Sæson 23-24

2 år 8 måneder siden #1033 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 23-24

NadaMás post=169371 skrev: ​Jeg er med på at Endrick gør det godt for tiden, men skal vi ikke lige tage en indånding?
Det er fint at have forventninger, men jeg syntes det er at man bør tage forbehold de første 1-2 sæsoner. Vi håber da alle at Endrick bryder i gennem hurtigst muligt, men Rodrygo er starter på højrekanten når næste sæson starter. 

​Rodrygo er ikke god på højrekanten. Heller ikke der er han mere end en super sub.
Håber Güler kan vise sig som den nye højrekant vi leder efter.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #1034 af EmilStenholt
Besvaret af EmilStenholt på emne Sæson 23-24
​Jeg er ikke sikker på det er den rigtige tråd at spørge om det i, men jeg har planer om at skulle til Madrid og se en Real Madrid kamp for første gang. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvor jeg skal købe billetter. Er der nogen der har nogle anbefalinger til, hvor man køber billetter fra?

2 år 8 måneder siden #1035 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 23-24

EmilStenholt post=169374 skrev: ​Jeg er ikke sikker på det er den rigtige tråd at spørge om det i, men jeg har planer om at skulle til Madrid og se en Real Madrid kamp for første gang. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvor jeg skal købe billetter. Er der nogen der har nogle anbefalinger til, hvor man køber billetter fra?

​Hvis det ikke er en stor kamp, der bliver udsolgt med det samme kan jeg anbefale at købe billetter på klubbens egen hjemmeside realmadrid.com. Hvis man bliver madridista premium medlem kan man endda købe billet en dag før den bliver lukket op for alle. Derudover vil man også kunne se indhold i RM play tjenesten. 

2 år 8 måneder siden #1036 af EmilStenholt

Fondo_Sur post=169376 skrev:

EmilStenholt post=169374 skrev: ​Jeg er ikke sikker på det er den rigtige tråd at spørge om det i, men jeg har planer om at skulle til Madrid og se en Real Madrid kamp for første gang. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvor jeg skal købe billetter. Er der nogen der har nogle anbefalinger til, hvor man køber billetter fra?

​Hvis det ikke er en stor kamp, der bliver udsolgt med det samme kan jeg anbefale at købe billetter på klubbens egen hjemmeside realmadrid.com. Hvis man bliver madridista premium medlem kan man endda købe billet en dag før den bliver lukket op for alle. Derudover vil man også kunne se indhold i RM play tjenesten. 

Mange tak. Ved du hvor lang tid før kampene, Real Madrids hjemmeside lægger billetterne op?​

2 år 8 måneder siden #1037 af Fondo_Sur

EmilStenholt post=169377 skrev:

Mange tak. Ved du hvor lang tid før kampene, Real Madrids hjemmeside lægger billetterne op?​

​Så vidt jeg husker er det en uge før i La Liga kampe. Og 6 dage før for personer, der er medlem af klubben (det er vidst ret kompliceret at blive) eller som har madridista premium. 

2 år 8 måneder siden #1038 af EmilStenholt

Fondo_Sur post=169378 skrev:

EmilStenholt post=169377 skrev:

​Så vidt jeg husker er det en uge før i La Liga kampe. Og 6 dage før for personer, der er medlem af klubben (det er vidst ret kompliceret at blive) eller som har madridista premium. 

​Mange tak for hjælpen
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

2 år 8 måneder siden #1039 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sæson 23-24
VIP billetter kan du købe i dag, så er du sikker på at komme ind. I VIP billetter indgår der mad inden kampen i trofærummet. (når jeg var der 4 år siden).

På RM hjemmeside.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Estadio Santiago Bernabéu

2 år 8 måneder siden #1040 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 23-24
​Ancelotti: "Arda Güler injured? Yes. He got injured before Braga. He's sad but it's not serious."
Ancelotti: "His previous injury in the meniscus affects all the other muscular problems he's having."
BREAKING: Arda Guler has a ruptured right quadriceps. He will be out for about a month

Nu må det simpelthen til at stoppe..hvis han ikke er klar til at spille bold, så hold ham nu fra det. Det bliver i hvert fald ikke i denne sæson han kommer til at spille sig på holdet.

Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved Kiwes.

2 år 8 måneder siden #1041 af Fondo_Sur
Præcis. Det er da for tosset, hvis han har spillet med et svagt knæ og dermed overbelastet andre muskler.

Vi må dog heller ikke undervurdere, hvor stort et spring han har lavet på et fysisk plan. Træningerne i Tyrkiet som 18 årig må være helt anderledes end at være under Pintus i Real Madrid. Det må dog forhåbenligt betyde, at han kommer stærkere tilbage, for han har tydeligvis talentet, når man ser diverse klips fra træningerne.

2 år 8 måneder siden #1042 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæson 23-24
​Det virker sgu lidt tosset. Tror han har været udtaget til både Braga og Rayo kampene, uden at få et eneste minut. 

Hvorfor få ham til at deltage i diverse opvarmnings øvelser når han ikke er klar. Og jeg vurdere at han ikke er klar eftersom han ikke kom ind i hjemme kampen mod Rayo hvor vi desperat søgte et mål. 

Mod Braga var vi foran 3-0 på hjemmebane og der var god mulighed for at komme ind og møde fansene. 

2 år 8 måneder siden #1043 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæson 23-24
​Det er efterhånden ved at være kutyme i Real Madrid at man har én spiller i truppen som simpelthen bare altid er skadet. Bale, Hazard og nu Arda. Satme en skam hvis fysikken ikke kan holde til det for Arda, han ligner en som ellers har talentet. 

DC19

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 8 måneder siden #1044 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
1 måned ude. Han kommer først til at spille til januar

Leveret af Kunena Forum