Real Madrids hold 2013/2014:
Hugol skrev: Jeg har tåre i øjnene. Carvajal indkøbet til første holdet, jeg har bedt om det i flere sæsoner. Det her er måske endelig vende punktet. Canteranos con las estrellas y los Españoles.
Check hans video på Real madrid.com
Han har lige skrevet følgende på Twitter,bare på spansk. "Today is one of the happiest days of my life, I come home and defend the shield that runs through my veins. Thanks Bayer 04 .What they have given me, & all the Madrid fans for their support throughout the year. HALA MADRID!!"
Fantastisk dreng, jeg kan slet ikke vente med at se ham løbe rundt på Bernabeu!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Barca's er på 28.7.
- Redondo
- Gæst
-
Redondo skrev: Mig bekendt har Jese slet ikke fået spilletid på førsteholdet i denne sæson, så jeg synes ikke det ser så positivt ud.
Hvilket har undret mig utroligt meget. Mou har nærmest givet spilletid til det halve af Castilla men ikke til holdets stjernespiller. Totalt latterligt.
Der er nok noget politik i det.
Bismo skrev:
Redondo skrev: Mig bekendt har Jese slet ikke fået spilletid på førsteholdet i denne sæson, så jeg synes ikke det ser så positivt ud.
Hvilket har undret mig utroligt meget. Mou har nærmest givet spilletid til det halve af Castilla men ikke til holdets stjernespiller. Totalt latterligt.
Der er nok noget politik i det.
At der er nogle der ikke engang tager dette i mente, viser jo ogsaa hvor stor interessen for Real Madrids tid under Mourinho har vaeret.
Good point Bismo
Har valgt at takke af på forum!
- Redondo
- Gæst
-
Selvfølgelig har jeg da tænkt over at Mou sikkert ikke kunne lide ham, men derfor ser det da stadig ikke positivt ud med 0 min. for førsteholdet.
Jeg er enig i, at det mange gange virkede mærkeligt Jesé ikke fik chancen, hvor han kunne, uden det gik udover hans kampe på Castilla, og mange gange virkede det som en magtkamp imellem Toril og Mourinho, som jeg også stadig tror det var, men om Jesé fik 50 min. på førsteholdet over én hel sæson, er jo egentlig ligegyldigt. Det vigtigste har hele tiden været, og holde Castilla oppe, og få dannet et fundament, som der kan bygges videre på, og der kommer man ikke uden om, at Jesé var en vigtig brik.
Problemet har nok mere været kommunikationen. Jesé har måske ikke fået klar besked, som han burde. Det er Mourinho's problem, for præstere du over 35 kampe, på et så højt niveau som Jesé præsterede på, og det ikke bliver anerkendt, så er den gal. Og der tror jeg hele problemet lå.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Jeg tror der er nogle som undervurdere hvor vigtigt det er for fremtiden, at Castilla blev oppe i Segunda Division. Derfor blev Jesé heller ikke hevet op, da han har samme funktion på Castilla, som Ronaldo har på førsteholdet.
Jeg er enig i, at det mange gange virkede mærkeligt Jesé ikke fik chancen, hvor han kunne, uden det gik udover hans kampe på Castilla, og mange gange virkede det som en magtkamp imellem Toril og Mourinho, som jeg også stadig tror det var, men om Jesé fik 50 min. på førsteholdet over én hel sæson, er jo egentlig ligegyldigt. Det vigtigste har hele tiden været, og holde Castilla oppe, og få dannet et fundament, som der kan bygges videre på, og der kommer man ikke uden om, at Jesé var en vigtig brik.
Problemet har nok mere været kommunikationen. Jesé har måske ikke fået klar besked, som han burde. Det er Mourinho's problem, for præstere du over 35 kampe, på et så højt niveau som Jesé præsterede på, og det ikke bliver anerkendt, så er den gal. Og der tror jeg hele problemet lå.
Det er ord-for-ord mine tanker om Jesé-situationen...:)
Man kunne også tænke lidt over, om Moratas sæson havde været bedre, hvis han havde spillet fast for Castilla(?). Især når Mourinho ikke ville bruge ham som 9'er.
Hvis Jesé virkelig har følt sig forbigået i løbet af denne sæson, så må det være pga. manglende kommunikation - for man han gjort det helt rigtige, ved at lade ham lede Castilla til succes.
- Mou94
- Gæst
-
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Jeg tror der er nogle som undervurdere hvor vigtigt det er for fremtiden, at Castilla blev oppe i Segunda Division. Derfor blev Jesé heller ikke hevet op, da han har samme funktion på Castilla, som Ronaldo har på førsteholdet.
Jeg er enig i, at det mange gange virkede mærkeligt Jesé ikke fik chancen, hvor han kunne, uden det gik udover hans kampe på Castilla, og mange gange virkede det som en magtkamp imellem Toril og Mourinho, som jeg også stadig tror det var, men om Jesé fik 50 min. på førsteholdet over én hel sæson, er jo egentlig ligegyldigt.Det vigtigste har hele tiden været, og holde Castilla oppe, og få dannet et fundament, som der kan bygges videre på, og der kommer man ikke uden om, at Jesé var en vigtig brik.
Er det nu det? Du snakker selv senere om den anderkendelse Jesé burde have fået, men så er 50 min jo ikke ligegyldigt. Morata, José, Fabinho osv osv har hver fået chancen, hvor Jesé bare får en tilskuerplads, selvom alverdens tophold er efter ham.
Også snakker du også om mangel på kommunikation fra Mourinhos side af, ja det er jeg enig i, men sæt dig ind istedet for Jesé og forstil dig Mourinho komme og sige: "hey, næste sæson så kommer du op, men vi har brug for at du bliver i Castilla denne sæson, selvom du er 21 år.." Det ville ærlig talt være fuldstændig ligegyldigt for mig, når jeg som 21-årig spiller i Castilla har andre klubber til at stå i kø for at betale en pæn sum penge.
Jeg er fuldstændig enig at Jesé burde have fået den anderkendelse han fortjente, men det er for mig ikke ved at holde en møde med Mourinho, men derimod være en del af truppen hver evig eneste gang det ikke kunne have en effekt på Castilla kampene.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Er det nu det? Du snakker selv senere om den anderkendelse Jesé burde have fået, men så er 50 min jo ikke ligegyldigt. Morata, José, Fabinho osv osv har hver fået chancen, hvor Jesé bare får en tilskuerplads, selvom alverdens tophold er efter ham.
Også snakker du også om mangel på kommunikation fra Mourinhos side af, ja det er jeg enig i, men sæt dig ind istedet for Jesé og forstil dig Mourinho komme og sige: "hey, næste sæson så kommer du op, men vi har brug for at du bliver i Castilla denne sæson, selvom du er 21 år.." Det ville ærlig talt være fuldstændig ligegyldigt for mig, når jeg som 21-årig spiller i Castilla har andre klubber til at stå i kø for at betale en pæn sum penge.
Jeg er fuldstændig enig at Jesé burde have fået den anderkendelse han fortjente, men det er for mig ikke ved at holde en møde med Mourinho, men derimod være en del af truppen hver evig eneste gang det ikke kunne have en effekt på Castilla kampene.
Så må jeg bare erkende, at du undervurdere spilletid og udvikling. 50 min. er nemlig total ligegyldigt når 40 af dem, nok kommer imod ponferradina, hvor vi i første kamp vandt 5-1, og du spiller sammen med 7 spillere fra Castilla alligevel.
Som så meget andet, så handler det ikke om kvantitet, men om kvalitet.
Uanset hvad, så er det først denne sæson, hvor Jesé for alvor har banket på til førsteholdet, og hvor han vitterligt har gjort sig fortjent til det. Skulle man hive ham op, og lade ham rådne op på bænken sammen med Morata, for kun og spille hver 3. kamp på Castilla, og gå fra og spille 90 min. hver weekend på Castilla, fremfor 0 min. på førsteholdet? Det hænger altså ikke rigtig sammen.
Jeg vil godt vove den på påstand, at Jesé aldrig havde fået det gennembrud, hvis han havde været en del af førsteholdet som Morata.
Og hvis Jesé ikke kan se logikken i det, så skal han måske passe skolen ved siden af :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Jeg forstår din tankegang og kan godt blive enig i noget af det, men kan du ikke se problematikken i at får en tilskuerplads på Castilla, hvor spillere der er halvt så gode some Jesé får chancen med de store drenge? Og det er så her jeg synes at en møde med Mourinho ikke ville ændre noget. Jesé havde brug for spilletid ved siden af stjernerne, det kun den måde han kunne have fået en ordentlig anderkendelse.
Jeg er fuldstændig enig i at Jesé skulle have haft den vigtige brik han nu fik for Castilla, men 2-3 kampe skader overhovedet ikke. Og her tænker jeg blandt andet at han kunne få noget spilletid i CdR, CL og La liga, ligesom Morata og José.
Det kan altså ikke være så svært at give Jesé noget spilletid lidt her og der (ikke kun 50 min) også på samme tid give ham hovedrollen for Castilla. Og det er her jeg synes vi er uenige, da du kalder det for ligegyldigt, hvor jeg så mener at det ville have været langt bedre.
- Ingen svæver på banen som Zizou!