Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 3 måneder siden #481 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrids hold 2013/2014:
onside.dk/primera-division/neymar-ronald...-mig-til-real-skifte

Positivt, godt nok havde det ikke nogen effekt, men det er fedt at Cristiano tager den rolle, lidt som en ambassadør for klubben. Endnu en tegn på at han bliver, vil jeg mene.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #482 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Vi kan tage den på denne her måde, alle spillere har mangler, specielt ved mange i RMs trup. Ōzils er at han ik er en dygtig afslutter og det skal man være som 10er. Vi har blot skruet vores trup forkert sammen og der er for mange områder hvor vi lider under fejl og mangler fra forskellige spillere.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 3 måneder siden #483 af røg
Besvaret af røg på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Hugol skrev: Vi kan tage den på denne her måde, alle spillere har mangler, specielt ved mange i RMs trup. Ōzils er at han ik er en dygtig afslutter og det skal man være som 10er. Vi har blot skruet vores trup forkert sammen og der er for mange områder hvor vi lider under fejl og mangler fra forskellige spillere.

Det hænger jo ikke sammen. Du har jo lige bevist over for os, at han er en formidabel afslutter! Du sagde han havde 30 forsøg på mål. Alligevel er det blevet til 9 mål. Det er jo langt flere mål pr. afslutning end Benzema (EDIT: som i øvrigt har 11 ligamål), bare for at bruge vores primære angriber som eksempel?
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved røg.

13 år 3 måneder siden #484 af Hugol
Han er jo ik en fremragende afslutter blot fordi han har scoret 9 mål. Det var da noget juks at sige. Manden skal jo blot sætte en inderside på ved over halvdelen af sine mål

13 år 3 måneder siden #485 af røg
Besvaret af røg på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Hugol skrev: Han er jo ik en fremragende afslutter blot fordi han har scoret 9 mål. Det var da noget juks at sige. Manden skal jo blot sætte en inderside på ved over halvdelen af sine mål

Nej, det siger jeg jo heller ikke. Han er en fremragende afslutter fordi han har scoret 9 mål på 30 afslutninger som midtbanespiller.

Hvis Ronaldo scorer 100 mål på 1000000 chancer, så vil jeg ikke mene han er en formidabel afslutter - jeg taler om procenter.

13 år 3 måneder siden #486 af Hugol
Ja og procenter inkluderer ikke måden målene bliver scoret på. Derfor er det ligegyldigt at snakke i procenter når vi snakker om en spiller er en god afslutter. Özil scorer jo ikke sine mål fra 30 meters afstand vel !

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #487 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Er det nødvendigt for at være en god afslutter?

13 år 3 måneder siden #488 af Real Madrid

Steen skrev: onside.dk/primera-division/neymar-ronald...-mig-til-real-skifte

Positivt, godt nok havde det ikke nogen effekt, men det er fedt at Cristiano tager den rolle, lidt som en ambassadør for klubben. Endnu en tegn på at han bliver, vil jeg mene.

Hmm... da jeg læste det på Marca, tolkede jeg det som Ronaldo Lima og altså ikke Cristiano Ronaldo. Virker det ikke mere realistisk, kan jo være Onside (mirakuløst) har fejlfortolket ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 3 måneder siden #489 af Realmadrid94
Hugol, Øzil afslutter alt for lidt, det er rigtigt nok. Det synes jeg selv, til tider har jeg lyst til at kaste mit tv ud af vinduet fordi han ikke bare skyder. Der skal han forbedre sig, samt konditionen. Øzil holder jo max 70 min pr. Kamp, og jeg forstår egentlig ikke hvorfor. Han træner 2 gange dagligt, men alligevel har han en kondi som en serie 2 spiller.
Men at sige han skal erstattes er decideret hovedløst. Det skulle være Mata, hvis nogen, men han er nok ikke så gode venner med Perez. :)
At Øzil spillede dårligt mod Bayern og/eller Dortmund skyldes de mærkelige taktiske oplæg til kampene. Stop så med at snakke statistik hele tiden drenge, der går for meget Storken i den :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 3 måneder siden #490 af Hugol
Det er nødvendigt at være en god afslutter når man har rollen som 10er i Real Madrid.

• CC
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #491 af CC
Besvaret af CC på emne Real Madrids hold 2013/2014:
@ElGalacticos

Ozil er ikke samme spillertype som Ronaldo, hvorfor han ikke nødvendigvis behøver være verdens bedste i mand-mand situationer. Men at sige det er en direkte svaghed hos ham, er simpelthen forkert. Elsker den her:

• ElGalacticos
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #492 af ElGalacticos
Besvaret af ElGalacticos på emne Real Madrids hold 2013/2014:

CC skrev: @ElGalacticos

Ozil er ikke samme spillertype som Ronaldo, hvorfor han ikke nødvendigvis behøver være verdens bedste i mand-mand situationer. Men at sige det er en direkte svaghed hos ham, er simpelthen forkert. Elsker den her:

Mesut er helt igennem fantastisk, ingen tvivl om det. Men der bør ikke herske nogen tvivl om, at han ikke er helt så stærk i 1 mod 1 situationer. Når han forsøger at drible ude på en af kanterne, løber det oftest ud i sandet. Der vil altid være plads til forbedring. Find et andet emne, Mesut er klasse.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved ElGalacticos.

Leveret af Kunena Forum