Sæson 23-24

9 måneder 2 uger siden #1261 af Estadio Santiago Bernabéu
​Carlo er fantastisk. Jeg er hans største fan!

Men det er helt gak at tro at Mendy er verdens bedste defensiv.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 2 uger siden #1262 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæson 23-24
​Årets første pokal er i hus. Sådan !!!

Nu har vi en Copa del Rey kamp på torsdag mod Atlético på deres bane. Girona glippede 2 point igår i ligaen.

Hvordan forventer I at vi stiller op på torsdag i CDR?- er det en turneringen vi går all in på med stærkeste opstilling? Eller bliver det muligheden for reserverne?

Personligt håber jeg:

Lunin

Tobias    Nacho     Rüdiger    Garcia

Camavinga 
              Ceballos           Modric 
                            Güler            

Diaz     Joselu                               
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

9 måneder 2 uger siden #1263 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg både håber og tror Carlo stiller op med enten stærkeste opstilling eller stærkeste minus Lunin og en enkelt markspiller. Real Madrid skal steppe op i den her turnering.

9 måneder 2 uger siden #1264 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 23-24

Estadio Santiago Bernabéu post=171593 skrev: ​Carlo er fantastisk. Jeg er hans største fan!

Misforstår du med vilje, eller hvad? De fleste trænere taler deres spillere op i pressen. Det betyder at de tit siger de er bedre end de er. Det samme gør Guardiola, Klopp, Xavi osv osv.

Derfor er hans udtalelse ikke "helt gak". Det er almen medie-håndtering og mandskabsbehandling. Og så er der vist ikke mere i det :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Chamartin, 9eren

9 måneder 2 uger siden #1265 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24
​@Dybbøl

Det var alligevel en reservespækket opstilling - Kan næsten garantere exit fra CDR med den opstilling. Tobias og Güler til at starte? Hvorfor ikke give dem mere tid mod Almeria? Ceballos er heller ikke god nok til at starte mod Atlético.

Selvfølgelig skal vi gå efter at gå videre til
næste runde. 
Vi er store favoritter til La Liga, men man kan aldrig vide sig sikker. ChL er altid sindssygt svær. Hvis man står i en position hvor de begge glipper, vil man nok se tilbage på da man spillede Tobias mod Atlético i CDR. Med al respekt for Tobias, skal den kamp altså tages mere seriøst! 
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, schreiber77

9 måneder 2 uger siden #1266 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæson 23-24
​Synes bestemt også, at vi skal forsøge at bevare Momentum og gå efter sejren på Metropolitano.

Copa del Rey er for stor en titel til at man skal eksperimentere eller nedprioritere den. Den skal have fuldt skrald.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

9 måneder 2 uger siden #1267 af Estadio Santiago Bernabéu

Lars1991 post=171596 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=171593 skrev: ​Carlo er fantastisk. Jeg er hans største fan!

Misforstår du med vilje, eller hvad? De fleste trænere taler deres spillere op i pressen. Det betyder at de tit siger de er bedre end de er. Det samme gør Guardiola, Klopp, Xavi osv osv.

Derfor er hans udtalelse ikke "helt gak". Det er almen medie-håndtering og mandskabsbehandling. Og så er der vist ikke mere i det :D

Rolig nu

Jeg siger bare at han ikke har ret når han siger at Mendy er VERDENS BEDSTE! Er det så svært at forstå?

9 måneder 2 uger siden #1268 af Estadio Santiago Bernabéu
​Nej lad mig prøve på en anden måde. Hvis der findes en tosse der vil forsøge at argumentere for hvorfor de synes Mendy er den bedste i verden, så må de gerne forsøge. Jeg lytter ører.

9 måneder 2 uger siden #1269 af Estadio Santiago Bernabéu
​Det blev lige tre beskeder i træk fra mig om det samme emne.

Jeg vil gerne opfordre jer til at gøre som Siempre siger til os: Kom med jeres argumenter! Hvorfor er Mendy den bedste i verden? Jeg kan slet ikke se det. I kan være nok så uenige men jeg ser det såre simpelt som om Carlo blot lyver for at beskytte sin spillertrup. Klassisk <3 Men argumentér jer af jer der var enige med Carlo.

9 måneder 2 uger siden #1270 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Jeg elsker Copa del Rey og den titel skal vi selvfølgelig forsvare. Så ligesom jer andre, go for it!

Med al respekt for Almeria så kan vi trække på nogle andre kræfter i den kamp!

Galactico downfall version 2

9 måneder 2 uger siden #1271 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24

Lars1991 post=171596 skrev:

​Giv mig et eksempel på, at Faubert er blevet talt op i pressen i mens han var i Real Madrid :)

​Han er i øvrigt gået på fodboldpension.

Galactico downfall version 2
Sidste redigering: 9 måneder 2 uger siden ved 9eren.

9 måneder 2 uger siden #1272 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 23-24
Tror bare, at der stilles med stærkeste mulige opstilling resten af sæsonen. Også må spillerne blive skadede, hvis(når) de ikke kan holde til det.

Holdet er i en god stime, så det handler også om at bevare den. Også har man jo Carlo, der ikke ligefrem er kendt for at eksperimentere eller tage sejre for givet før man fører med tre mål og man er nået til det 88. minut, hvor Güler måske kan få spilletid. 
Sidste redigering: 9 måneder 2 uger siden ved Fondo_Sur.

Leveret af Kunena Forum