Sæson 23-24

2 år 11 måneder siden #613 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sæson 23-24
Det er efterhånden meget svært at være positiv, trods sejren i går og det fantastiske spil af Bellingham. Jeg er helt vild med ham alle rede.

Personligt er jeg kommet dertil hvor jeg mistænker at planen ikke findes, det har aldrig været planen at hente andre end de spillere vi fik tidligt.

Planen er at Rodrigo skal få sit store gennembrud i år, spillet skal tilpasses så det passer ham og ikke Benzema.
Alle skal lære at gøre ham bedre, han skal have samme boost Vini fik da Anco tog over.

Så nej ikke andet end en målmand frem til den 31 august.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #614 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 23-24
​Held og lykke til Vinicius og Rodrygo der i 23/24 ikke må holde pause eller blive skadet. 

Desuden kan jeg læse at man ikke går efter en erstatning for Militao. Nacho har ofte spillet på LB og HB i tilfælde af skader og hvil, så vi kan ende med kun at have to CB i perioder. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 år 11 måneder siden #615 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 23-24
​Ramos? en sidste dans <3

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #616 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 23-24
Antalsmæssigt kan vi måske klare den med 3, men det er godt nok risikabelt. ​Jeg bliver lidt utryg ved tanken om Alaba der i forvejen er ret skrøbelig og Nacho som er oppe i årene og som også dækker 2 andre pladser. Især nu hvor Mendy også går i stykker hele tiden. Jeg håber, at man udviser rettidig omhu, så vi ikke ender i en situation hvor Carvajal skal spille i midterforsvaret eller man skal ødelægge aksen og flytte Tchouameni derned. 

2 år 11 måneder siden #617 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 23-24

mohbar post=166052 skrev:

El Siete post=166049 skrev: ​Lån Pavard og Vlahovic hvis vi åbenbart er så ludfattige.

​Tror ikke det er pengene der er problemet. Vores kære præsident skal skal bare indse at han ikke kan lægge 100% budget på Mbappe

​Tjo, ved ikke helt, de holder godt nok på dem i disse år :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 år 11 måneder siden #618 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæson 23-24
Godt vi ikke har solgt Vallejo og Odriozola… Ej der skal selvfølgelig hentes en erstatning, er tryg ved Nacho men der kommer skader og karantæner så han kommer til at spille 40 kampe alligevel

2 år 11 måneder siden #619 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæson 23-24
Det er røvsygt. Sæsonens er knap startet og vi står med de her lorteskader og 4 offensive spillere. Øv altså, det kunne have været en fed sæson, men ledelsen svigter.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

2 år 11 måneder siden #620 af longwind
Besvaret af longwind på emne Sæson 23-24

Real HWL post=166074 skrev: ​Ramos? en sidste dans <3

​Ville faktisk ikke være dårligt, også en fin karakter at få ind i omklædningsrummet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 år 11 måneder siden #621 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæson 23-24

elle44 post=166078 skrev: Det er røvsygt. Sæsonens er knap startet og vi står med de her lorteskader og 4 offensive spillere. Øv altså, det kunne have været en fed sæson, men ledelsen svigter.

​Vi ved reelt ikke noget om offensiven vitterligt stinker eller ej før efter nogle kampe. Teorien har været at Bellingham skulle overtage Benzemas plads og rykke lidt længere tilbage i en diamant-formation, mens Vini og Rodrygo spiller forrest med Joselu, Brahim og Guler som reserver. - Det synes jeg lyder anstændigt umiddelbart.

At Guler, Courtoise og Militao alle er ramt af knæskader er næppe ledelsens skyld.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Kasillas.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 år 11 måneder siden #622 af PMO
Besvaret af PMO på emne Sæson 23-24

Kasillas post=166080 skrev:

elle44 post=166078 skrev: Det er røvsygt. Sæsonens er knap startet og vi står med de her lorteskader og 4 offensive spillere. Øv altså, det kunne have været en fed sæson, men ledelsen svigter.

​Vi ved reelt ikke noget om offensiven vitterligt stinker eller ej før efter nogle kampe. Teorien har været at Bellingham skulle overtage Benzemas plads og rykke lidt længere tilbage i en diamant-formation, mens Vini og Rodrygo spiller forrest med Joselu, Brahim og Guler som reserver. - Det synes jeg lyder anstændigt umiddelbart.

At Guler, Courtoise og Militao alle er ramt af knæskader er næppe ledelsens skyld.

Hvis planen er/har været en diamant er det mig en gåde man ikke har fundet en ny HB. Carvajal er ikke god nok og en diamant kræver sublime backs. 

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #623 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Carvajal var awsome igår. Vi har opbakning til ham. Vikingo Carvajal

Kepa afviste Bayern. Får vi ham snart ?

2 år 11 måneder siden #624 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 23-24

9eren post=166085 skrev: Carvajal var awsome igår. Vi har opbakning til ham. Vikingo Carvajal

Kepa afviste Bayern. Får vi ham snart ?

Romano har sagt de berømte ord “Here we go” på Kepa. Så den burde blive official i næste uge.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Leveret af Kunena Forum