Sæson 23-24

1 år 1 uge siden #1273 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24
Jeg føler mig ret overbevist om, ​at Güler nok skal blive kørt ind på holdet. Ikke dermed sagt at han bliver en spiller vi får at se hver kamp, men det virker som om at klubben virkelig tror på ham. Han er selvfølgelig bag mange spillere, men 1000 minutter inden sæsonen er omme kan godt tænkes. 

Ellers er jeg enig med Fondo_Sur.
Den store interne kamp bliver for Camavinga, der enten skal slå Tchouameni eller Kroos af holdet. Derudover får han nok også minutter på VB. Dertil bliver det spændende at se om Brahim får en større rolle. Det bliver som sagt også rigtig spændende at følge Güler, tror og håber at han får en reel rolle på holdet. Sidst regner jeg med at Lunin efterhånden har slået Kepa af.
Men i det store hele bliver det helt sikkert den vanlige opstilling vi kommer til at se.
Sidste redigering: 1 år 1 uge siden ved NadaMás.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 uge siden #1274 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren post=171603 skrev: Giv mig et eksempel på, at Faubert er blevet talt op i pressen i mens han var i Real Madrid :)

Hvorfor i alverden skulle en AC Milan og Chelsea træner tale en Real Madrid spiller op i pressen? Er du helt på månen mand. Du sejler jo rundt.

Carlo Ancelotti beskytter sine spillere for at give dem den bedst mulige sæson. Det er der intet nyt i. Den måde han gør det på kan virke lidt komisk forbi man skal være jubelidiot for at tro at Mendy er verdens bedste. Måske har han en opadgående formkurve men han er ikke den bedste i verden.

Hvis han var, så ville vi ikke gå og snakke om Alphonso Davies eller Miguel Gutierrez.

1 år 1 uge siden #1275 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg er med Fondo. Stærkest mulige opstilling i næsten alle kampe fra nu af.

1 år 1 uge siden #1276 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 23-24
Sidste redigering: 1 år 1 uge siden ved Kiwes.

1 år 5 dage siden #1277 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 23-24
​Eder Militão is close to return in team training!
@carlitosonda

Forudsat at dette er korrekt. Er det ikke utrolig hurtigt han er tilbage? 5 en halv måned ude. Lad os håbe han kan finde formen og ramme niveauet igen. 
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

1 år 5 dage siden #1278 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Han har været længe tilbage på græsplænen og lavet øvelser.

Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

1 år 3 dage siden #1279 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Mon spillerne gør det med vilje. Aftaler inden kampen.

Gutter vi lader os komme bagud og giver publikum en remontada. Hvad smider vi i puljen

Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

1 år 14 timer siden #1280 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæson 23-24
Hvis både Endrick og Mbappe kommer til sommer, så mp enten Vinicius eller Rodrygo sælges, Hvem vil man helst af med?

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 13 timer siden #1281 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 23-24

Matamoro post=172030 skrev: Hvis både Endrick og Mbappe kommer til sommer, så mp enten Vinicius eller Rodrygo sælges, Hvem vil man helst af med?

​Faubert.

Jeg savner Pepe :(

1 år 12 timer siden #1282 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24

Matamoro post=172030 skrev: Hvis både Endrick og Mbappe kommer til sommer, så mp enten Vinicius eller Rodrygo sælges, Hvem vil man helst af med?

​Jeg tænker ikke at man behøves at sælge nogen. Ikke til sommer i hvert fald.
Det er jo altså ikke givet, at Endrick skal være direkte starter. Han er lige fyldt 18 når ham ankommer. 

Men hvis det bliver relevant på et senere tidspunkt, giver Vini måske mest mening. Af den ene årsag, at Mbappé er bedst på venstrekanten. Dertil kan man få mere for ham, og Rodrygo bringer noget andet end de andre i angrebet, hvor Vini minder mere om Mbappé.

1 år 1 time siden #1283 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 23-24

​Vi kommer ikke til at sælge hverken Vini eller Rodrygo. Hvis nogen ryger bliver det Joselu - desværre - som jo blot er på lån.

Vinicius, Rodrygo, Brahim, Arda, Mbappe og Endrick til tre pladser er ganske fint - vi spiller 60+ kampe og skal spille med om alt, se bare trætheden pt.
Som NadaMas skriver, Endrick bliver næppe starter lige med det samme. Med mindre man hedder Bellingham, så skal nye spillere ofte lige falde til. 

På midten ryger Ceballos nok (og måske Modric) og så står vi med fem/seks spillere (+ Nico Paz måske) til tre pladser.

I dette scenarie kan det være vi går tilbage til 4-3-3, men måske vi veksler mellem den og Vini og Mbappe foran Bellingham. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

11 måneder 4 uger siden #1284 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 23-24

Allerhelst Rodrygo, selvom jeg tror Vini vil være den der kommer til at lide mest af en evt. Mbappe som på sigt vil gøre krav på venstrekant. Rodrygo er en type som vi nok ikke vil komme til at savne da han sagtens kan erstattes. Men Vini har, på trods af en del nedture, vist han har noget x-faktor og vist han kan score de kampafgørende mål/assist. Og udover det er han den type som modstanderholdet altid har fokus på og frygter.

Det fedeste scenarie vil være at Real glemmer alt om Mbappe og istedet vælger at gå efter Haaland. Han er den type 9´er vi godt kan bruge på holdet. En Joselu type i 10 potens og på steroider. Han vil passe som fod i hose på vores hold og vil tilmed sagtens kunne spille sammen med Endrick (som er en anden 9´er type).

Summa summarum:
Mbappe vil være som en gøgeunge på vores eksisterende angreb (inkl. Endrick)
Haaland vil passe perfekt ind på vores eksisterende angreb (inkl. Endrick)

Edit: mbappe kommer til at få anslået 70 mio euro/år. Derudover nok omkring 150 mio euro i sign on fee

Til sammenligning får vini og Bellingham begge omkring 21 mio euro/år
Sidste redigering: 11 måneder 4 uger siden ved mohbar.

Leveret af Kunena Forum