Real Madrids hold 2013/2014:
Positivt, godt nok havde det ikke nogen effekt, men det er fedt at Cristiano tager den rolle, lidt som en ambassadør for klubben. Endnu en tegn på at han bliver, vil jeg mene.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Vi kan tage den på denne her måde, alle spillere har mangler, specielt ved mange i RMs trup. Ōzils er at han ik er en dygtig afslutter og det skal man være som 10er. Vi har blot skruet vores trup forkert sammen og der er for mange områder hvor vi lider under fejl og mangler fra forskellige spillere.
Det hænger jo ikke sammen. Du har jo lige bevist over for os, at han er en formidabel afslutter! Du sagde han havde 30 forsøg på mål. Alligevel er det blevet til 9 mål. Det er jo langt flere mål pr. afslutning end Benzema (EDIT: som i øvrigt har 11 ligamål), bare for at bruge vores primære angriber som eksempel?
Hugol skrev: Han er jo ik en fremragende afslutter blot fordi han har scoret 9 mål. Det var da noget juks at sige. Manden skal jo blot sætte en inderside på ved over halvdelen af sine mål
Nej, det siger jeg jo heller ikke. Han er en fremragende afslutter fordi han har scoret 9 mål på 30 afslutninger som midtbanespiller.
Hvis Ronaldo scorer 100 mål på 1000000 chancer, så vil jeg ikke mene han er en formidabel afslutter - jeg taler om procenter.
- Brylle
- Gæst
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Steen skrev: onside.dk/primera-division/neymar-ronald...-mig-til-real-skifte
Positivt, godt nok havde det ikke nogen effekt, men det er fedt at Cristiano tager den rolle, lidt som en ambassadør for klubben. Endnu en tegn på at han bliver, vil jeg mene.
Hmm... da jeg læste det på Marca, tolkede jeg det som Ronaldo Lima og altså ikke Cristiano Ronaldo. Virker det ikke mere realistisk, kan jo være Onside (mirakuløst) har fejlfortolket ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Men at sige han skal erstattes er decideret hovedløst. Det skulle være Mata, hvis nogen, men han er nok ikke så gode venner med Perez. :)
At Øzil spillede dårligt mod Bayern og/eller Dortmund skyldes de mærkelige taktiske oplæg til kampene. Stop så med at snakke statistik hele tiden drenge, der går for meget Storken i den :D
- CC
- Gæst
-
Ozil er ikke samme spillertype som Ronaldo, hvorfor han ikke nødvendigvis behøver være verdens bedste i mand-mand situationer. Men at sige det er en direkte svaghed hos ham, er simpelthen forkert. Elsker den her:
- ElGalacticos
- Gæst
-
CC skrev: @ElGalacticos
Ozil er ikke samme spillertype som Ronaldo, hvorfor han ikke nødvendigvis behøver være verdens bedste i mand-mand situationer. Men at sige det er en direkte svaghed hos ham, er simpelthen forkert. Elsker den her:
Mesut er helt igennem fantastisk, ingen tvivl om det. Men der bør ikke herske nogen tvivl om, at han ikke er helt så stærk i 1 mod 1 situationer. Når han forsøger at drible ude på en af kanterne, løber det oftest ud i sandet. Der vil altid være plads til forbedring. Find et andet emne, Mesut er klasse.