Sæson 23-24
Er bange for en Antonio Silva vil koste tættere på 100 mio end 50 mio. Sådan er det når et talent snuser til Golden Boy trofæet, og samtidig er det vintermarkedet og vi er desperate. Jeg synes det alternativ med ham Leny Yoro er ret spændende, men hvis man ser en kæmpe forskel i potentiale mellem de to, mener jeg stadig man bør gå efter Antonio Silva, vi skal have en klasse CB uanset hvad. Alaba kommer nok ikke tilbage til sit gamle niveau, som også var dalende i forvejen, og Rudiger og Nacho bliver ikke yngre.Mathiaska post=170675 skrev: Skaden til Alaba giver klubben en gylden mulighed for at hente en yngre centerback ind, som kan stå i skyggen af Nacho indtil sommer, hvor Nacho så må tage stilling til hvad der skal ske. En gut som Antonio Silva i Benfica synes ideelt.
Jeg er 100% tryg ved at Nacho og Rudi spiller sæsonen færdig som startere, men bredden skal styrkes med henblik på fremtiden og det skal ske i januar.
Kom så Papa Flo.
Har vi egentlig andre numre ledige end #9?
En ting er helt sikker, vi skal agere på transfermarkedet nu. Jeg vil ikke blive overrasket hvis det bliver en lejeaftale med en erfaren spiller.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
Mathiaska post=170675 skrev: Skaden til Alaba giver klubben en gylden mulighed for at hente en yngre centerback ind, som kan stå i skyggen af Nacho indtil sommer, hvor Nacho så må tage stilling til hvad der skal ske. En gut som Antonio Silva i Benfica synes ideelt.
Jeg er 100% tryg ved at Nacho og Rudi spiller sæsonen færdig som startere, men bredden skal styrkes med henblik på fremtiden og det skal ske i januar.
Kom så Papa Flo.
Har vi egentlig andre numre ledige end #9?
Der går rygter om Real Madrid skulle have lyttet til dig.
Læs mere her:
madridista.dk/index.php/artikler/22306-f...-blive-alaba-afloser
Nå, Leipzig, det skal vel kunne lykkes.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Ja vi kunne heller ikke få Lazio da den kom op. Det handler om at Bayern ikke kan møde Leipzig så de skulle have Lazio, City kunne ikke møde Leipzig så de skulle have KBH og så fik vi lorten. Lorte system.Ramos4 post=170678 skrev: Forstår ikke de der UEFA-trækninger. Da FCK kom op, var det ikke en mulighed at vi kunne trække dem.
Nå, Leipzig, det skal vel kunne lykkes.
Leipzig er ikke lige dem jeg havde håbet på. Efter PSG er det nok dem jeg mindst havde lyst til at trække. Troede sgu lige vi trak PSG, da han sagde "Real...Sociedad".
For mig var Inter klart den værste. Inter>PSG>PSV>Leipzig>Porto>Lazio>KBH (første sværeste).Ramos4 post=170680 skrev: Det giver selvfølgelig mening, men som seer er det forvirrende hvert fald.
Leipzig er ikke lige dem jeg havde håbet på. Efter PSG er det nok dem jeg mindst havde lyst til at trække. Troede sgu lige vi trak PSG, da han sagde "Real...Sociedad".
- madrid2000
- Platin bruger
Tror PSG og Inter skrækmodstander.Ramos4 post=170680 skrev: Det giver selvfølgelig mening, men som seer er det forvirrende hvert fald.
Vil mene Porto og Leipzig er lige stærke.
Resten er nemmer end ovenstående hold. City trækker jackpot.
Vi burde kunne slår Leipzig ud. Nemt bliver det ikke.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger