Sæson 23-24

2 år 8 måneder siden #1057 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæson 23-24
Vini ude resten af året.. er dette starten på alle
Mulige skader til Vini? Manden bliver kværket ned i alle kampe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 8 måneder siden #1058 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Er Bellingham ikke klar til næste kamp ?

2 år 8 måneder siden #1059 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 23-24
​Rodrygo has returned from Brazil with a problem in his knee. He will undergo tests today to know the extent. His presence in Cádiz, practically ruled out.
@diarioas

Man gør nok klogt i bare at lade vær med at tænke på skadeslisten og bare ta' det som det kommer. Jeg er i hvert fald ved at nå et punkt af fuldstændig ligegyldighed.

Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

2 år 8 måneder siden #1060 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 23-24

Kiwes post=169962 skrev: ​Rodrygo has returned from Brazil with a problem in his knee. He will undergo tests today to know the extent. His presence in Cádiz, practically ruled out.
@diarioas

Man gør nok klogt i bare at lade vær med at tænke på skadeslisten og bare ta' det som det kommer. Jeg er i hvert fald ved at nå et punkt af fuldstændig ligegyldighed.

Fodbolden er sgu stort set død. Penge, penge, penge. Flere kampe hele tiden. Rigmænd der styrer hele lortet.
Meh.​

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 8 måneder siden #1061 af 9eren
Bellingham er tilbage dog

2 år 8 måneder siden #1062 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæson 23-24
Er også nået til det punkt hvor det ligegyldigt hvem der bliver skadet -_-

2 år 8 måneder siden #1063 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 23-24

Ramos4 post=169963 skrev:

Kiwes post=169962 skrev: ​Rodrygo has returned from Brazil with a problem in his knee. He will undergo tests today to know the extent. His presence in Cádiz, practically ruled out.
@diarioas

Fodbolden er sgu stort set død. Penge, penge, penge. Flere kampe hele tiden. Rigmænd der styrer hele lortet.
Meh.​

​Rigmænd og bund korrupte folk i toppen af fifa og uefa, der bare vil have fingrene i så stor en del af kagen til dem selv som muligt...

2 år 8 måneder siden #1064 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 23-24
slet
Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved mohbar.

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 8 måneder siden #1065 af 9eren
Carlo siger at når Kepa er klar skal han spille. Lidt synd for Lunin der står genialt for tiden

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 8 måneder siden #1066 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 23-24
​Synes jeg har set en del kommentarer om Valverde mere centralt end han plejer. Kan nogen fortælle lidt hvordan han lå derinde? Det lyder ret godt og noget som jeg har håbet han kunne finde ud af. Hvad fungerede for ham i dag? 

2 år 8 måneder siden #1067 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 23-24

Brylle post=170048 skrev: ​Synes jeg har set en del kommentarer om Valverde mere centralt end han plejer. Kan nogen fortælle lidt hvordan han lå derinde? Det lyder ret godt og noget som jeg har håbet han kunne finde ud af. Hvad fungerede for ham i dag? 

​Han spillede centralt med Kroos i dag og var fantastisk i alt han fortog sig. Dynamisk på midten: opryder mand, bryder kæderne med løb og kommer med helt frem. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 8 måneder siden #1068 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 23-24

Kiwes post=170049 skrev:

Brylle post=170048 skrev: ​Synes jeg har set en del kommentarer om Valverde mere centralt end han plejer. Kan nogen fortælle lidt hvordan han lå derinde? Det lyder ret godt og noget som jeg har håbet han kunne finde ud af. Hvad fungerede for ham i dag? 

​Han spillede centralt med Kroos i dag og var fantastisk i alt han fortog sig. Dynamisk på midten: opryder mand, bryder kæderne med løb og kommer med helt frem. 

​Tak. Fornøjelse!

Leveret af Kunena Forum