Sæson 23-24

2 år 11 måneder siden #517 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 23-24

9eren post=165477 skrev:

Real HWL post=165476 skrev: ​Nu så jeg ikke kampen. Men kan se vi havde 26 afslutninger og 70% af spillet. det er jo sindssygt. Vildt vi taber igen. 

​Det kræver Mbappe eller en Gonzalo Ramos for at løse problemet

Gonzalo Ramos er så godt som PSG spiller :D Jeg tænker der også er noget i forsvaret der ikke hænger sammen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #518 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 23-24

Real HWL post=165480 skrev:

9eren post=165477 skrev:

Real HWL post=165476 skrev: ​Nu så jeg ikke kampen. Men kan se vi havde 26 afslutninger og 70% af spillet. det er jo sindssygt. Vildt vi taber igen. 

Gonzalo Ramos er så godt som PSG spiller :D Jeg tænker der også er noget i forsvaret der ikke hænger sammen.

​Eller midtbanen, som har vist store problemer naar Kroos spiller 6er i diamanten (ogsaa da han gjorde det i 433'eren, det har aldrig fungeret over flere kampe i traek), ved Juve's maal nr 2 igaar der snork sover baade Toni og Cama i deres tilbageloeb, ingen af dem loeber med i feltet for at daekke af, hvilket saelger forsvaret komplet.

Alt for ofte saa er det for nemt at komme paa den anden side af vores midtbane og saa snart modstanderen er det, saa er forsvaret efterladt til sig selv. Det er en af de vigtigste ting vi har mistet med Casemiro, han var i sine sene aar utrolig god til at gaa med ned i bagkaeden og daekke hullerne, det sker slet ikke med den nuvaerende opstilling, og selvom jeg synes Tchou har set bedre ud i denne preseason end hvad han har gjort det meste af foraaret, saa er dette netop en ting han ikke mestre, han kommer meget sjaeldent ned i eget felt, og Kroos goer det stor set aldrig (som om han leger "the box is made of lava").

For at loese dette problemer, og samtidig forsaette med diamanten, saa mener jeg vi skal have Cama ned paa 6eren igen, ja vi mister naturligvis noget bevaegelse laengere oppe paa banen, tilgengaeld faar vi den bevaegelse nede omkring eget felt OG saa er han ogsaa bedre end Tchou i opspillet fra forsvarskaeden. Det betyder ikke at Tchou ikke har en plads i truppen (lyder til flere oensker ham vaek), men bare at i en once de gala, der er det imo Cama der er vores bedste kort til at lime forsvarskaeden og midtbanen sammen.

Og ifht til nattens kamp saa har historien bevist at Lucas ikke er forsvars spiller, saa det var stort set en 3mands bagkaede vi spillede med imod Juve. Tilgengaeld vandt han sin egen konkurrence om at slaa flest piv-ringe indlaeg i kampen ;-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

2 år 11 måneder siden #519 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 23-24
Spillerne egner sig bare ikke til opstillingen. Der er ingen plan overhovedet. Derfor kan det stadig fungere, hvis man har de rigtige spillere. Der er nu bare meget langt fra Cristiano & Benzema (fra sidste gang holdet spillede med en diamant) til Vinicius & Rodrygo. Nu er det i hvert fald prøvet af, og Carlo er som sædvanligt nødt til at se noget gå galt 100 gange før han forandrer det. Pånær med Kroos på 6’eren - her er over de 100 and counting.

Der er virkelig mange usikkerheder på midtbanen. Den eneste jeg stoler helt på er Bellingham. Lad os håbe, at Arda bliver det helt store, så Bellingham kan rykke lidt tilbage på banen, hvor han bidrage med lidt af det hele. 
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Petroleum

2 år 11 måneder siden #520 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 23-24
Er ikke helt sikker på vi skal ligge alt vores lidt til Guler, han skal over sin skade først, venne sig til la liga og så mangler han generelt erfaring på højste plan. Men ja, lad os håbe på det kommer med tiden.

Jeg er dog enig i at Bellingham nuværende rolle ikke nødvendigvis er der msn for mest ud af ham, jeg forstå godt hvorfor man gær det ny hvor man ikke har en kvalitets 9er, men imo spiller han for meget led ryggen til mål og er i store perioder af kampene alt for lidt på bolden, så jeg håber også vi med riden får ham at se dybere i banen, enten ved at gå væk fra diamanten eller ved at afprøve Brahim/Guler længere fremme, det er trods alt en position Brahim har spillet flere gange fir Milan, så måske han er en mulig løsning, omend vi stadig bare helt fundamentalt mangler en 9er, samt en højre back med mere offensiv kvalitet.

Donde está la biblioteca?

2 år 11 måneder siden #521 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Sæson 23-24

Fondo_Sur post=165486 skrev: Spillerne egner sig bare ikke til opstillingen. Der er ingen plan overhovedet. Derfor kan det stadig fungere, hvis man har de rigtige spillere. Der er nu bare meget langt fra Cristiano & Benzema (fra sidste gang holdet spillede med en diamant) til Vinicius & Rodrygo. Nu er det i hvert fald prøvet af, og Carlo er som sædvanligt nødt til at se noget gå galt 100 gange før han forandrer det. Pånær med Kroos på 6’eren - her er over de 100 and counting.

Der er virkelig mange usikkerheder på midtbanen. Den eneste jeg stoler helt på er Bellingham. Lad os håbe, at Arda bliver det helt store, så Bellingham kan rykke lidt tilbage på banen, hvor han bidrage med lidt af det hele. 

​enig. Jeg tror også at vi vil fungere meget bedre i en 4-3-3, selv med Joselu på toppen. Samtidig synes jeg at det er unuanceret, at ancelotti mener at løsningen på problemet med at vi lukker mange mål ind er, at stå med en lavere blok. Vi skal bare blive bedre til balancen med kæderne. Vi har ikke spillet med højt pres i flere år, andet end drypvis, så selvfølgelig skal holdet lige justere sig selv. Derudover har vi fået nye spillere ind såsom Fran, Bellingham (og joselu) i start11. 

Vini - joselu/rodrygo - rodrygo/guler/brahim
Bellingham - camavinga/tchouameni - valverde/modric/kroos
fran - alaba - militao - nacho/carvajal
Thibaut

det er min foretrukne opstilling. dem med / er jeg lidt ligeglade med hvem der har pladsen. 
hvis mbappe kom, så skulle han være spids og højrekant være en af de tre nævnte. 

2 år 11 måneder siden #522 af interfigo
Besvaret af interfigo på emne Sæson 23-24
Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor vi med den trup vi har ikke spiller 3-5-2.

Vi har 3 af verdens bedste midtstopper i Militao, Alba, Rudiger, og vi har en overflod af midtbanespilleren.

Min foretrukne opstilling er:

Courtois
Militao - Rudiger - Alba
Valverde - Modric/Tchouameni Kroos/Tchouameni - Camavinga
Bellingham
Rodrygo - Vini

Det er vores stærkeste opstilling som tingene er nu, synes jeg! Det er et frygtindgydende forsvar. 

I det tænkte eksempel spiller Valverde og Camavinga wingbacks. 

Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved interfigo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

2 år 11 måneder siden #523 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæson 23-24

interfigo post=165489 skrev: Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor vi med den trup vi har ikke spiller 3-5-2.

Vi har 3 af verdens bedste midtstopper i Militao, Alba, Rudiger, og vi har en overflod af midtbanespilleren.

Courtois
Militao - Rudiger - Alba
Bellingham
Rodrygo - Vini

Det er vores stærkeste opstilling som tingene er nu, synes jeg! Det er et frygtindgydende forsvar. 

​Uden definitivt at kunne sige det er derfor, så tror jeg man kan lægge ret meget i at Ancelotti mig bekendt aldrig har anvendt den formation før i nogle af sine tidligere klubber? Kan en be- eller afkræfte? 
Men så forsøgte han den, var det ikke i en kamp mod Barca på Bernabeu hvor vi fik røvfuld?

Synes også jeg engang har læst/hørt en eller anden "legende" eller lignende udtale, at i Madrid spiller man offensiv fodbold så 352 vil fans aldrig kunne acceptere. Ringer det en klokke hos nogen? Det er naturligvis en floskel at 352/343 pr. defination er defensivt.

Jeg synes også den passer perfekt til mere eller mindre alle spillere. Særligt de yderste stoppere og Camawinga/Fede på siderne.

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #524 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24

Real HWL post=165480 skrev:

9eren post=165477 skrev:

​I know, pointen er at vi har behov for en mål sluger. Mbappe kommer jo nok heller ikke, Kane er for dyr ift Alder. Det er snart ved at blive en svær sæson når vi ikke har en angriber med effektivitet i støvlerne

2 år 11 måneder siden #525 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 23-24
​Det er sku lidt mærkeligt, at nu sidder vi her hvor den første uge af august snart er gået og der kommer stadig intet ud vedr. Mbappe's situation. Det eneste vi ved der sker for tiden er, at PSG henter Dembele og Ramos til angrebet, men vi ved stadig ikke hvor det efterlader Mbappe. Hvem blokerer for transferen..kræver PSG for meget, vil Mbappe ikke opgive noget af sin bonus, eller lowballer RMD bare PSG totalt.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

2 år 11 måneder siden #526 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 23-24

interfigo post=165489 skrev: Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor vi med den trup vi har ikke spiller 3-5-2.

Courtois
Militao - Rudiger - Alba
Bellingham
Rodrygo - Vini

​Vi vil stadig få samme problem som vi har nu. Rodrygo og Vini er ikke angribere og fylder ikke noget i feltet.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

2 år 11 måneder siden #527 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæson 23-24
Satme skidt vi ikke har en målsluger til sæsonstart når vi starter med 3 udebanekampe i træk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

2 år 11 måneder siden #528 af interfigo
Besvaret af interfigo på emne Sæson 23-24

Ramos4 post=165493 skrev:

Courtois
Militao - Rudiger - Alba
Bellingham
Rodrygo - Vini

​Vi vil stadig få samme problem som vi har nu. Rodrygo og Vini er ikke angribere og fylder ikke noget i feltet.

​Den er jeg med på, men nu var det i forhold til den trup vi har med at gøre nu at jeg mener at det er den mest optimale opstilling. På den måde sørger man for at fjerne Carvajal fra startopstillingen (som vi jo har brokket os over i flere år), man sørger for at Valverde bliver wingback således at han ikke ligger i midten hvor hans teknik og overblik nogle gange svigter ham, og hvor han heller ikke er decideret wing. Derudover sørger man for at få en af verdens bedste centerback i startopstillingen så han ikke sidder og rådner på bænken. Og sidst men ikke mindst gør man brug af alle de fantastiske midtbanespillere man har. 

Jeg fatter ikke at man ser bort fra alle de fordele, og i stedet vælger at teste en 4-4-2 diamant opstilling i USA.

Leveret af Kunena Forum