Sæson 23-24

1 år 1 måned siden #1093 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Jeg kan lugte Negreira træk til kampen mod Betis med de dommere der er påsat!

Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #1094 af 9eren

Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

1 år 1 måned siden #1095 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæson 23-24

9eren post=170260 skrev: Jeg kan lugte Negreira træk til kampen mod Betis med de dommere der er påsat!

​Jeg kan lugte en sejr. 

1 år 1 måned siden #1096 af 9eren

Daniel post=170263 skrev:

9eren post=170260 skrev: Jeg kan lugte Negreira træk til kampen mod Betis med de dommere der er påsat!

​Jeg kan lugte en sejr. 

​Så håber jeg du har en god lugtesans

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

1 år 1 måned siden #1097 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæson 23-24
​Bare af ren nysgerrighed, mest fordi jeg ikke selv følger eller har fulgt den der sag ret meget, er der dommere i Spanien som du ikke har den fornemmelse med, eller er det mere eller mindre dem allesammen?

Jeg har personligt selv meget lidt tiltro til nærmest alle spanske dommere efterhånden. Der er Gil Manzano som jeg egentlig synes er en okay dommer, og så er det vel egentlig det. 

DC19

1 år 1 måned siden #1098 af 9eren
Det er meget kompliceret at skulle forklare og nu har der været en del som allerede er beskrevet i trådene.

Jaime Latre er en som har været påsat flere gange og er en af de mest brugte i Negreira tiden. Han sidder i VAR rummet. Selve hoved dommeren er samme dommer som blev påsat da vi mødte Betis, der hvor en Betis spiller fik lov til at slå en af vores i hovedet i et tilbageløb og Vini fik en Nacho tackling med knopperne forrest der kunne ha brækket noget på Vini. Der var flere situationer.

Derudover har jeg holdt mig igen ift sidste kamp hvor vi vinder 2-0. Men det var klar tydeligt at dommeren var påsat til at gøre noget særligt mod Bellingham og i flere situationer dømte mod Real Madrid.

Hele Negreira systemet handler om at dømme i mod Real Madrid og til fordel for Barcelona. Gør du det som dommer for du anerkendelse, hædder og de store kampe i europæisk fodbold. Dømmer du fair an square så bliver du degraderet til segunda division.

​Edit
der er nyhedssider der nu skriver at det er urrealistisk at Arda bliver klar til Villarreal kampen

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved 9eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

1 år 1 måned siden #1099 af 9eren

-#7- post=170268 skrev: ​Bare af ren nysgerrighed, mest fordi jeg ikke selv følger eller har fulgt den der sag ret meget, er der dommere i Spanien som du ikke har den fornemmelse med, eller er det mere eller mindre dem allesammen?

Jeg har personligt selv meget lidt tiltro til nærmest alle spanske dommere efterhånden. Der er Gil Manzano som jeg egentlig synes er en okay dommer, og så er det vel egentlig det. 

Jaime Latre

har lige tilføjet lidt om Jaime Latre. 

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

1 år 1 måned siden #1100 af 9eren
Alvaro R igen på måltavlen for Castilla til 1-1 mod Granada B ude

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

1 år 1 måned siden #1101 af Estadio Santiago Bernabéu
Mads Junker: “Rodrygo blomstrer fordi Benzema og Vinicius er ude”

Er I enige?
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

1 år 1 måned siden #1102 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 23-24
​Næ, han startede sin gode periode med 2 kampe sammen med Vinicius, der så blev skadet. Det virker det til at mange glemmer.

1 år 1 måned siden #1103 af Estadio Santiago Bernabéu
​Det er utroligt hvor meget vi får ud af Rodrygo når han får lov til at spille i venstre side. Og det er endda med holdkammerater der er vant til at have Vini liggende derude. Hvor meget kan det ikke blive til hvis vi kommer ind i en længere stime med Rodrygo til venstre og holdet vænner sig til hans løbemønstre?

Kan man omskole Vini til højre eller bliver det skrald?

Evt finde en løsning med dem begge på banen og lade dem bytte side hvert andet angreb for at forvirre modstanderen.

1 år 1 måned siden #1104 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 23-24
​Man kunne eventuelt kigge på de 2 kampe de havde sammen, hvor de begge var i hopla inden Vini blev skadet igen. Der var det også utroligt, hvor meget vi fik ud af Rodrygo.

Selvfølgelig er Rodrygo god på venstre, men han bliver altså ikke en dårligere fodboldspiller af at blive rykket mere ind imod midten. Han bliver sikkert bedre, for så kan han spille sammen med Vini. Det handler meget mere om form, momentum og selvtillid. Og så selvfølgelig at hjælpe ham med at sætte sig selv op.

Leveret af Kunena Forum