Sæson 23-24
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Den bold han hjernede fladt op i banen til Camavinga i vores seneste remontada sæson glemmer jeg aldrig.
Jeg synes, at stemningen herinde er alt alt for pessimistisk pt. Vi har et godt hold og bør være med i løbet om flere titler. Men der SKAL en ny keeper ind. Helst også en angriber.
Vi vinder ikke nogen titler uden en ordentlig forward, det tror jeg ikke på.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Hvilket ikke er en fair kritik. Manden har da rettet op på vores skadeshistorik set over flere sæsoner.Real HWL post=165673 skrev:
Bismo post=165669 skrev:
Hvad er der galt med Pintus?9eren post=165667 skrev: Det er ikke nu man har lyst til at nyse i mens man siger PINTUS.
Det har været den værste sæson forbereddelse i mands minde af Real Madrid. Bellingham har været et fint køb, men uden ham så har det jo set fatalt ud
Måske der bliver hentydet til at Pintus har kørt dem for hårdt. Det kan godt være en overbelastning der har ført til at knæet har været svækket.
Bismo post=165693 skrev:
Hvilket ikke er en fair kritik. Manden har da rettet op på vores skadeshistorik set over flere sæsoner.Real HWL post=165673 skrev:
Bismo post=165669 skrev:
Hvad er der galt med Pintus?9eren post=165667 skrev: Det er ikke nu man har lyst til at nyse i mens man siger PINTUS.
Det har været den værste sæson forbereddelse i mands minde af Real Madrid. Bellingham har været et fint køb, men uden ham så har det jo set fatalt ud
Måske der bliver hentydet til at Pintus har kørt dem for hårdt. Det kan godt være en overbelastning der har ført til at knæet har været svækket.
Enig. Men 9eren må selv komme på banen med hvad han mener :)
PSG. Med et år tilbage af kontrakten. Han var kun udlejet til Nottm Forest.Ramos4 post=165677 skrev: Hellere De Gea end Schmeichel da.
Er Navas på kontrakt i Forrest? Og vil de slippe ham?
De Gea og Lloris kan hentes på en fri transfer. Schmeichel har to år tilbage af sin kontrakt med Nice, som dog gerne vil af med ham. Et par engelske klubber, og et enkelt dansk hold, lurer angiveligt på ham. Kepa har to år tilbage af sin kontrakt med Chelsea, og Chelsea skulle angiveligt lytte til bud på ham; måske en lejeaftale kan komme på plads.
Bono har to år tilbage af sin kontrakt med Sevilla, og koster angiveligt 20 mio. Euro. Unai Simon har ligeledes to år tilbage af sin kontrakt, med Athletic, men Athletic vil nok næppe slippe ham, særligt når han også status som Spaniens førstevalg. Giorgi Mamardashvili fra Valencia har også været nævnt som et emne.
Schmeichel havde jeg ikke haft noget problem med for et par år siden, men han kan ikke sproget, og lader ikke til at være på samme niveau som tidligere. Lloris har jeg aldrig set det store lys i, jeg ved ikke om han kan tale spansk, men jeg ved han ikke længere er ret dygtig til at stå på mål, og har mistet pladsen for både klub og land.
De Gea er "gratis", men det lader til at Ancelotti er imod at hente ham. Som kortsigtet afløser synes jeg det ville være ok, jeg har set United en del, og han er stadig en dygtig shotstopper. Bonou kan nok forhandles til Real, men AFCON midt på sæsonen taler imod. Chelsea har hentet Robert Sanchez, som også kunne have været en fin løsning, men der burde være en åbning til at kunne leje Kepa hvis de har tænkt sig at Sanchez skal være førstevalg.
JesperA post=165761 skrev: Navas kender klubben og er elsket af fansene, men det er et helt andet forsvar end dem han kender, og han er ejet af en klub der hader Real. Jeg ved ikke meget om hans niveau fra Forest.
Schmeichel havde jeg ikke haft noget problem med for et par år siden, men han kan ikke sproget, og lader ikke til at være på samme niveau som tidligere. Lloris har jeg aldrig set det store lys i, jeg ved ikke om han kan tale spansk, men jeg ved han ikke længere er ret dygtig til at stå på mål, og har mistet pladsen for både klub og land.
De Gea er "gratis", men det lader til at Ancelotti er imod at hente ham. Som kortsigtet afløser synes jeg det ville være ok, jeg har set United en del, og han er stadig en dygtig shotstopper. Bonou kan nok forhandles til Real, men AFCON midt på sæsonen taler imod. Chelsea har hentet Robert Sanchez, som også kunne have været en fin løsning, men der burde være en åbning til at kunne leje Kepa hvis de har tænkt sig at Sanchez skal være førstevalg.
Send et bud afsted på 100mill til PSG for Navas og Mbappe, så gør vi dem en kæmpe tjeneste og spare dem for en masse millioner. Så er vi da svære at hade ;)
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Det er vel først nu, 8 år senere, at vi for alvor ser det.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos