Sæson 23-24
Barcelona skal vidst bare have solgt ud inden den kan gennemføres.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
@JorgeCalabres
#rmalive
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
@JorgeCalabres
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Det svært at finde hoved og hale i, og jeg synes ikke det her beviser at der nødvendigvis ikke er sket noget "voldeligt". Jeg tror simpelthen ikke på at der intet er sket. Hvorfor skulle Valverde og Real Madrid så have været så stille efter, hvis de vidste der intet voldeligt havde været? Det der med at Baena skulle have "LIED" lyder meget som en fortolkning fra nogen der vil skabe nogle overskrifter :D
Men det lyder som om det har været svært at bevise noget konkret og derfor er sagen droppet. Sådan er det jo i mange sager. I de fleste retsstater vil man ikke dømme nogen uskyldige, så der skal være ret klare beviser for at noget er sket, før der kan komme en handling.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Håber snart at vi får en liste!
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Men mange nye regler i spil, inklusiv at spillerne ikke må juble fra bænken og ind på banen. Målmanden må heller ikke psyke angriberen ved straffe.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
På den anden side kan jeg godt lide mål, og det får vi mange flere af.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Men jeg synes faktisk den giver god mening, der er alt for mange mål der bliver annulleret. Vi skal have flere mål.
Det er skørt at Barca og 9 andre spanske klubber mister følgere på SoMe for at have postet billeder med pride-flag.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Thomaskjensen post=164407 skrev: Altid godt med forandring, men jeg tror at den nye offside regel er lige i overkanten. Fordelen det giver angriberen er jo enorm, og det bliver umuligt at dække op for de hurtige angribere.
På den anden side kan jeg godt lide mål, og det får vi mange flere af.
Med den nye offside regel giver det endnu bedre mening at hente Mbappe ;)
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Om den regel kommer blive gennemført i alle ligaer løser det også problemet med de mange frispark på Vini, får han 1 meters forspring er alle taklinger bagfra, og til gult/rødt.
Skulle faktisk løse mange problemer i moderne fodboldt.
Dog tror jeg ikke på at det bliver en realitet før om et par år tidligst, da det kommer påvirke sporten helt enormt meget.