Sæson 23-24
Det var også min tanke. Men man ved sku aldrig med ham.Ramos4 post=169326 skrev:
Synes man har set det før, inden man netop har hentet en spiller. Så pilen peger i retning af at vi får ham.Kiwes post=169323 skrev: OFFCIAL STATEMENT: In view of the information issued and published recently by different media outlets, in which there is speculation about alleged negotiations between the player Kylian Mbappé and our club, Real Madrid C. F. wishes to state that this information is categorically false and that no such negotiations have taken place with a player who belongs to PSG.
Er det kun mig der føler at der er et eller andet mærkeligt over behovet for at komme med en "official statement" over sådan noget? Det plejer vi da ikke at gøre. Handler det måske om at man vil sikre at en potentiel transfer kommer til at gå 100% efter reglerne for at sikre at PSG ikke kan gøre noget juridisk for at stoppe den eller søge kompensation?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Hvad får dig til at udtale dette?
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Real Madrid og papa har sikret os 100 % mod sagsanlæg fra PSG. PSG vil stadig rase i medierne og forsøge at agere ofre. Real Madrid image vil tage endnu et unfair slag hvor folk lytter til rygter. Og vi vil igen vinde CL.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Valverde Camavinga Bellingham
Endrick Mbappe Vinicius
Det er fint at have forventninger, men jeg syntes det er at man bør tage forbehold de første 1-2 sæsoner. Vi håber da alle at Endrick bryder i gennem hurtigst muligt, men Rodrygo er starter på højrekanten når næste sæson starter.
Tchouameni er langt bedre på 6'eren end Camavinga.Matamoro post=169370 skrev: Midtbane og angreb i næste sæson
Valverde Camavinga Bellingham
Endrick Mbappe Vinicius
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024