Sæson 23-24
Alle på det her forum er efterhånden klar over dit fuldstændig irrationale had til manden, men come on..DeLaRed post=164769 skrev:
Næsten lige så godt som en ny signing ;-)Ramos4 post=164767 skrev: Ceballos er til gengæld skadet nu. Ude i mindst en måned.
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
9eren post=164768 skrev: Jeg kan ikke spille fodbold længere, cykler cykelløb snart igen, da kroppen kan det bedre.
Men når jeg ser Real Madris træne som de gør i øjeblikket, kan jeg mærke at jeg er klar til at kæmpe på tribunen for holdet. Er der nogle der lige kan lave en dobbelt high five og støde brystkassen sammen og råbe VAAAAAAMOOOOOS med mig.
Jeg kan stadig spille soccer (blasphemy, I know) herovre i Seattle men jeg er helt enig med dig. Der er ret meget spænding på over de nye signings. Det er længe siden transfervinduet har været spændende i fodboldens hovedstad!
Bellingham Camavinga Tchouameni
What about the psychological damage? Surely your life will never be the same.
The culture of destroying reputations has made yet another victim.
Until when will we be accused and condemned without having the right to basic defense? Fake news are created and spread without checking any facts (which is something I personally felt a lot on this holidays) and then the situation only gets worse. Being responsible would be the minimum for any professional, but nowadays serious work has become an exception.
There’s no limits to get more clicks and engagement. My question is what will be done to repair the damage?
Hvad synes I om Vinicius's seneste tweet hvor han forsvarer Benjamin Mendy?
https://twitter.com/vinijr/status/1680367689288622081
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg synes det er skræmmende, at tænke på , at Mendy har mistet to år af sin karriere, er blevet ydmyget og udstillet for noget af det værste man kan blive anklaget for og hvad der nu skal ske? Han er blevet clearet for alle anklagelser, så jeg forventer han bliver kompenseret, men hvilken kompensation er nok?Zyconith post=164822 skrev: I'm sorry for everything you’ve been through, Benjamin Mendy. You lost two years of your career, but that's the least of this whole situation…
Until when will we be accused and condemned without having the right to basic defense? Fake news are created and spread without checking any facts (which is something I personally felt a lot on this holidays) and then the situation only gets worse. Being responsible would be the minimum for any professional, but nowadays serious work has become an exception.
There’s no limits to get more clicks and engagement. My question is what will be done to repair the damage?
jeg kan også forstille mig, at mange af de store sportsudøvere, er nervøse for det her, at de bliver anklaget selvom de er uskyldige. Jeg tror nogle mennesker, prøver at spinne guld på at anklage spillere med mange penge, og det er bare uhyggeligt og usmageligt.
Jeg savner Pepe :(
-
- Platin bruger
-
For mig er det også helt afgørende at man ikke holder sig fra at byde på anklagede folk som Hakimi f.eks bare fordi de er anklaget. Ellers kan der gå forretning i at true med at skabe falske anklager og sætte fælder op for kendte og rige mennesker.
Der går lidt for meget influencer i den til min smag. Jeg kan ikke kommentere på Mendy's sag, da jeg ikke har fulgt den i detaljer, men det kunne være så rart hvis Vinicius ville koncentrere sig om at spille fodbold i stedet for at veje ind på alt mellem himmel og jord. Kunne godt være lidt halvbekymret for hvor hans fokus er forud for den kommende sæson.Zyconith post=164822 skrev: I'm sorry for everything you’ve been through, Benjamin Mendy. You lost two years of your career, but that's the least of this whole situation…
Det er noget af en side at tage og udtale sig offentligt om.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Selvfølgelig skal man være uskyldig til det modsatte er bevist, men det også lidt farligt at udtale sig så skråsikkert som Vini gør. Man bliver altså ikke varetægtsfængslet i så lang tid (og uden kaution), hvis der slet ikke var noget som helst der talte for at anklagerne kunne være sande. Der skal mere til end bare en eller anden der finder på en historie på internettet.
Der er selvfølgelig også en mulighed for at han slet ikke var indblandet i noget snavs og så har Vini jo ret. Meeen enig med jer, han skal også passe lidt på.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Rafa Marin
De skal begge følges tæt næste sæson
-
- Platin bruger
-
Lars1991 post=164839 skrev: Ja, man skal huske på, at fordi han bliver "frifundet" betyder det ikke nødvendigvis at han har været en særlig god fyr og/eller anklagerne er kommet ud af den blå luft. Der kan være sket så meget. Manglende beviser, ikke straffelig adfærd (bare virkelig dårlig stil), og man skal, desværre, heller ikke afvise 100% at der kan være penge involveret i sagen.
Selvfølgelig skal man være uskyldig til det modsatte er bevist, men det også lidt farligt at udtale sig så skråsikkert som Vini gør. Man bliver altså ikke varetægtsfængslet i så lang tid (og uden kaution), hvis der slet ikke var noget som helst der talte for at anklagerne kunne være sande. Der skal mere til end bare en eller anden der finder på en historie på internettet.
Der er selvfølgelig også en mulighed for at han slet ikke var indblandet i noget snavs og så har Vini jo ret. Meeen enig med jer, han skal også passe lidt på.
Jeg synes ikke det er fair du skriver at han måske ikke er en særlig god fyr efter han er blevet frifundet i alle anklager. Hvad mere kan manden gøre end at være 100 % uskyldig.
The European Super League post=164841 skrev:
Lars1991 post=164839 skrev: Ja, man skal huske på, at fordi han bliver "frifundet" betyder det ikke nødvendigvis at han har været en særlig god fyr og/eller anklagerne er kommet ud af den blå luft. Der kan være sket så meget. Manglende beviser, ikke straffelig adfærd (bare virkelig dårlig stil), og man skal, desværre, heller ikke afvise 100% at der kan være penge involveret i sagen.
Jeg synes ikke det er fair du skriver at han måske ikke er en særlig god fyr efter han er blevet frifundet i alle anklager. Hvad mere kan manden gøre end at være 100 % uskyldig.
Det ikke sådan retssystemer virker, vi ved ikke om han er 100% uskyldig. Det lige netop min pointe. Derfor skal man være påpasselige med at tage en "hard stance", hvis man ikke kender detaljerne. Især, hvis man er en offentlig person. Og det gælder selvfølgelig begge veje.