Sæson 23-24
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
9eren post=166087 skrev: Tror ikke vi køber en 9er. Går vi efter en central forsvarsspiller i stedet?
Jeg håber vi går efter en central forsvarsspiller. Ramos kunne være et bud. Ellers er jeg også ret lun på Silva fra Benfica som du også selv har forslået.
Antonio Silva i Benfica passer perfekt ind i politikken og kan få en stille og rolig sæson som 3./4. valg og til sommer afløse Nachos rolle i truppen mens vi sommeren efter må formode at enten Alaba eller Rudiger nærmer sig sidste salgs dato.
Go go.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Brylle
- Gæst
-
Jeg er bange for hans dyk i niveau betyder at det ikke kan lykkes, men som det 4. valg har jeg det okay med Mendy hvis valget står mellem en 9’er/højre back eller et nyt 4. valg. Så hellere bruge pengene på at styrke startopstillingen. Mendys gamle niveau defensivt var verdensklasse selvom det ikke er en selvfølge at det også fungerer centralt.
Måske et lille longshot
- Cristiano7
- Platin bruger
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Stol på klubben
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
PMO post=166084 skrev:
Kasillas post=166080 skrev:
Vi ved reelt ikke noget om offensiven vitterligt stinker eller ej før efter nogle kampe. Teorien har været at Bellingham skulle overtage Benzemas plads og rykke lidt længere tilbage i en diamant-formation, mens Vini og Rodrygo spiller forrest med Joselu, Brahim og Guler som reserver. - Det synes jeg lyder anstændigt umiddelbart.elle44 post=166078 skrev: Det er røvsygt. Sæsonens er knap startet og vi står med de her lorteskader og 4 offensive spillere. Øv altså, det kunne have været en fed sæson, men ledelsen svigter.
At Guler, Courtoise og Militao alle er ramt af knæskader er næppe ledelsens skyld.
Hvis planen er/har været en diamant er det mig en gåde man ikke har fundet en ny HB. Carvajal er ikke god nok og en diamant kræver sublime backs.
1. Vi har (1)Carvajal, (2)Lucas og (3)Odriozola, og derfor kan man ikke bare lige sådan købe en 4. højreback før Odriozola og eventuelt Lucas er skibbet væk.
2. Valverde som midtbanespiller deltager konstant på højreflanken, og derfor er en højrebacks offensive evner ikke så vitalt med Valverde på holdet.
3. Valverde kan spille højreback.
4. Tranfermerkedet er fortsat i gang, og det er ikke utænkeligt, at en højreback stadigvæk kan komme. (Ikke at jeg ser det vild nødvendigt jævnfør punkt 1, 2 og 3).
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- Brylle
- Gæst
-
1) Hvorfor ikke? Der er der da ingen regler mod. Vi skal købe ind for at forstærke det hold vi har. Hvis højrebacken er det svageste led (det er et godt bud) og vores 3 muligheder ikke er gode nok, skal man så acceptere at tabe titler på at være elendig på en position eller skal man forsøge at reparere det? Jeg ved godt at Carvajal er bedre end elendig, men lad os lege med eksemplet.Kasillas post=166135 skrev:
PMO post=166084 skrev:
Kasillas post=166080 skrev:
Vi ved reelt ikke noget om offensiven vitterligt stinker eller ej før efter nogle kampe. Teorien har været at Bellingham skulle overtage Benzemas plads og rykke lidt længere tilbage i en diamant-formation, mens Vini og Rodrygo spiller forrest med Joselu, Brahim og Guler som reserver. - Det synes jeg lyder anstændigt umiddelbart.elle44 post=166078 skrev: Det er røvsygt. Sæsonens er knap startet og vi står med de her lorteskader og 4 offensive spillere. Øv altså, det kunne have været en fed sæson, men ledelsen svigter.
At Guler, Courtoise og Militao alle er ramt af knæskader er næppe ledelsens skyld.
Hvis planen er/har været en diamant er det mig en gåde man ikke har fundet en ny HB. Carvajal er ikke god nok og en diamant kræver sublime backs.
1. Vi har (1)Carvajal, (2)Lucas og (3)Odriozola, og derfor kan man ikke bare lige sådan købe en 4. højreback før Odriozola og eventuelt Lucas er skibbet væk.
2. Valverde som midtbanespiller deltager konstant på højreflanken, og derfor er en højrebacks offensive evner ikke så vitalt med Valverde på holdet.
3. Valverde kan spille højreback.
4. Tranfermerkedet er fortsat i gang, og det er ikke utænkeligt, at en højreback stadigvæk kan komme. (Ikke at jeg ser det vild nødvendigt jævnfør punkt 1, 2 og 3).
2) Jo da. Hvis højre backen har et slutprodukt og fungerer i samspil med Valverde, så har vi en slagkraftig højreside. Se lige hvis vores back var så god, at Valverde kunne lægge sig mere ind omkring feltet og udnytte sit skud og sit genpres. Hvis man har en spiller, der ikke er god nok, så er det ærgerligt at svække en position ved at trække en spiller væk for at hjælpe den dårlige spiller.
3) Det er vel bare noget vi tror. Ifølge transfermarkt har han spillet 4 kampe i sit liv på højre back. 3 uafgjorde og 1 nederlag. To af kampene var det i de sidste minutter af kampen. Og vil vi virkelig gerne fjerne Valverde fra midtbanen?
Konklusion: Vi spiller et system hvor backsne er overladt meget til sig selv. Derfor giver det mening at købe en højre back som er god begge veje.