Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 1 måned siden #1153 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Jeg mente selvfølgelig Pepe - ikke Varane. Hvilket man nok godt kunne regne ud, hvis man læste videre: "Edit: Tilføj en tredje målmand (Jesús eller Mejías) og Kaká til mit eksempel og du har en - efter min mening - fin trup på 24 mand". For derefter at kigge på billedet (mit eksempel). ;-)
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved El_Juan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1154 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:

El_Juan skrev: Jeg mente selvfølgelig Pepe - ikke Varane. Hvilket man nok godt kunne regne ud, hvis man læste videre: "Edit: Tilføj en tredje målmand (Jesús eller Mejías) og Kaká til mit eksempel og du har en - efter min mening - fin trup på 24 mand". For derefter at kigge på billedet (mit eksempel). ;-)

Skal vi nu ikke være lidt realistiske også. Pepe forlader jo ikke Real Madrid, klubben har ligesom med Jese udtalt offentligt at spilleren er at finde hos os ved denne sæson.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 1 måned siden #1155 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Hugol skrev:

El_Juan skrev: Jeg mente selvfølgelig Pepe - ikke Varane. Hvilket man nok godt kunne regne ud, hvis man læste videre: "Edit: Tilføj en tredje målmand (Jesús eller Mejías) og Kaká til mit eksempel og du har en - efter min mening - fin trup på 24 mand". For derefter at kigge på billedet (mit eksempel). ;-)

Skal vi nu ikke være lidt realistiske også. Pepe forlader jo ikke Real Madrid, klubben har ligesom med Jese udtalt offentligt at spilleren er at finde hos os ved denne sæson.

Siger manden, der sætter Kaká foran Özil. Læs nu det hele i dets kontekst, i stedet for at drage en forhastet konklusion. Intet er i øvrigt en endegyldig realitet endnu. Hverken at Pepe bliver i klubbrn, eller at Jesé bliver en del af førsteholdet.

Der er - som jeg ser det - en overvejende mulighed for, at Real Madrid vælger at sælge en af en deres forsvarsspillere, højest sandsynligvis en af de tre nævnte, hvor Pepe nok er den mindst sandsynlige, om end der angiveligt er interesse. Jeg har ikke sagt, at det nødvengivis sker. Og jeg har tidligere ytret, op til flere gange, at jeg ikke forventer Pepe bliver solgt, da jeg stadig ser ham som værende en vigtig og brugbar spiller (hvilket klubben angiveligt ligeledes mener). Men man skal aldrig sige aldrig. Det er lang tid til den 1. september og der kan ske meget indtil da.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved El_Juan.

13 år 1 måned siden #1156 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Nogen der ved noget som helst om Jesé's situation??? Bliver mere og mere nervøs for hver dag der går uden at man hører noget..

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved r-mb-q.

13 år 1 måned siden #1157 af anes
Besvaret af anes på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Manden har ferie, synes vi skal vente til han kommer tilbage. Der skal også være nogle der forlader holdet før der er plads til ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

• Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1158 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Redondo skrev:

AvatarEyes skrev: Kunne man forestille sig Cristiano som spidsangriber, hvis altså Bale bliver købt?

Nej, det tvivler jeg stærkt på. Det har vaære debateret så mange gange før herinde. Og jeg slutter mig til dem som mener, at han er bedst på kanten. Det tror jeg også godt man ved i klubben.

Han kan måske udfolde sit offensive talent bedst på kanten, men han gør os også ufatteligt sårbare da han aldrig løfter en finger defensivt. Det har givet os mange problemer i store kampe på det seneste. Når en moderne back tager så stor del i offensiven som han gør er det også en moderne winger's ansvar at løbe med tilbage så man ikke ender i undertalssituationer. Vi har set det mod Bayern hvor Lahms indlæg der førte til målet i sidste minut skyldtes at Ronaldo stadig hang oppe på den anden banehalvdel (selvom Marcelo som altid var syndebukken). Kigger vi på kampene mod Dortmund har det også være en kæmpe faktor, da Piszczek fik lov til at løbe frit rundt, hvor det så var en af vores langsomme midtbanespilleres job at trække ud og hjælpe til, hvilket skabte et undertal på midtbanen der nemt kunne udnyttes af et hurtigt og dynamisk hold som netop Dortmund. At skulle lege venstreback skiftevis med Khedira har muligvis også været kontribuerende til at Xabi Alonso så ud til at blive 5 år ældre i løbet af den forgangne sæson.

Jeg håber inderligt at Ancelotti har identificeret denne kæmpe svaghed og enten kan få Ronaldo til at tage del i det defensive arbejde, som han uden tvivl har fysikken og formen til, eller bruge ham som CF. Da det hverken lykkedes Ferguson eller Mourinho tvivler jeg på at det første er en mulighed. Alt andet lige er Ronaldo trodsalt en bedre CF end Benzema og Higuaín, og det ville samtidig give os mulighed for at spille både di María, Özil og Isco. Jeg ved godt at di María ikke har haft den bedste sæson men vi så hvad han var i stand til i 2011-2012 sæsonen hvor han lavede et mål eller en assist hver 89. minut i gennemsnit på trods af den skade der gjorde at han spillede under halvt så mange minutter som etablerede førsteholdsspillere som Ronaldo, Ramos og Xabi. Hvis han kan genfinde sit niveau med fornyet motivation, og så lige lære at slippe bolden lidt tidligere igen (ved ikke hvorfor han pludselig begyndte at være så egoistisk sidste sæson, måske følte han at han skulle kompensere for noget efter at være ude i en stor del af den forrige sæson?) er han en af de bedste wingers i verden.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved AvatarEyes. Begrundelse: typo

13 år 1 måned siden #1159 af Higuain99
www.goal.com/en/news/2466/goal-50/2013/0...-season?ICID=HP_FT_4

Denne afstemning vidner helt tydeligt om hvem vi skal benytte som første mand i midterforsvaret med Ramos, det er helt imponerende hvad den "knægt" har præsteret, og vil blive ved med det næste årti. Vi har verdens bedste midterforsvarsspiller inden meget længe!
Følgende bruger(e) sagde tak: Elkrimi

13 år 1 måned siden #1160 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Redondo skrev:

AvatarEyes skrev: Kunne man forestille sig Cristiano som spidsangriber, hvis altså Bale bliver købt?

Nej, det tvivler jeg stærkt på. Det har vaære debateret så mange gange før herinde. Og jeg slutter mig til dem som mener, at han er bedst på kanten. Det tror jeg også godt man ved i klubben.

Han kan måske udfolde sit offensive talent bedst på kanten, men han gør os også ufatteligt sårbare da han aldrig løfter en finger defensivt. Det har givet os mange problemer i store kampe på det seneste. Når en moderne back tager så stor del i offensiven som han gør er det også en moderne winger's ansvar at løbe med tilbage så man ikke ender i undertalssituationer. Vi har set det mod Bayern hvor Lahms indlæg der førte til målet i sidste minut skyldtes at Ronaldo stadig hang oppe på den anden banehalvdel (selvom Marcelo som altid var syndebukken). Kigger vi på kampene mod Dortmund har det også være en kæmpe faktor, da Piszczek fik lov til at løbe frit rundt, hvor det så var en af vores langsomme midtbanespilleres job at trække ud og hjælpe til, hvilket skabte et undertal på midtbanen der nemt kunne udnyttes af et hurtigt og dynamisk hold som netop Dortmund. At skulle lege venstreback skiftevis med Khedira har muligvis også været kontribuerende til at Xabi Alonso så ud til at blive 5 år ældre i løbet af den forgangne sæson.

Jeg håber inderligt at Ancelotti har identificeret denne kæmpe svaghed og enten kan få Ronaldo til at tage del i det defensive arbejde, som han uden tvivl har fysikken og formen til, eller bruge ham som CF. Da det hverken lykkedes Ferguson eller Mourinho tvivler jeg på at det første er en mulighed. Alt andet lige er Ronaldo trodsalt en bedre CF end Benzema og Higuaín, og det ville samtidig give os mulighed for at spille både di María, Özil og Isco. Jeg ved godt at di María ikke har haft den bedste sæson men vi så hvad han var i stand til i 2011-2012 sæsonen hvor han lavede et mål eller en assist hver 89. minut i gennemsnit på trods af den skade der gjorde at han spillede under halvt så mange minutter som etablerede førsteholdsspillere som Ronaldo, Ramos og Xabi. Hvis han kan genfinde sit niveau med fornyet motivation, og så lige lære at slippe bolden lidt tidligere igen (ved ikke hvorfor han pludselig begyndte at være så egoistisk sidste sæson, måske følte han at han skulle kompensere for noget efter at være ude i en stor del af den forrige sæson?) er han en af de bedste wingers i verden.

Jeg har tidligere foreslået en 4-3-2-1 eller 4-3-1-2, hvor Bale og Ronaldo ligger blandt de tre forreste. Selvom Ronaldo vil starte som CF, så skal han gives frihed til at løbe bredt også, så rollen vil slet ikke være så forskellig fra den han har nu.

Det kunne se således ud (Derfor ser jeg slet heller noget behov for køb af en angriber)

4-3-1-2
...................Casillas
.............Varane.....Ramos
Carvajal............................Marcelo
......................Alonso
......Sami/Illarra.....Modric/Isco
...................Ozil/Kaka
.........Bale/Jese.........Ronaldo

DYNAMISK FODBOLD!

4-3-2-1:
.................Alonso/Illarra
......Modric/Isco.......Sami
..Bale/Jese.........Ozil/Kaka
..........Ronaldo/Benz/Morata

DYNAMISK FODBOLD!
Ultra dynamiske backs og angribere (de tre forreste), en forholdsvis stationær midtakse (Varane, Ramos, Alonso, Khedira og Modric) - som tillader offensive backs. Den kreative spiller i tre-mandsmidtbanen (Modric eller Isco) vurderer alt efter kampsituationen hvor meget de offensivt kan investere.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Elkrimi.

13 år 1 måned siden #1161 af Elkrimi
I øvrigt var det tydeligt hvor meget både Ancelotti og Zizou gav Kaka opmærksomhed under gårsdagens træning, nærmest kærlighed. Han bliver i truppen det er jeg overbevist om. Det er Ancelotti's projekt, at få sin gamle stjerne op på det niveau han kender. Perez har helt sikkert også haft en finger med i spillet her.

Derfor er det næsten også uundgåeligt, at der udover Higuain også kommer til at blive afsked med enten Di Maria eller Jese.

PS. Higuain til Napoli for 30-35 mio euro er vist fint for alle parter!
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Elkrimi.

13 år 1 måned siden #1162 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Higuain99 skrev: www.goal.com/en/news/2466/goal-50/2013/0...-season?ICID=HP_FT_4

Denne afstemning vidner helt tydeligt om hvem vi skal benytte som første mand i midterforsvaret med Ramos, det er helt imponerende hvad den "knægt" har præsteret, og vil blive ved med det næste årti. Vi har verdens bedste midterforsvarsspiller inden meget længe!

Lækkert at vi vandt CdR iflg. Goal. Jeg tager lige til Cibeles og fejrer det :-)

13 år 1 måned siden #1163 af Elkrimi
Det virker til at Albiol ryger til Napoli. Godt for hans VM-chancer.

Fornuftigt for begge parter. Spørgsmålet er så hvordan Ancelotti løser dette... Vil han bruger Nacho som 4. mand i midterforsvaret og beholde Coentrao?

Eller kunne han finde på at indskrive Derik eller Casado i førsteholdstruppen - have ham som 4. mand i midterforsvaret og bruge Nacho/Arbeloa som reserver på backsene?

Tredje mulighed er, at hente en spiller ind som backup. Det er jeg ikke ubetinget tilhænger af, når vi har så stærk en gruppe i Ramos, Varane, Pepe, Arbeloa, Nacho, Carvajal og Marcelo (7 spillere til 4 pladser, hvor Arbeloa og Nacho kan spiller samtlige positioner). Derfor mener jeg det er tilstrækkelig, at anvende urutinerede spillere som Casado, Derik og Llorente som backups til grundstammen.

En ting er sikkert; Pepe bliver i klubben.

• Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1164 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Elkrimi skrev: Jeg har tidligere foreslået en 4-3-2-1 eller 4-3-1-2, hvor Bale og Ronaldo ligger blandt de tre forreste. Selvom Ronaldo vil starte som CF, så skal han gives frihed til at løbe bredt også, så rollen vil slet ikke være så forskellig fra den han har nu.

Det kunne se således ud (Derfor ser jeg slet heller noget behov for køb af en angriber)

4-3-1-2
......................Alonso
......Sami/Illarra.....Modric/Isco
...................Ozil/Kaka
.........Bale/Jese.........Ronaldo

DYNAMISK FODBOLD!

4-3-2-1:
.................Alonso/Illarra
......Modric/Isco.......Sami
..Bale/Jese.........Ozil/Kaka
..........Ronaldo/Benz/Morata

DYNAMISK FODBOLD!
Ultra dynamiske backs og angribere (de tre forreste), en forholdsvis stationær midtakse (Varane, Ramos, Alonso, Khedira og Modric) - som tillader offensive backs. Den kreative spiller i tre-mandsmidtbanen (Modric eller Isco) vurderer alt efter kampsituationen hvor meget de offensivt kan investere.

Det kræver selvfølgelig lige at vi får Bale, hvilket ser mindre og mindre realistisk ud denne sommer ;-b
Ellers kan jeg godt lide juletræet.

.....................Lopez
......................Illarra
.............Isco.............Modric
....Jese...............................Ozil
....................Ronaldo

Den her er ret sexet efter min mening. Spørgsmålet er om det er for offensivt, men jeg har bare prøvet at presse alle mine drømmespillere ind i starteleveren. Ved godt der er rigeligt at kritisere, så på forhånd vil jeg bede jer lade være :) Det eneste jeg vil ind i en diskussion omkring er Casillas/Lopez. Mener Lopez har vist sig at være en bedre målmand sidste sæson og at det må være Casillas der nu har noget at bevise. Derudover synes jeg Casillas har opført sig som en kælling med sine egne udtalelser, foruden at pudse konen på Mourinho via andre medier.

Man kan spekulere for evigt, men der er kun et par dage til den første friendly så lad os se hvad Carlo finder på!

Leveret af Kunena Forum