Sæson 23-24

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #685 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24

Madridista02 post=166808 skrev:

9eren post=166804 skrev: Vi skal have Gonzalo op på første holdet

​Så han kan få fem minutter spilletid på en hel sæson?

​Det er op til Carlo, men Raúl er ikke lukket for ideen!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #686 af El Chino
Besvaret af El Chino på emne Sæson 23-24
​Noget siger mig at der kommer til at ske noget inden transfer vinduet lukker. Bare en fornemmelse. 

Ikke at jeg er en konsekvent benægter af alt hvad der er skrevet og sagt, men HVIS Mbappé nogensinde har været et mål denne sommer så kommer der også et bud på ham inden den 31. august. 

Som jeg ser det, er det fuldstændigt udelukket at han skifter gratis næste sommer. Det efterlader 2 muligheder. Enten nu eller aldrig. 

A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles

2 år 11 måneder siden #687 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæson 23-24
​Det er pisse ærgerligt, da den midtbanen vi har fortjener noget ordentlig angreb.

Det bliver ligesom at se maling tørre i ret mange kampe i denne sæson.

Jeg synes vi har været heldig Bellingham har startet stærkt. Det kunne være sjovt, hvis vi ikke havde scoret i de første 3 kampe, så tror jeg resten af sæsonen havde været bedre, da FP havde handlet.

Vores angreb er pinligt tyndt. 

Jeg har også mistet respekten for Ancelotti. Manden har ændret formation fordi PApa Perez har nægtet at købe en angriber.

2 år 11 måneder siden #688 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 23-24

Mas post=166810 skrev: ​Åh hvor bliver det her en lang sæson. Vinicius er ude og vi har ingen erstatning. Jeg forstår ikke hvorfor Florentino Perez er blevet så utrolig konservativ! 
Det var for meget dengang med Raul/Ronaldo/Owen til én position, men det er godt nok også for lidt med Vinicius/Rodrygo/Joselu til 2 positioner! 

Kan vi ikke få noget midt i mellem? 

Hva med João Félix? Jeg ved godt han ikke er så populær fordi han gerne vil til Fc Barcelona, men han er pisse dygtig og ledig på markedet. 

Kan ikke overskue tanken om at den her sæson bliver solgt i håb om at lande Kylian Mbappé. 

​Altså, vi kunne også miste Rodrygo, Joselu og Brahim til skader, og Ancelotti ville stadig sidde og fortælle pressen at truppen er komplet. 

Værste scenarie er at Mbappe bliver denne sæson, men ikke forlænger, for så skal vi igennem denne helvedesmølle af rygter igen, samt det vil påvirke ledelsens planlægning af truppen. 

Der er et par dage endnu, men...

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 år 11 måneder siden #689 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæson 23-24

El Siete post=166814 skrev:

Mas post=166810 skrev: ​Åh hvor bliver det her en lang sæson. Vinicius er ude og vi har ingen erstatning. Jeg forstår ikke hvorfor Florentino Perez er blevet så utrolig konservativ! 
Det var for meget dengang med Raul/Ronaldo/Owen til én position, men det er godt nok også for lidt med Vinicius/Rodrygo/Joselu til 2 positioner! 

Kan vi ikke få noget midt i mellem? 

Hva med João Félix? Jeg ved godt han ikke er så populær fordi han gerne vil til Fc Barcelona, men han er pisse dygtig og ledig på markedet. 

Kan ikke overskue tanken om at den her sæson bliver solgt i håb om at lande Kylian Mbappé. 

​Altså, vi kunne også miste Rodrygo, Joselu og Brahim til skader, og Ancelotti ville stadig sidde og fortælle pressen at truppen er komplet. 

Værste scenarie er at Mbappe bliver denne sæson, men ikke forlænger, for så skal vi igennem denne helvedesmølle af rygter igen, samt det vil påvirke ledelsens planlægning af truppen. 

Der er et par dage endnu, men...

​Ancelotti og Perez har lavet en aftale. Ancelotti får lov til at blive, tilgangæld skal han ikke kritiserer noget. 
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

2 år 11 måneder siden #690 af Mas
Besvaret af Mas på emne Sæson 23-24
​Det tror jeg på. Jeg kan godt lide Florentino Perez, alt taget i betragtning, men Kylian Mbappe har gjort ham blind.

2 år 11 måneder siden #691 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 23-24

El Chino post=166812 skrev: ​Noget siger mig at der kommer til at ske noget inden transfer vinduet lukker. Bare en fornemmelse. 

Ikke at jeg er en konsekvent benægter af alt hvad der er skrevet og sagt, men HVIS Mbappé nogensinde har været et mål denne sommer så kommer der også et bud på ham inden den 31. august. 

Som jeg ser det, er det fuldstændigt udelukket at han skifter gratis næste sommer. Det efterlader 2 muligheder. Enten nu eller aldrig. 

​problem er at PSG ledelsen ikke fører traditionel/formel forhandling og er komplet uforudsigelige 

Den dag det skulle lykkes at forhandle med PSG, skal Perez være den menneskeheden hiver ind, når vi en dag blir angrebet af aliens - så kan han hjælpe med forhandlingerne
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved mohbar.

2 år 11 måneder siden #692 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24

9eren post=166811 skrev:

​Er Gonzalo striker?
Kender ikke det store til ham. 

2 år 11 måneder siden #693 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24
​Hvis Perez var seriøs omkring Mbappé, var det vel sket da han ikke blev inkluderet til Japan-turen. 
Perez vil jo også have sin darling-signing når stjernerne står snorlige, ikke efter ligaen allerede er påbegyndt. Trods en muligvis svag bedre forhandlingsposition ved vinduets luk. Lad os glemme alt om ham. 

Transfervinduet er jo åbenbart færdigt, så det er bare et spørgsmål om tid, før vi går mange frustrerende kampe i møde.

2 år 11 måneder siden #694 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 23-24

NadaMás post=166820 skrev: ​Hvis Perez var seriøs omkring Mbappé, var det vel sket da han ikke blev inkluderet til Japan-turen. 
Perez vil jo også have sin darling-signing når stjernerne står snorlige, ikke efter ligaen allerede er påbegyndt. Trods en muligvis svag bedre forhandlingsposition ved vinduets luk. Lad os glemme alt om ham. 

Transfervinduet er jo åbenbart færdigt, så det er bare et spørgsmål om tid, før vi går mange frustrerende kampe i møde.

​Tja, han hentede jo Bale 1 september for et rekordbeløb, så man skal aldrig sige aldrig, men ellers enig.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 år 11 måneder siden #695 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Sæson 23-24
Næste sæson bliver for vild på papiret. Tænker Mbappe, Haaland (krydser fingre) eller Oshimen, samt to nye backs; Alphonso Davies og Frimpong, tak. Foruden Endrick. Potentielt Xabi Alonso i spidsen for det hele. Men nøj der er lang tid til lige nu.

Altid Real Madrid.
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved FranciscoISCO.

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #696 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24

NadaMás post=166819 skrev:

9eren post=166811 skrev:

​Er Gonzalo striker?
Kender ikke det store til ham. 

​Han har været en af Arbeloas diciple. Castillas første kamp i går 2 kasser mod Melilla. Yes han er striker. Raul sagde i går efter kampen at det er op til Ancelotti om han skal have kampe på 1 holdet.

castilla spillede 2-2. Nico Paz og Alvaro lagde op til Gonzalos mål
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved 9eren.

Leveret af Kunena Forum