Sæson 23-24
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han virker meget klar til kamp
Galactico downfall version 2
Jeg forventer ikke at Real Madrid køber nogle til januar. Der burde være noget allerede nu hvis det er.
Xabi skal nok komme til Real før eller siden. Er heller ikke overbevist om at han overhovedet ville være tilgængelig til sommer.
Jeg synes ikke at Carlo skal holdes til ansvar for City nederlaget og Barcelona. Vi skal nok vinde flere titler med Carlo frem til 2026 ogsåNadaMás post=170968 skrev: Don Carlo til 2026. Havde gerne set Xabi, men tror nu alligevel det er ganske fornuftigt. Han har overordnet set klaret jobbet til UG siden 2021, bortset hjerneblødningerne mod Barca og City, eksempelvis.
Xabi skal nok komme til Real før eller siden. Er heller ikke overbevist om at han overhovedet ville være tilgængelig til sommer.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
9eren post=170966 skrev: Serie A har nu lavet en regel som PL også gerne vil, nemlig at forhindre klubber i at deltage i de nationale ligaer, hvis de melder sig til ESL. Sikke en frihed der er i dagens verden.
Det mås man ikke! :)
Det må være et rygte for at sælge aviser fordi hvis de rent faktisk forsøger dette, ryger de ansvarlige i spjældet :) EU har netop stadfæstet at det er ulovligt at tyrannisere, sanktionere og straffe på denne måde.
- Platin bruger
9eren post=170954 skrev: Arda Güler vendte i dag tilbage til træning for at være klar, men den proaktive tilgang, resulterede desværre i endnu en muskelskade. Tsk tsk
Nej han har det skam fint nok.
Jeg overvejer til tider om du er en stalker ?Estadio Santiago Bernabéu post=170972 skrev:
9eren post=170954 skrev: Arda Güler vendte i dag tilbage til træning for at være klar, men den proaktive tilgang, resulterede desværre i endnu en muskelskade. Tsk tsk
Nej han har det skam fint nok.
De sidste 50 indlæg du har skrevet er stort set henvendt til mig eller om det jeg skriver. Og det er ikke for at skabe en dialog eller noget, det er bare henvendelser på alt hvad jeg skriver. Der er andre på det her forum, du kan snakke med. God dag.
- Platin bruger
Tror ikke du har læst de sidste 50 indlæg. Søg på dem og indrøm at du tog fejl bagefter.