Sæson 23-24

1 år 1 måned siden #1141 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Men denne her snak er ikke ny. Du siger de samme ting som mange har sagt over and over omkring PL dominans . Det er ikke første gang spansk fodbold har stået økonomisk svag kontra den engelske. Jeg ved ikke hvor gammel du er, men det her er en cyklus og PL klubberne vil altid fejle overordnet set i europæisk fodbold. De er godt i gang med det lige nu. Kun City i en nem pulje og Arsenal er gået videre.

Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #1142 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæson 23-24
​Angående vores sportswashing trøjesponsor, Fly Emirates, så er der en eller anden celeb diamant-gimpe havnet dybt på skideren i sharia-lovgivning i Dubai:

nyheder.tv2.dk/samfund/2023-12-17-elvira...kte-appel-til-loekke

Nogen gange kan glim-glimp-diamanter, høje bygninger og naturligvis sportswashing tilsløre en stats patriarkalske og diktaturets sadistiske træk. Forhåbentligt bliver hun i ørkenstaten resten af hele december måneden samt nytårsaften, indtil hun og hele familien lærer det på den hårde måde. Tænkevækkende at man kan være så snotdum.😂

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

1 år 1 måned siden #1143 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren post=170591 skrev: Men denne her snak er ikke ny. Du siger de samme ting som mange har sagt over and over omkring PL dominans . Det er ikke første gang spansk fodbold har stået økonomisk svag kontra den engelske. Jeg ved ikke hvor gammel du er, men det her er en cyklus og PL klubberne vil altid fejle overordnet set i europæisk fodbold. De er godt i gang med det lige nu. Kun City i en nem pulje og Arsenal er gået videre.

Man kan da ikke skrive at de fejler altid hvis de rent faktisk har mere succes og dermed fejlet mindre end ALLE andre ligaer i Europa. De ligger faktuelt absolut øverst på koefficientlisten som er kolde data for hvor godt holdene gør det i Europa.

1 år 1 måned siden #1144 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 23-24
​Vi har jo formanden for CEPOS herinde!

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 1 måned siden #1145 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 23-24

Kasillas post=170594 skrev: ​Angående vores sportswashing trøjesponsor, Fly Emirates, så er der en eller anden celeb diamant-gimpe havnet dybt på skideren i sharia-lovgivning i Dubai:

Nogen gange kan glim-glimp-diamanter, høje bygninger og naturligvis sportswashing tilsløre en stats patriarkalske og diktaturets sadistiske træk. Forhåbentligt bliver hun i ørkenstaten resten af hele december måneden samt nytårsaften, indtil hun og hele familien lærer det på den hårde måde. Tænkevækkende at man kan være så snotdum.😂

​"Tankevækkende at man kan være så snotdum." Er det dig selv du skriver om?

Jeg savner Pepe :(

1 år 1 måned siden #1146 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæson 23-24

Madridista02 post=170599 skrev:

Kasillas post=170594 skrev: ​Angående vores sportswashing trøjesponsor, Fly Emirates, så er der en eller anden celeb diamant-gimpe havnet dybt på skideren i sharia-lovgivning i Dubai:

​"Tankevækkende at man kan være så snotdum." Er det dig selv du skriver om?

​Af et fjols med gylle mellem ørene som dig, der synes, at Saudi Arabien er lige så korrupt som USA/Europa, eller som synes at kvindernes rettigheder i Saudi Arabien er ligeværdige som de er i USA/Vesten, eller som synes at menneskerettigheder har lige gode vilkår i både i en arabisk diktaturstat som den har det i lande som USA, Danmark eller Polen, forventer jeg ikke det store fra din side, habibi. ;-)

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved Kasillas.

1 år 1 måned siden #1147 af 9eren

Estadio Santiago Bernabéu post=170596 skrev:

9eren post=170591 skrev: Men denne her snak er ikke ny. Du siger de samme ting som mange har sagt over and over omkring PL dominans . Det er ikke første gang spansk fodbold har stået økonomisk svag kontra den engelske. Jeg ved ikke hvor gammel du er, men det her er en cyklus og PL klubberne vil altid fejle overordnet set i europæisk fodbold. De er godt i gang med det lige nu. Kun City i en nem pulje og Arsenal er gået videre.

Man kan da ikke skrive at de fejler altid hvis de rent faktisk har mere succes og dermed fejlet mindre end ALLE andre ligaer i Europa. De ligger faktuelt absolut øverst på koefficientlisten som er kolde data for hvor godt holdene gør det i Europa.

​Den der liste har jeg ikke noget til overs for

Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

1 år 1 måned siden #1148 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren post=170606 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=170596 skrev:

​Den der liste har jeg ikke noget til overs for

Uddyb

1 år 1 måned siden #1149 af 9eren
Jeg synes ikke den giver det rette billede af tingene. Heller ikke ift den dialog vi har omkring PL vs La liga.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

1 år 1 måned siden #1150 af 9eren
Carlo vil bruge Tchouameni som central forsvarsspiller.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

1 år 1 måned siden #1151 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren post=170608 skrev: Jeg synes ikke den giver det rette billede af tingene. Heller ikke ift den dialog vi har omkring PL vs La liga.

Hvordan kan det være?

1 år 1 måned siden #1152 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæson 23-24
Skaden til Alaba giver klubben en gylden mulighed for at hente en yngre centerback ind, som kan stå i skyggen af Nacho indtil sommer, hvor Nacho så må tage stilling til hvad der skal ske. En gut som Antonio Silva i Benfica synes ideelt.
Jeg er 100% tryg ved at Nacho og Rudi spiller sæsonen færdig som startere, men bredden skal styrkes med henblik på fremtiden og det skal ske i januar. 

Kom så Papa Flo. 
Har vi egentlig andre numre ledige end #9? 
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum