Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 1 måned siden #1117 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Du kan klage det du har lyst til, men i realiteteten saa har din forum brokkerier ingen genklang her i madrid. Kaka tjener det han gør fordi det er et valg klubben har taget. Saa maa medlemmerne brokke sig, det har de kun gjort sporadisk. Men angående hans løn kan du jo være ligeglad, du har ingen bunde udgifter til klubben, maaske cm

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1118 af baggins
Besvaret af baggins på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Jeg mener, at man i det sekund man køber Bale, skal udleje Jese, da han er for god til at få 10-15 min. Per kamp - det vil sætte hans udvikling i stå. Så valget står mellem at købe en super spiller, for alt for mange penge, eller at udvikle en super spiller i klubben.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1119 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Hugol skrev: Sagt på en anden måde og lidt mere groft, Danske sofafans har stort set ikke noget at klage over når det kommer til Real Madrids økonomi og hvordan de vælger at styre den. Er der nogen der skal klage, er det medlemmerne, folk der tager på stadion hver anden weekend, og giver sit liv til klubben.

Det giver da en smule forskruet mening, men hvis jeg ligeledes må have lov at være grov og sætte tingene på spidsen, så kunne jeg jo efter dit ræsonnement sige, at du bare kan være ligeglad med folk, der dør af hungersnød på et andet kontinent. Det rager ikke dig, og det hjælper ikke noget, at du går rundt i Madrid og er ked af den situation.

Bare fordi man ikke har en direkte aktie i noget, kan man sagtens have en holdning til det.

13 år 1 måned siden #1120 af Siempre fiel

Hugol skrev: Du kan klage det du har lyst til, men i realiteteten saa har din forum brokkerier ingen genklang her i madrid. Kaka tjener det han gør fordi det er et valg klubben har taget. Saa maa medlemmerne brokke sig, det har de kun gjort sporadisk. Men angående hans løn kan du jo være ligeglad, du har ingen bunde udgifter til klubben, maaske cm

LUK FORUMMET. Ligesom vi gik og troede at vores holdninger her på forummet gav genklang i Madrid, så fortæller en ÆGTE madridista os at vores holdning ikke tæller!

Åh nej åh nej. Please Hugol, du ka vel selv høre hva i alverden det er du siger. Jeg er klar over du føler du har den evigtgyldige sandhed fordi du bor i Madrid, men at begynde på sådan noget med at "vi da ka være ligeglade med økonomien omkring spillerne fordi vi det ik er vores økonomi", så er vi jo nede på et niveau hvor vi næsten ligeså godt ka stoppe al debat. Altså lige præcis dén slags holdninger er værdiløse her - vi er på et FORUM - folk er her for én ting: at debattere alt omkring klubben og komme sin holdning til tingene - og self ka man da ha en holdning til økonomien også. Og lad nu være med at tro du brister nogens illusioner med din breaking news om at folks holdning på dette forum ik giver genklang i Madrid.

Hugol, jeg synes at din holdning er ligeså god som alle andres - måske sku du prøve at huske at alle andres også er ligeså god som din :o)
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, M_linding, ZizouMo

13 år 1 måned siden #1121 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Hugol skrev: Du kan klage det du har lyst til, men i realiteteten saa har din forum brokkerier ingen genklang her i madrid. Kaka tjener det han gør fordi det er et valg klubben har taget. Saa maa medlemmerne brokke sig, det har de kun gjort sporadisk. Men angående hans løn kan du jo være ligeglad, du har ingen bunde udgifter til klubben, maaske cm

Hvis det skal have genklang i Madrid, så kan du ligeså godt nedlægge hele Madridista.dk. I hvert fald forum-delen.

Der er vel retteligt ingen af os, som har bundne udgifter til klubben, så det er godt nok et dårligt argument for at man ikke må brokke sig. Jeg har heller ingen bundne udgifter til Danmark, men i og med at jeg vælger at bo her så er det accepteret at jeg må brokke mig så tosset jeg vil. Jeg betaler skat såvel som jeg betaler penge til RM. Jeg ser ikke den store forskel på om jeg brokker mig over hvor den næste jyske motorvej skal lægges eller hvordan RM agerer på transfermarkedet, mit endelige bidrag er minimalt i forhold til den samlede sum, men jeg vil trods alt have lov at diskutere mit bidrag.

Det er i øvrigt en ærgerlig diskussion du vælger at starte i denne tråd, specielt når jeg egentlig kommenterede på en anden del af dit indlæg.

e:
Nå, det ser ud til at jeg blev overhalet i svinget. Jeg er åbenbart ikke alene med den holdning eller de argumenter.

... og her gik jeg og troede at jeg var original.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved BBB. Begrundelse: nye indlæg

13 år 1 måned siden #1122 af Hugol
Orange
Jeg har heller ik sagt at man ik maa ha en holdning. Din sammenligning er en smule halvkikset og jeg har ikke sinde at tale om folk der lider nød på et Real Madrid forum. Real gør ik noget der er mod menneske rettighederne. Jeg kan blot ikke se hva et par danske sofa fans har ondt i røven over naar deres udgifter til klubben er begrænset. Hva snakker vi om, 60 euro om aaret? Bbb?

13 år 1 måned siden #1123 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Hugol skrev: Jeg kan blot ikke se hva et par danske sofa fans har ondt i røven over naar deres udgifter til klubben er begrænset. Hva snakker vi om, 60 euro om aaret? Bbb?

Jeg kender ikke det præcise tal (jeg ved ikke hvor meget der går direkte til Real Madrid), og selv hvis jeg gjorde ville jeg ikke ud med det på et åbent forum.

13 år 1 måned siden #1124 af Hugol

Siempre fiel skrev:

LUK FORUMMET. Ligesom vi gik og troede at vores holdninger her på forummet gav genklang i Madrid, så fortæller en ÆGTE madridista os at vores holdning ikke tæller!

Åh nej åh nej. Please Hugol, du ka vel selv høre hva i alverden det er du siger. Jeg er klar over du føler du har den evigtgyldige sandhed fordi du bor i Madrid, men at begynde på sådan noget med at "vi da ka være ligeglade med økonomien omkring spillerne fordi vi det ik er vores økonomi", så er vi jo nede på et niveau hvor vi næsten ligeså godt ka stoppe al debat. Altså lige præcis dén slags holdninger er værdiløse her - vi er på et FORUM - folk er her for én ting: at debattere alt omkring klubben og komme sin holdning til tingene - og self ka man da ha en holdning til økonomien også. Og lad nu være med at tro du brister nogens illusioner med din breaking news om at folks holdning på dette forum ik giver genklang i Madrid.

Hugol, jeg synes at din holdning er ligeså god som alle andres - måske sku du prøve at huske at alle andres også er ligeså god som din :o)

Det handler ik om at man maa ha en holdning el ej, lad nu vær med at taabe. Det handler at skal real madrid vælge mellem at lytte til en fan i Olstrup der giver 60 euro om året eller til deres medlemmer der dukker op hver weekend, saa vælger klubben selvf sine medlemmer. Kakas løn kan sagtens diskuteres men den har reelt ingen indflydelse paa dig Fiel. Det er hvertfald begrænset til det minimale. Og jeg ser nu ikke at jeg har sagt at fordi jeg bruger flere penge end jer andre med en 10 gange lavere løn at jeg så er bedre fan end jer andre, men du er velkommen til at citere!!!!

13 år 1 måned siden #1125 af Hugol

BBB skrev:

Hugol skrev: Jeg kan blot ikke se hva et par danske sofa fans har ondt i røven over naar deres udgifter til klubben er begrænset. Hva snakker vi om, 60 euro om aaret? Bbb?

Jeg kender ikke det præcise tal (jeg ved ikke hvor meget der går direkte til Real Madrid), og selv hvis jeg gjorde ville jeg ikke ud med det på et åbent forum.

Hvis det blot er cm saa giver du max 60 euro om aaret alt afhaengigt af hvilke type abonnement du har. Fair nok at du ik vil sige hvor meget. Jeg selv har ca brugt 2000 euro de sidste 2 aar jeg har vaeret hernede, paa billetter toej med mere. Mit eneste problem med klubben er deres billet priser for det har direkte indflydelse paa mig. Det kan kakas loen sagtens vaere skyld i nen jeg vil aldrig ligge mit hoved fokus der. Det er spild af tid!!

13 år 1 måned siden #1126 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Hahaha!
Vi har et talerør i Madrid, som ikke bare kan gengive hvad alle medlemmerne mener, men også kan belære danske madridistas om hvad der kan og ikke kan diskuteres.

Du var ellers ved at få opbygget lidt respekt qua dine saglige indslag fra Madrid, men det har du fuldstændig ødelagt for dig selv igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1127 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Hugol skrev: Orange
Jeg har heller ik sagt at man ik maa ha en holdning. Din sammenligning er en smule halvkikset og jeg har ikke sinde at tale om folk der lider nød på et Real Madrid forum. Real gør ik noget der er mod menneske rettighederne. Jeg kan blot ikke se hva et par danske sofa fans har ondt i røven over naar deres udgifter til klubben er begrænset. Hva snakker vi om, 60 euro om aaret? Bbb?

Selvfølgelig er det sat på spidsen (som jeg i øvrigt skrev), og selvfølgelig har Kakás løn ikke noget med menneskerettigheder at gøre.

Men lige såvel som man bør have lov at have en politisk holdning til noget, der ikke lige foregår i ens nærområde, så bør man også have lov at mene noget om, hvordan økonomien i ens hjerteklub forvaltes. De penge kunne have gået til en spiller, der rent faktisk gør en sportslig forskel.

Det ville være naivt at tro, at den sportslige ledelse læser med her på Madridista.dk, men det er saftsuseme også naivt at tro, at det afholder folk herinde fra at have en holdning og give den til kende.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1128 af falle
Besvaret af falle på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Hugol her.
.
.
.
.
.
.
.
Alle andre her.

Eller også er Hugol en tand eller 8 for arrogant.

End of discussion.

Leveret af Kunena Forum