Sæson 23-24

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #1585 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24

Madridista02 post=176147 skrev: Vinicius udtaler om Ancelottis betydning for Vinicius som fodboldspiller: "Han har forandret mig som spiller. Og ikke kun på banen. Også i forhold til træning og udvikling..." Flot arbejde af Ancelotti og trænerteamet, den udvikling de har stor indflydelse på, Vinicius har gennemgået.

​Åh pas endelig på med at åbne den der. Jeg husker en hvis Klopp-Lewandowski debat, hvor spilleren bliver klandret for at slikke bagdel. Altså det går ofte hen og bliver et personligt skøn fra folk der ikke ved noget.

prøv at se Mourinhos debat med to journalister efter Monaco i F1
Sidste redigering: 2 år 2 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #1586 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæson 23-24
The Times interview af Ancelotti

Gør jer selv en tjeneste, og brug 10 minutter på at læse det her interview fra et par dage siden af Ancelotti. Det fortæller lidt om hvem han er, og hvad han tænker om Real Madrid og spillerne.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, JesperThomsen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 2 måneder siden #1587 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 23-24

9eren post=176152 skrev:

Madridista02 post=176147 skrev: Vinicius udtaler om Ancelottis betydning for Vinicius som fodboldspiller: "Han har forandret mig som spiller. Og ikke kun på banen. Også i forhold til træning og udvikling..." Flot arbejde af Ancelotti og trænerteamet, den udvikling de har stor indflydelse på, Vinicius har gennemgået.

​Åh pas endelig på med at åbne den der. Jeg husker en hvis Klopp-Lewandowski debat, hvor spilleren bliver klandret for at slikke bagdel. Altså det går ofte hen og bliver et personligt skøn fra folk der ikke ved noget.

​Har du link til interview med Mourinho? Han er i øvrigt et godt eksempel på en træner der har udviklet nogle af sine spillere til "next level". Fx Ramos som cb som virkelig blev en helt anden spiller.
Kommer også til at tænke på da Ancelotti i sin tid omskolede Di Maria til CM. Det var en genistreg!

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

2 år 2 måneder siden #1588 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren post=176152 skrev: hvor spilleren bliver klandret for at slikke bagdel. Altså det går ofte hen og bliver et personligt skøn fra folk der ikke ved noget.

Pas på med at citere folk helt, helt forkert. Du kunne sætte din røv i klaskehøjde.

2 år 2 måneder siden #1589 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 23-24
​Lige Militao vil jeg ikke give Ancelotti kredit for. Han fik sit gennembrud under Zidane, i hans sidste halve år. Jeg vil dog heller ikke give Zidane kreditten, da han kun brugte ham af nød. Det var den sæson vi havde mega mange skader. Så jeg tænker bare han selv skal have æren for at slå igennem da han endelig fik chancen. Han steppede op da vi havde brug for det og har gjort det lige siden (sådan cirka).
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #1590 af 9eren

Estadio Santiago Bernabéu post=176158 skrev:

9eren post=176152 skrev: hvor spilleren bliver klandret for at slikke bagdel. Altså det går ofte hen og bliver et personligt skøn fra folk der ikke ved noget.

Pas på med at citere folk helt, helt forkert. Du kunne sætte din røv i klaskehøjde.

​jeg citerede skam ikke nogen.

2 år 2 måneder siden #1591 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren post=176166 skrev:

Aha. Du var bare passiv aggressiv så. Det må være så trættende for alle andre at du konstant hiver andre madridistaer ind i mudderkast.

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #1592 af 9eren

Estadio Santiago Bernabéu post=176167 skrev:

9eren post=176166 skrev:

Aha. Du var bare passiv aggressiv så. Det må være så trættende for alle andre at du konstant hiver andre madridistaer ind i mudderkast.

​det var ikke mudderkast men en anerkendelse til Mourinhos kommentare fra formel1. Jeg er ked af du tager det som en hentydning dig selv.

2 år 2 måneder siden #1593 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren post=176169 skrev: det var ikke mudderkast men en anerkendelse til Mourinhos kommentare fra formel1. Jeg er ked af du tager det som en hentydning dig selv.

Okay.
Undskyld!
Min fejl! <3

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #1594 af 9eren

Madridista02 post=176154 skrev:

9eren post=176152 skrev:

​Har du link til interview med Mourinho? Han er i øvrigt et godt eksempel på en træner der har udviklet nogle af sine spillere til "next level". Fx Ramos som cb som virkelig blev en helt anden spiller.
Kommer også til at tænke på da Ancelotti i sin tid omskolede Di Maria til CM. Det var en genistreg!

​Jeg har desværre ikke linket, men måske du kan finde det ved at skrive monte carlo mourinho interview.

jeg synes Mourinho er en fremragende træner, desværre har de seneste år ikke givet ham de resultater man kunne forvente. Men en klasse træner.. jeg fandt det her

Sidste redigering: 2 år 2 måneder siden ved 9eren.

2 år 2 måneder siden #1595 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24

Lars1991 post=176160 skrev: ​Lige Militao vil jeg ikke give Ancelotti kredit for. Han fik sit gennembrud under Zidane, i hans sidste halve år. Jeg vil dog heller ikke give Zidane kreditten, da han kun brugte ham af nød. Det var den sæson vi havde mega mange skader. Så jeg tænker bare han selv skal have æren for at slå igennem da han endelig fik chancen. Han steppede op da vi havde brug for det og har gjort det lige siden (sådan cirka).

​Det har du så ret i. Jeg vil dog stadig stå på, at det var under Carlos første sæson at han virkelig slog sig fast som en top centerforsvar. Men som du siger, skal Carlo nok ikke have al æren for det. 

2 år 2 måneder siden #1596 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 23-24

NadaMás post=176207 skrev:

Lars1991 post=176160 skrev: ​Lige Militao vil jeg ikke give Ancelotti kredit for. Han fik sit gennembrud under Zidane, i hans sidste halve år. Jeg vil dog heller ikke give Zidane kreditten, da han kun brugte ham af nød. Det var den sæson vi havde mega mange skader. Så jeg tænker bare han selv skal have æren for at slå igennem da han endelig fik chancen. Han steppede op da vi havde brug for det og har gjort det lige siden (sådan cirka).

​Det har du så ret i. Jeg vil dog stadig stå på, at det var under Carlos første sæson at han virkelig slog sig fast som en top centerforsvar. Men som du siger, skal Carlo nok ikke have al æren for det. 

Der var i hvert fald spørgsmålstegn omkring ham, og om han kunne fortsætte sin imponerende form - det var jo trods alt kun lige et halvt år, hvor han pludselig så virkelig god ud. Kunne man satse på at han bare ville fortsætte? Det kunne man så, og han blev mere etableret blandt toppen af CBs, og det kan godt være Ancelotti også har været med til det.

Leveret af Kunena Forum