Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 1 måned siden #1141 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1142 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Kunne man forestille sig Cristiano som spidsangriber, hvis altså Bale bliver købt?

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1143 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Real Madrids hold 2013/2014:

AvatarEyes skrev: Kunne man forestille sig Cristiano som spidsangriber, hvis altså Bale bliver købt?

Nej, det tvivler jeg stærkt på. Det har vaære debateret så mange gange før herinde. Og jeg slutter mig til dem som mener, at han er bedst på kanten. Det tror jeg også godt man ved i klubben.

13 år 1 måned siden #1144 af anes
Besvaret af anes på emne Real Madrids hold 2013/2014:
www.marca.com/2013/07/15/futbol/equipos/...drid/1373906403.html

futbol.as.com/futbol/2013/07/15/primera/1373906873_232456.html

Karanka forlader Real Madrid, han har mødtes med Jose Angel i dag og de er blevet enige om at stoppe samarbejdet.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved anes.

13 år 1 måned siden #1145 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Det tog kun en måned eller to, før MARCA endelig forståede, at Ancelottis foretrukne system er 4-3-2-1 - og ikke 4-3-3 - som de ellers tidligere har opstillet det: www.marca.com/2013/07/15/futbol/equipos/...drid/1373885078.html

Det ligner lidt mit tidligere bud på holdet for den kommende sæson:

13 år 1 måned siden #1146 af Hugol

El_Juan skrev: Det tog kun en måned eller to, før MARCA endelig forståede, at Ancelottis foretrukne system er 4-3-2-1 - og ikke 4-3-3 - som de ellers tidligere har opstillet det: www.marca.com/2013/07/15/futbol/equipos/...drid/1373885078.html

Selvom jeg har råbt højt om et rotations system under Ancelotti med den nuværende trup, så er det en kæmpe gåde for mig, hvordan det her skal kunne gå op uden et salg eller to.

13 år 1 måned siden #1147 af El_Juan

Hugol skrev:

El_Juan skrev: Det tog kun en måned eller to, før MARCA endelig forståede, at Ancelottis foretrukne system er 4-3-2-1 - og ikke 4-3-3 - som de ellers tidligere har opstillet det: www.marca.com/2013/07/15/futbol/equipos/...drid/1373885078.html

Selvom jeg har råbt højt om et rotations system under Ancelotti med den nuværende trup, så er det en kæmpe gåde for mig, hvordan det her skal kunne gå op uden et salg eller to.

Hvis du kigger efter en ekstra gang, kan du vel nok selv se, at samtlige nuværende spillere i truppen er inkluderet i MARCAs grafik. Jesé inkluderet, selv om intet er officielt omkring ham endnu. Der skal logisk nok tyndes ud i truppen. Det siger lidt sig selv, alene når der står fire målmænd angivet. Tænk selv en gang imellem ;-))

Fjern Jesús og/eller Adán. Pepe, Albiol eller Coentrão. Og Higuaín. Så ser det perfekt ud! ;-)

Edit: Tilføj en tredje målmand (Jesús eller Mejías) og Kaká til mit eksempel og du har en - efter min mening - fin trup på 24 mand.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved El_Juan.

13 år 1 måned siden #1148 af Hugol

El_Juan skrev:

Hugol skrev:

Hvis du kigger efter en ekstra gang, kan du vel nok selv se, at samtlige nuværende spillere i truppen er inkluderet i MARCAs grafik. Jesé inkluderet, selv om intet er officielt omkring ham endnu. Der skal logisk nok tyndes ud i truppen. Det siger lidt sig selv, alene når der står fire målmænd angivet. Tænk selv en gang imellem ;-))

Fjern Jesús og/eller Adán. Varane, Albiol eller Coentrão. Og Higuaín. Så ser det perfekt ud! ;-)

Selvf er jeg da klar over at Adan og Jesus ikke bliver en del af de seriøse planer. Nu tænker jeg kun på den offensive del hvor vi har 9 spillere til 3 pladser, og der har ikke været nogle seriøse bud på nogle af dem. Ikke engang et Higuain salg vil kunne slette mine bekymringer.

Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Hugol.

13 år 1 måned siden #1149 af El_Juan

Hugol skrev:

El_Juan skrev:

Hugol skrev:

Fjern Jesús og/eller Adán. Varane, Albiol eller Coentrão. Og Higuaín. Så ser det perfekt ud! ;-)

Selvf er jeg da klar over at Adan og Jesus ikke bliver en del af de seriøse planer. Nu tænker jeg kun på den offensive del hvor vi har 9 spillere til 3 pladser, og der har ikke været nogle seriøse bud på nogle af dem. Ikke engang et Higuain salg vil kunne slette mine bekymringer.

Med lidt god vilje kan både Isco og Di María vel spille 'inside' til venstre i tremandsmidtbanen (Modrics position på grafikken). Sågar også Özil - eller endda Coentrão.

Hvis Carletto har tænkt sig at veksle og til tider spille med fire offensivspillere der veksler på de fire forreste pladser, så gør det vel heller ikke noget. Men nuvel, så kan man bare sælge Kaká, udover Higuaín! ;-) (Kaká og Di Marías fremtid er vel i bund og grund heller ikke helt afklaret endnu).

Jesés fremtid - såvel som Moratas - er heller ikke afklaret. Det ved vi med vished. Et andet spørgsmål er, om der kommer en ny angriber eller ej, hvis Higuaín forlader klubben. Lad os nu se.

• Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1150 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Real Madrids hold 2013/2014:

El_Juan skrev: Fjern Jesús og/eller Adán. Varane, Albiol eller Coentrão. Og Higuaín. Så ser det perfekt ud! ;-)

Er du skudt i hovedet? :s

13 år 1 måned siden #1151 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Det er fandeme en spændende trup, som Perez, i samarbejde med alle involverede parter, har fået stablet sammen, men mangler der ikke én brik før puslespillet er samlet - verdensklassespilleren(?)

De nuværende indkøb har alle potentiale - Casemiro i mindre grad pt. - til at blive nogle af verdens bedste fodboldspillere, men kan den almene madridista vente på dette(?), jeg tror det ikke.

Jeg tror ikke Perez er færdig med at handle eller rettere, JEG håber det ikke. Holdet mangler det sidste elegante touch denne sommer, men omvendt kan det være, at Ancelotti vælger at anse Kaká for at være denne sæsons store "indkøb", forstået på den måde, at han ynder at give ham en chance for at bevise sine stadige kvaliteter.

Hvor om alting er, så glæder jeg mig mere end nogensinde før til en sæsonstart; mange ubekendte, men alligevel en smule vished om, at denne trup rummer et endnu uset potentiale.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

13 år 1 måned siden #1152 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrids hold 2013/2014:

El_Juan skrev: Fjern Jesús og/eller Adán. Varane, Albiol eller Coentrão. Og Higuaín. Så ser det perfekt ud! ;-)

Er du skudt i hovedet? :s

Skulle til at skrive det samme.. Hvad mener du med ``fjern Varane``?

Leveret af Kunena Forum