Sæson 23-24
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Vi kan håbe på at vores unge spillere gennemgår en god udvikling som ruster os godt til næste sæson. Jeg frygter virkelig, at Militao ikke er den samme spiller når han kommer tilbage. Det tog Varane 2 år at komme tilbage på sit gamle niveau, og selv der var han aldrig så atletisk som inden sin skade i menisken.
Trist udvikling. Der hænger godt nok en sort sky over denne sæson.
Tror ikke det er pengene der er problemet. Vores kære præsident skal skal bare indse at han ikke kan lægge 100% budget på MbappeEl Siete post=166049 skrev: Lån Pavard og Vlahovic hvis vi åbenbart er så ludfattige.
😂
longwind post=166050 skrev: Normalt prøver jeg at bevare besindigheden, men jeg er klar til at afskrive denne sæson. Uden Courtois, uden Militao og uden en ordentlig angriber lugter det af en andenplads og exit i kvartfinalen i CL. Jeg vil ikke være overrasket hvis sæsonen er overstået allerede i marts.
Vi kan håbe på at vores unge spillere gennemgår en god udvikling som ruster os godt til næste sæson. Jeg frygter virkelig, at Militao ikke er den samme spiller når han kommer tilbage. Det tog Varane 2 år at komme tilbage på sit gamle niveau, og selv der var han aldrig så atletisk som inden sin skade i menisken.
Jeg har samme tanker ift Militao - og du har helt ret, Varane var aldrig ligeså atletisk efterfølgende, og det er nærmest ingen efter slemme knæskader. De fleste mister typisk en del bevægelighed og fart. Og lad os være ærlige, det vil begrænse Militao's spil voldsomt.
En højreback der også kan i midterforsvaret, ja tak. Men kan ikke lige se hvem det skulle være.Kiwes post=166037 skrev: Det er sikkert ikke helt fair...men pludseligt tror jeg der kommer langt mere press på Perez om at gå på markedet og hente et eller andet "fancy" med alle de her ting der sker samtidigt. En back der også kan begå sig i midterforsvaret kunne være et frisk bud.
Nu er Militão så også blevet alvorligt skadet, og der er komplet tavshed. Så det kan man jo tolke som man vil. Personligt tror jeg ikke længere på at man henter flere i det her vindue, udover Kepa.
DC19
Dragam post=166068 skrev:
longwind post=166050 skrev: Normalt prøver jeg at bevare besindigheden, men jeg er klar til at afskrive denne sæson. Uden Courtois, uden Militao og uden en ordentlig angriber lugter det af en andenplads og exit i kvartfinalen i CL. Jeg vil ikke være overrasket hvis sæsonen er overstået allerede i marts.
Jeg har samme tanker ift Militao - og du har helt ret, Varane var aldrig ligeså atletisk efterfølgende, og det er nærmest ingen efter slemme knæskader. De fleste mister typisk en del bevægelighed og fart. Og lad os være ærlige, det vil begrænse Militao's spil voldsomt.
Korsbåndskaden er klart den værste. Og du har helt ret, han bliver aldrig den samme forsvarsspiller som før. knæet får et kæmpe smæld, og der er som regel også andre små ting som bliver beskadiget, så som menisk og ledbånd. Det er også noget de kan få glæde af efterfølgende. Det er virkelig alvorligt. Og så vil det altid ligge i baghoved på ham hver gang han går ind i en nærkamp, ryger det i geng. smerten er for sindssyg.