Sæson 23-24
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Men håber det bliver mere interessant for ham at være med i morgen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Men... nu haf Militao fået en alvorlig knæskade. Han er først tilbagetilbage sæsonen mere sandsynligt når sæson 24/25 starter.
Hans nuværende kontrakt løber til 25.
med knæskade af hans kaliber ved man aldrig hvordan det ender. Hans force ligger bland andet i hans fart, aggressive tacklinger og springkraft. Alle 3 ting stiller store krav til bentøjet.
Hvorfor ikke vente til vi har ham tilbage igen, og se ham an, fremfor at skrive en lang kontrakt - det er da en stor risk. Det er korrekt ikke ligefrem sådan at klubberne står på spring for at overtage ham med den skade han har..
Militao har om nogen fortjent en ny kontrakt.mohbar post=169821 skrev: Militao er ved at få fornyet sin kontrakt..
Men... nu haf Militao fået en alvorlig knæskade. Han er først tilbagetilbage sæsonen mere sandsynligt når sæson 24/25 starter.
Hans nuværende kontrakt løber til 25.
med knæskade af hans kaliber ved man aldrig hvordan det ender. Hans force ligger bland andet i hans fart, aggressive tacklinger og springkraft. Alle 3 ting stiller store krav til bentøjet.
Hvorfor ikke vente til vi har ham tilbage igen, og se ham an, fremfor at skrive en lang kontrakt - det er da en stor risk. Det er korrekt ikke ligefrem sådan at klubberne står på spring for at overtage ham med den skade han har..
Jeg syntes at klubben vil sende et rigtig dårligt signal, hvis en skade skulle sætte en stopper for det. De indgående samtaler har jo givetvis allerede fundet sted med Militaos bagland inden hans skade, og det er jo heller ikke fordi han vender fodboldinvalid tilbage.
Det vil være virkelig ærgerligt hvis han mister noget af sit fysiske som følge af skaden, da han som du selv siger, lever på netop dette. Men det er trods alt sjældent man ser en spiller gå helt i stå efter en skade, de fleste kommer sig fint, trods det er en kritisk skade.
Hvis niveauet skulle være dalende, må hans position i truppen så diskuteres. Selv hvis man tager 10-20% af hans niveau, vil han stadig kunne gøre sig i mange store klubber i Europa.
2027 med en et-års forlængelsesklausul vil nok være det ideelle.
Militao er trods alt holdets bedste CB, og den eneste der stadig har mange år på topniveau foran sig.
Syntes det stinker af Barcelona.9eren post=169819 skrev: Nico Williams kontrakt fri til sommer. Det håber jeg helt klart vi kan få hjem.
Dertil har jeg svært ved at se ham slå Vini af.. Han er ikke det vi mangler i angrebet lige nu, og derfor vil så jeg helst at der kom klarhed om dette først.
Men det ville være fedt med mere spansk blod i truppen, syntes at det er fedt når klubber gør brug af den mere lokale talentmasse.
Dertil har han set god ud, i det beskedne antal Bilbao-kampe jeg har set forrige og indeværende sæson.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Camavinga er trukket ud af træningen pga en knæskade.
Hvad fanden sker der med de knæskader .. Güler, Courtois, Militao og nu (muligvis) Camavinga ..9eren post=169830 skrev: Åhhh nej. Håber det er en fake skade.
Det vækker bange anelser om 19/20-sæsonen med de utallige muskelskader.
False alarm! He will train normally tomorrow.
@JLSanchez78
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Chelsea away med Vinicius som højrewingback var nok den mest syrede/dårligste opstilling jeg nogensinde har set.NadaMás post=169833 skrev:
Hvad fanden sker der med de knæskader .. Güler, Courtois, Militao og nu (muligvis) Camavinga ..9eren post=169830 skrev: Åhhh nej. Håber det er en fake skade.
Det vækker bange anelser om 19/20-sæsonen med de utallige muskelskader.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren