Sæson 23-24
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Du vælter rundt i dine udtalelser konstant. Så bliver han, så kommer han. Ingen ved det. Skal vi ikke bare vente på at der kommer noget officielt?9eren post=165651 skrev: Mbappe bliver under alle omstændigheder i PSG
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Man skal selvfølgelig lige huske at trække vejret, der er tid i markedet endnu :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Det sku svært lige nu når man har fået verdens største mavepuster :).El Siete post=165655 skrev: Uden en verdensklasse målmand og angriber, ja, så må selv den mest optimistiske fan være opgivende.
Man skal selvfølgelig lige huske at trække vejret, der er tid i markedet endnu :)
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Har slet ikke sagt han kommer
Navas på leje syntes jeg ville være at foretrække. Han kender klubben. De Gea på en et-årig er også ok, under omstændighederne.
Det kunne også lige passe, at Arda bliver en glasbensspiller, der allerede nu er halvt ødelagt.
Magter ikke at høre på Carlos lamme undskyldninger i år. Magter ikke at høre på Barca-fans i år. Magter ikke at Junker skal kommentere.
IN JOSELU WE TRUST
- Brylle
- Gæst
-
Ja, man bliver så træt...Ramos4 post=165639 skrev: Yay. Ingen Courtois og ingen Mbappe!
Meeeen næste sommer!! Dér kommer Mbappe...måske.
Lålålålå. Overgangssæson nummer 100. Med Carlo ved roret.
Men vi vandt jo CL i 2021! Bedste hold i verden.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Det har været den værste sæson forbereddelse i mands minde af Real Madrid. Bellingham har været et fint køb, men uden ham så har det jo set fatalt ud