Real Madrids hold 2013/2014:
Det gør vel bare et farvel med Mourinho nemmere at sluge, hvis den ikke næsten allerede var det. Jeg håber han bliver piftet ud af Bernabeu af alle på stadionet!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev: Han er blevet helt til grin, jeg troede i det mindste han ville slutte på en ordenlig måde, men nej.
Det gør vel bare et farvel med Mourinho nemmere at sluge, hvis den ikke næsten allerede var det. Jeg håber han bliver piftet ud af Bernabeu af alle på stadionet!
Jeg er sikker på, at der er en sportslig forklaring på det hele, Mou er jo ikke en der kunne finde på at lade sine personlige følelser spille ind i holdsætningen, ahem. Hvis nu Osasuna havde haft noget at spille for, så håber jeg da virkelig at han havde taget sig sammen, ellers ville det da være helt nye dybder han havde bevæget sig ud i.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Tilbage til den med stadionnavnet, hvis det ender med det, så burde Peréz tvinges ud af klubben. Har han overhovedet overvejet, hvem fuck Bernabéu er, og hvilken.plads han har i klubbens historie??! Peréz dr et ubetydeligt navn i forhold.
Fy for satan ...!!!!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det er naturligvis omgærdet af alverdens mystik, at Jesé ikke er med i den sidste ligegyldige hjemmekamp mod Osasuna, når han på intet tidspunkt har været inde omkring holdet i denne sæson og hvor han samtidig jager en personlig rekord med Real Madrid Castilla.
Det er også helt uhørt, at spillere (Casillas og Ramos) ikke bliver udtaget, når de først i forgårs trænede med efter deres respektive skader.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Fik lige en billet til imorgen, samt flybillet. Det kunne jeg simpelthen ikke sige nej til, for Mourinho skal buhes langt ud af Bernabeú, og kan det gøres bedre med pladser lige omkring trænerbænken :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Hvis i kan hører nogle buhe af Mourinho, så er det højst sandsynligt mig :D Det skylder jeg ham fandme!
Fik lige en billet til imorgen, samt flybillet. Det kunne jeg simpelthen ikke sige nej til, for Mourinho skal buhes langt ud af Bernabeú, og kan det gøres bedre med pladser lige omkring trænerbænken :)
Du må meget gerne også give et buh råb fra mig af!
God tur dernede.
Det er vel under alle omstændigheder først herefter at vi kan begynde at se handlerne starte? og sågar også træneransættelse?
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Cristiano - 60 mål
Benzema - 32 mål
Higuain - 26 mål
I at - 118 mål
I år:
Cristiano - 55 mål
Benzema - 21 mål
Higuain - 19 mål
I alt - 95 mål
Forskel på 23 mål, men på papiret godkendt målmæssig sæson af de tre.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Anyway, jeg vil gerne ha Isco som starter i stedet for Özil.
Har valgt at takke af på forum!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: De går i stedet efter Cavani.
Anyway, jeg vil gerne ha Isco som starter i stedet for Özil.
Stod det til Hugol......
Træner: Alberto toril
Casillas
Carvajal Varane Ramos Casado
Verratti
Khedira Modric
Isco Mata
Cavani
Har jeg ret? ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista