Sæson 23-24

3 år 1 måned siden #169 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24
​Så vidt jeg ved, er aftalen på plads.
Barcelona skal vidst bare have solgt ud inden den kan gennemføres. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #170 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 23-24
JUST IN: Álex Baena's complaint to Fede Valverde has been archived: the Villarreal player LIED. His statements show serious inconsistencies with the images from the Santiago Bernabéu cameras.
@JorgeCalabres
#rmalive

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, JesperThomsen

3 år 1 måned siden #171 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 23-24
Alex Baena said Álvaro Odriozola was with Fede Valverde but it's not true according to the cameras at the Santiago Bernabéu. His account of the events does not match the videos that Real Madrid provided to the Police.
@JorgeCalabres

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, NadaMás, JesperThomsen

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 uger siden #172 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Valverde slog så hårdt, at der var grund til at lyve i rettten.

3 år 4 uger siden #173 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 23-24
​Men det også mærkeligt når Odriozola angiveligt har udtalt om hvad han så... hvordan kan han så det, hvis han ikke var der alligevel.

Det svært at finde hoved og hale i, og jeg synes ikke det her beviser at der nødvendigvis ikke er sket noget "voldeligt". Jeg tror simpelthen ikke på at der intet er sket. Hvorfor skulle Valverde og Real Madrid så have været så stille efter, hvis de vidste der intet voldeligt havde været? Det der med at Baena skulle have "LIED" lyder meget som en fortolkning fra nogen der vil skabe nogle overskrifter :D
Men det lyder som om det har været svært at bevise noget konkret og derfor er sagen droppet. Sådan er det jo i mange sager. I de fleste retsstater vil man ikke dømme nogen uskyldige, så der skal være ret klare beviser for at noget er sket, før der kan komme en handling. 

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 uger siden #174 af 9eren
Nico Paz’ far er ret sikker på at Nico skal med til sæson forbereddelserne med første holdet.

Håber snart at vi får en liste!

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 uger siden #175 af 9eren
Det er altså værd at kigge på de nye regler. Så bliver det sådan at du sagtens kan have en stor del af kroppen foran forsvarsspilleren. Ret mig gerne hvis jeg tager fejl. Spilleren skal være hel fri af forsvarsspilleren før der kan dønmes offside.

Men mange nye regler i spil, inklusiv at spillerne ikke må juble fra bænken og ind på banen. Målmanden må heller ikke psyke angriberen ved straffe.
Sidste redigering: 3 år 4 uger siden ved 9eren.

3 år 4 uger siden #176 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sæson 23-24
Altid godt med forandring, men jeg tror at den nye offside regel er lige i overkanten. Fordelen det giver angriberen er jo enorm, og det bliver umuligt at dække op for de hurtige angribere.

På den anden side kan jeg godt lide mål, og det får vi mange flere af.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 uger siden #177 af 9eren
Altså jeg forestiller mig at Inzaghi genoptager sin prof karriere.

Men jeg synes faktisk den giver god mening, der er alt for mange mål der bliver annulleret. Vi skal have flere mål.
Sidste redigering: 3 år 4 uger siden ved 9eren.

3 år 4 uger siden #178 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæson 23-24
Jeg forestiller mig, at den nye offside regel vil gøre VAR-teknikken mere simpel, og det vil give flere mål.

Det er skørt at Barca og 9 andre spanske klubber mister følgere på SoMe for at have postet billeder med pride-flag.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 3 år 4 uger siden ved Vinícius.

3 år 4 uger siden #179 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 23-24

Thomaskjensen post=164407 skrev: Altid godt med forandring, men jeg tror at den nye offside regel er lige i overkanten. Fordelen det giver angriberen er jo enorm, og det bliver umuligt at dække op for de hurtige angribere.

På den anden side kan jeg godt lide mål, og det får vi mange flere af.

Med den nye offside regel giver det endnu bedre mening at hente Mbappe ;)

3 år 4 uger siden #180 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sæson 23-24
Kan vi hente Mbappe, så skal vi gøre det, ingen ting at diskutere.

Om den regel kommer blive gennemført i alle ligaer løser det også problemet med de mange frispark på Vini, får han 1 meters forspring er alle taklinger bagfra, og til gult/rødt.

Skulle faktisk løse mange problemer i moderne fodboldt.

Dog tror jeg ikke på at det bliver en realitet før om et par år tidligst, da det kommer påvirke sporten helt enormt meget.

Leveret af Kunena Forum