Sæson 23-24
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Personligt er jeg kommet dertil hvor jeg mistænker at planen ikke findes, det har aldrig været planen at hente andre end de spillere vi fik tidligt.
Planen er at Rodrigo skal få sit store gennembrud i år, spillet skal tilpasses så det passer ham og ikke Benzema.
Alle skal lære at gøre ham bedre, han skal have samme boost Vini fik da Anco tog over.
Så nej ikke andet end en målmand frem til den 31 august.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Desuden kan jeg læse at man ikke går efter en erstatning for Militao. Nacho har ofte spillet på LB og HB i tilfælde af skader og hvil, så vi kan ende med kun at have to CB i perioder.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Brylle
- Gæst
-
Tjo, ved ikke helt, de holder godt nok på dem i disse år :)mohbar post=166052 skrev:
Tror ikke det er pengene der er problemet. Vores kære præsident skal skal bare indse at han ikke kan lægge 100% budget på MbappeEl Siete post=166049 skrev: Lån Pavard og Vlahovic hvis vi åbenbart er så ludfattige.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Ville faktisk ikke være dårligt, også en fin karakter at få ind i omklædningsrummet.Real HWL post=166074 skrev: Ramos? en sidste dans <3
Vi ved reelt ikke noget om offensiven vitterligt stinker eller ej før efter nogle kampe. Teorien har været at Bellingham skulle overtage Benzemas plads og rykke lidt længere tilbage i en diamant-formation, mens Vini og Rodrygo spiller forrest med Joselu, Brahim og Guler som reserver. - Det synes jeg lyder anstændigt umiddelbart.elle44 post=166078 skrev: Det er røvsygt. Sæsonens er knap startet og vi står med de her lorteskader og 4 offensive spillere. Øv altså, det kunne have været en fed sæson, men ledelsen svigter.
At Guler, Courtoise og Militao alle er ramt af knæskader er næppe ledelsens skyld.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Kasillas post=166080 skrev:
Vi ved reelt ikke noget om offensiven vitterligt stinker eller ej før efter nogle kampe. Teorien har været at Bellingham skulle overtage Benzemas plads og rykke lidt længere tilbage i en diamant-formation, mens Vini og Rodrygo spiller forrest med Joselu, Brahim og Guler som reserver. - Det synes jeg lyder anstændigt umiddelbart.elle44 post=166078 skrev: Det er røvsygt. Sæsonens er knap startet og vi står med de her lorteskader og 4 offensive spillere. Øv altså, det kunne have været en fed sæson, men ledelsen svigter.
At Guler, Courtoise og Militao alle er ramt af knæskader er næppe ledelsens skyld.
Hvis planen er/har været en diamant er det mig en gåde man ikke har fundet en ny HB. Carvajal er ikke god nok og en diamant kræver sublime backs.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Kepa afviste Bayern. Får vi ham snart ?
9eren post=166085 skrev: Carvajal var awsome igår. Vi har opbakning til ham. Vikingo Carvajal
Kepa afviste Bayern. Får vi ham snart ?
Romano har sagt de berømte ord “Here we go” på Kepa. Så den burde blive official i næste uge.