Sæson 23-24
Ancelotti: "Ferland Mendy? He's the best defensive LB in the world for me. He can still improve attacking wise but when he's fit he's the best defensively."
Har Ancelotti netop udtalt forud for kampen mod Barca. Så hvis man skulle være i tvivl om, hvor han står ift. Mendy, så ved man det i hvert fald nu. Han spillede en god kamp mod ATM, forhåbentlig kan han kopier det mod Barca.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Galactico downfall version 2
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
Fran har kontrakt i næste sæson også. Og der er stadig et lille håb for udviklingspotentiale.
Mendy har ikke set godt ud siden skaden.
Jeg tror ikke på man både køber Alphonso og forlænger med Mendy. Så står man med 3 spillere til 1 position.
- Platin bruger
Kiwes post=171458 skrev: Ancelotti: "Ferland Mendy? He's the best LB in the world for me."
Ancelotti: "Ferland Mendy? He's the best defensive LB in the world for me. He can still improve attacking wise but when he's fit he's the best defensively."
Det skal man ikke lægge så meget i. Det er bare endnu et bevis på at Ancelotti er en nikkedukke. Han får det bedste ud af enhver trup, han bliver givet. Men han kritiserer aldrig sine spillere i pressen. Denne her udtalelse har til formål at være så lidt kontroversiel som muligt samt hjælpe Mendy til at have den bedst mulige sæson.
Men den siger intet om Mendys kvalitet eller Real Madrids transferplaner. Dertil kan man ikke stole på et ord fra Ancelotti fordi det er ikke hans beslutninger.
Tror du ikke at Alphonso Davies kan deles om backpladsen med Mendy. Det ville koste Fran påEl Siete post=171460 skrev: Det eneste rigtige er at sælge Mendy og hente Alphonso Davies i stedet, med Fran som backup. Davies er all-round en langt bedre spiller og kan han hentes for 40-50M, i sidste sidste hos Bayern, er det en no-brainer.
backpladsen, det ville være ærgerligt da jeg er stor fan af Fran Garcia.
Hvis Mendy kunne holde sig væk fra skader, så ville han være muy importante.
Carlo blev spurgt om Mendy ift hvorfor at Mendy altid fik backpladsen når han var klar. Og derefter kom hans udtalelse. Jeg giver ham også ret. Defensivt er Mendy voldsom god. Det har jeg altid sagt!
9eren post=171459 skrev: Han har også ret. Han er vild defensiv. Han mangler bare i offensiven en del. Men det er måske også okay kun at spille med en fremskudt back
Ja hele idéen og konceptet omkring det her er pisse god, den store sten i skoen er jo så at Mendy er skadet så ofte som han er. Det er sgu svært at lave en gangbar plan omkring.
Ind med Davies tak.
- Platin bruger
Det er mega ærgerligt at han har haft de problemer. Ja jeg er også fan af Davies men indtil da så håber jeg da at Mendy kan træde til. Jeg tror udelukkende at Mendy har spillet halvt så godt pga de manglende spilleminutter.Mathiaska post=171465 skrev:
9eren post=171459 skrev: Han har også ret. Han er vild defensiv. Han mangler bare i offensiven en del. Men det er måske også okay kun at spille med en fremskudt back
Ja hele idéen og konceptet omkring det her er pisse god, den store sten i skoen er jo så at Mendy er skadet så ofte som han er. Det er sgu svært at lave en gangbar plan omkring.
Ind med Davies tak.
Modsiger du ikke dig selv en smule her? Tager han både fejl og laver et klassisk Carlo-svar?Estadio Santiago Bernabéu post=171466 skrev: Det er efterhånden mange år siden Mendy har spillet en god defensiv sæson. Carlo tager fejl og det er et klassisk Carlo svar. Man kan ikke bruge det til noget fordi det har kun til årsag at holde sig gode venner med truppen og pressen.
Jeg er helt med på, at Carlo altid beskytter sine spillere i pressen - og gudskelov for det. Men at kalde en given spiller for verdens bedste på sin plads (defensivt) er da ikke noget, han bare stryger om sig med, uden det har noget sandhed i sig.
Jeg må erkende, at jeg er stor fan af Mendy. Jeg tror, det er menneskeligt at se sig sur på de spillere, der ofte er skadet. Man så det samme med Carvajal. Det er i øvrigt det samme, når man er træner. Jeg krydser virkelig fingre for, at Mendy holder sig skadesfri - i så fald ser vitterligt ikke mange VB'er, der er bedre end ham overall.
Med et år tilbage af kontrakten i Bayern? Det tror jeg ikke. De er ligesom os, de holder ikke på spillere der ikke vil projektet, så jeg tror Bayern er til at snakke med.Estadio Santiago Bernabéu post=171461 skrev: Jeg tror desværre prisen er tættere på 70.
Fran har kontrakt i næste sæson også. Og der er stadig et lille håb for udviklingspotentiale.
Mendy har ikke set godt ud siden skaden.
Jeg tror ikke på man både køber Alphonso og forlænger med Mendy. Så står man med 3 spillere til 1 position.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Fran Garcia egner sig bedre som backup end Mendy, der nok har større ambitioner. Der er mere udviklingspotentiale i Fran, som har haft en svær første sæson indtil videre bevares, men det er er da mange andre eksempler på spillere der har haft i Real i deres første sæson. Samtidig kan vi få mere for Mendy, der kunne gøre et køb af Davies lidt mere overkommeligt. Tror desværre ikke hans skadeshistorik bliver bedre fremadrettet.9eren post=171463 skrev:
Tror du ikke at Alphonso Davies kan deles om backpladsen med Mendy. Det ville koste Fran påEl Siete post=171460 skrev: Det eneste rigtige er at sælge Mendy og hente Alphonso Davies i stedet, med Fran som backup. Davies er all-round en langt bedre spiller og kan han hentes for 40-50M, i sidste sidste hos Bayern, er det en no-brainer.
backpladsen, det ville være ærgerligt da jeg er stor fan af Fran Garcia.
Hvis Mendy kunne holde sig væk fra skader, så ville han være muy importante.
Carlo blev spurgt om Mendy ift hvorfor at Mendy altid fik backpladsen når han var klar. Og derefter kom hans udtalelse. Jeg giver ham også ret. Defensivt er Mendy voldsom god. Det har jeg altid sagt!
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,