Sæson 23-24
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Vi er startet godt på sæsonen med maximumpoints. Kunne være så lækkert at tage fra Vigo med endnu 3.
Og så har vi jo i virkeligheden ikke rigtig set noget til vores nye spillere Arda, Brahim og til dels Joselu.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Arda glæder jeg mig helt vildt til at se. Og hvis Brahim kan vise noget mere alá det han kom ind med mod Almeria, så ser det sgu fornuftigt ud. Havde Joselu været lidt mere vaks ved havelågen, havde Brahim jo allerede taget sig af årets assist.9eren post=166483 skrev: Lideres!!!!
Vi er startet godt på sæsonen med maximumpoints. Kunne være så lækkert at tage fra Vigo med endnu 3.
Og så har vi jo i virkeligheden ikke rigtig set noget til vores nye spillere Arda, Brahim og til dels Joselu.
DC19
Spørgsmålet er om han vil blive fyret for det? Under alle omstændigheder burde han have været fyret allerede dengang da han sammen med Pique lavede lusket aftale med saudierne om sær penge-uddeling til dem selv i tilfældet af at Real Madrid eller Barcelona deltog i turneringen i super copa'en.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Zyconith post=166268 skrev:
El_Juan post=166263 skrev:
Det var i 2017 jeg skrev den 😀Zyconith post=165904 skrev: Jeg mindes at der omkring 2015 var en "Madridista.dk mener" der efterlyste et generationsskifte.
Det er vel først nu, 8 år senere, at vi for alvor ser det.
Glæder mig nogle kan huske så godt! 😀
Og jeg kan huske at jeg ikke kunne være mere uenig. Snakken gik jo både på at Benzema, Kroos og jeg ved ikke hvem skulle på porten.
Truppen dengang (2016/2017) hed:
Navas
Carvajal
Pepe
Ramos
Marcelo
Casemiro
Kroos
Modric
Bale
Ronaldo
Benzema
Med bænken:
Casilla
Danilo
Varane
Hakimi
Coentrao
Nacho
Isco
Kovacic
James Rodriguez
Morata
Asensio
Mariano
Jeg sendte ikke Benzema væk. Jeg snakkede om et muligt salg af enten Cristiano eller Bale. Vel at mærke én sommer før Cristiano rent faktisk skiftede væk. Og jeg snakkede til dels også for et muligt salg af James :D
madridista.dk/index.php/7594-el-juans-hj...epokeskifte-eller-ej
www.madridista.dk/index.php/7599-el-juan...seskuren-fortsaetter
www.madridista.dk/index.php/7610-el-juan...n-ronaldo-eller-bale
www.madridista.dk/index.php/7655-el-juan...-det-unge-guld-del-1
madridista.dk/index.php/artikler/7655-el...-det-unge-guld-del-1
James endte så også rent faktisk med at skifte væk.
madridista.dk/index.php/artikler/7853-el...idste-offensive-brik
Vini med flest succesfulde driblinger i verden i 22/23. Men også med den klart laveste succes i %.
Hvis mit franske altså holder.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Mon ikke 9eren vil oversætte for dig?;)Ramos4 post=166491 skrev: pbs.twimg.com/media/F4EiZ9TWUAAvZID?format=jpg&name=medium
Vini med flest succesfulde driblinger i verden i 22/23. Men også med den klart laveste succes i %.
Jeg savner Pepe :(
Tror der er større chance for Mbappe skifter i år end han oversætter ;)Madridista02 post=166495 skrev:
Mon ikke 9eren vil oversætte for dig?;)Ramos4 post=166491 skrev: pbs.twimg.com/media/F4EiZ9TWUAAvZID?format=jpg&name=medium
Han skal være glad for Sofie Linde ikke spiller på holdet ;)Kasillas post=166486 skrev: Præsidenten for Spaniens fodboldforbund Luis Rubiales kyssede Jennifer Hermoso på podium ved pokaloverrækkelse efter Spaniens sejr ved finalen... i munden!
Spørgsmålet er om han vil blive fyret for det? Under alle omstændigheder burde han have været fyret allerede dengang da han sammen med Pique lavede lusket aftale med saudierne om sær penge-uddeling til dem selv i tilfældet af at Real Madrid eller Barcelona deltog i turneringen i super copa'en.
Det lugter lidt af en krænkelse, at du overhovedet nævner hende... lolReal HWL post=166502 skrev:
Han skal være glad for Sofie Linde ikke spiller på holdet ;)Kasillas post=166486 skrev: Præsidenten for Spaniens fodboldforbund Luis Rubiales kyssede Jennifer Hermoso på podium ved pokaloverrækkelse efter Spaniens sejr ved finalen... i munden!
Håber ikke hun læser med her indeDragam post=166503 skrev:
Det lugter lidt af en krænkelse, at du overhovedet nævner hende... lolReal HWL post=166502 skrev:
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-