Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 3 måneder siden #457 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Real Madrids hold 2013/2014:

NDR skrev: Det er jo noget forfærdeligt klogmandssnak hele tiden.....nu er der en af guds børn der har fået den snedige plan at Øzil er for ringe til at spille på Real Madrid....hold da kæft !!......Hver gang man synes at have set en spiller brænde en 100% chance, så er der nogle der vil have spilleren på bænken eller solgt. ALLE brænder, og det ved alle som har prøvet at spille med den der runde kugle som rigtig mange i det her forum kun har set på film....

Ærlig talt, så er der vel næsten ingen af nuværende spillere end som måske 3-5 stk. som ville være bedre tjent med at komme videre. Nu stopper Higuain, og så kan vi købe en ny spiller, og når han så brænder et par chancer, og bliver svinet til i pressen, udsat for svinske tilråb fra syge mennesker ligesom Higuain blev det...så falder niveauet helt, og så er vi lige der hvor vi startede......næsten alle de spillere som har haft mange dårlige dage i den forgangne sæson ville kunne køres op igen hvis ellers de fik opbakning fra medierne og tilskuerne istedet for at blive pelset......Higuain er jo kun 25 år og har vist en masse i de sidste 6-7 år i den hvide trøje...selvfølgelig kunne han lige så godt have forsat sammen med Benzema og Ronaldo i toppen....men pressen og Idioterne som buher og pifter har smidt ham af holdet.......som han selv har forklaret, så har hans træner forsøgt at bakke ham op, men en svær opgave da det tilsyneladende er pressen der bestemmer hvem der skal trives og være i form....en træner og en spiller kan ikke altid overvinde presset udefra.

Men Hugo er den klogeste af os alle,,,så derfor må vi bare læne os tilbage og afvente hans klogmandsord....Nu kom han af med træneren og Higuain....så mangler Hugo bare at komme af med Benzema, Callejon, Arbeloa, Modric, Albiol, Lopez, Øzil, Alonso, Di Maria, Pepe, Carvalho, Essien, Coentrau og et par stykker mere...så har han fået det som han gerne vil...fået luget ud i de spillere som han mener er for ringe ifølge egne udsagn i det sidste halve års tid...nå ja..Karanka er jo en nikkedukke...så han skal også væk, og så vidt jeg husker, er der ikke noget med at Hugo også var ved at være lidt træt af Ronaldo?...men skide vær med det......Vi køber bare nogle nye spillere...de falder aldrig i niveau, og brænder ingen chancer eller har dårlige dage...hold da kæft....tag dog og søg læge!!!!

Han vil også gerne af med Ronaldo, hvis jeg husker rigtigt. Den er helt gal.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #458 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Jeg ville gerne sælge Ronaldo for 1000 millioner euro. Også for 150 millioner euro, for at bygge et bedre hold op.
Jeg har dog altid haft den pointe, at kan man bygge et hold op uden at ha Cristiano med så meget indflydelse i spillet, så fred være med dette. Özil skal bænkes og ha noget konkurrence hvilket Mou ikke har givet ham.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 3 måneder siden #459 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Xabi Alonso bliver ikke udtaget til Confederation Cup pga. en skade. Godt nyt for os, så kan han endeligt få noget hvile, hvis man vælger ikke at sælge ham.

13 år 3 måneder siden #460 af rezamadridista
Hvad mangler Özil, er det målene eller?

- Ingen svæver på banen som Zizou!

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #461 af Champen
Besvaret af Champen på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Özil er ikke skarp nok som 10'er. Han skal slet ikke sælges, men jeg synes godt man kunne starte med Modric på den position i starten af næste sæson. Modric har et super skud, som han ikke er bange for at fyre af. Özil derimod misser kæmpe chancer i de vigtige kampe (BVB og Atl.) Han lægger op til mange mål og det er også flot, men det er jeg sikker på, Modric også ville kunne gøre. Jeg er slet ikke i tvivl om, Modric ville kunne prikke bolden hen til Ronaldo, som så score på egen hånd (i en kamp mod Real Betis). Man skal ikke tage fra ham at han er en dygtig spiller, for det er han. Men det er hovedsageligt når modstanderen hedder Vallecano, Betis, Osasuna osv. Giv Modric chancen fra start af næste sæson og se hvordan det går. Det er to fantastiske spillere og have til en plads.

13 år 3 måneder siden #462 af Hugol
Rezamadridista
Özil mangler simpelthen at kunne afslutte for distancen, gøre sig mere nyttig på den centrale midt. Slippe bolden i tide og åbne spillet endnu mere. Han er slet ikke farlig nok som 10er og man ved at han afleverer hver gang eller dribler sig ind i en modstander.

13 år 3 måneder siden #463 af M_linding
Jeg synes de seneste måneder har vist, at Modric erklart bedre på Alonsos position, end som 10'er. Faktisk ville jeg gerne se hvordan en Modric-Khedira-midtbane ville fungere over en længere periode....
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 3 måneder siden #464 af Real Madrid
Og alligevel scorer Özil lige så mange mål om året, som Zidane fx gjorde :)

Mere end spillere som VdV og Sneijder, og potentiale til at score lige så mange mål, som Fabregas gjorde/gør for Arsenal og Barcelona.
Modric har i de seneste 5 sæsoner ikke overgået Özil' 10 sæson mål, og Isco som virker til alle ønsker fremfor Özil har scoret 12 mål, men har lagt mere ansvar for at være matchafgørende end Özil. Vi finder ikke nogen bedre spillere til at erstatte Özil, fordi den spiller findes simpelthen ikke på denne klode. Jeg er overbevist om, at Özil allerede fra næste sæson vil være tættere på 15 end 10 sæsonmål, hvilket vil være absolut godkendt.

Eneste, der vil hjælpe på et markant forøget målsnit fra den position er at skifte over til 4-2-2-2, som i Galactico perioden, og det er vel næppe en periode/formation de fleste af os ønsker vel?

Ronaldo
Figo Raul Zidane

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 3 måneder siden #465 af Hugol

Özil scorer jo de mål hvor han blot skal prikke den ind. Zidane kunne på egen hånd

Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Hugol.

13 år 3 måneder siden #466 af røg
Besvaret af røg på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Hugol skrev: Rezamadridista
Özil mangler simpelthen at kunne afslutte for distancen, gøre sig mere nyttig på den centrale midt. Slippe bolden i tide og åbne spillet endnu mere. Han er slet ikke farlig nok som 10er og man ved at han afleverer hver gang eller dribler sig ind i en modstander.

At afslutte fra distancen er da en sekundær egenskab for en offensiv midtbanespiller? Han scorer jo mål. Givet, han har misset et par vigtige chancer, men han scorer jo mål. Desuden findes kun meget få spillere på kloden, der har kreativitet og evne til at præstere som Özil på en fodboldbane. Han kan lave de vildeste afleveringer, og er en af de spillere, der har flest assists hvert år.

Hvem skulle erstatte ham?
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved røg.

13 år 3 måneder siden #467 af Hugol
PS. At kalde Özil en dygtig afslutter og sammenligne ham med Zidane, så kan jeg fandme også godt sælge Ronaldo til 1000 millioner euro

• ElGalacticos
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #468 af ElGalacticos
Besvaret af ElGalacticos på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Özil er stadig i udvikling. I en alder af 24 år, er han allerede en af spillets bedste. Han har for mig at se to "svagheder", den ene er hans manglende defensive arbejde, samt hans manglende kunnen i 1 mod 1 situationer, dette er dog på ingen måde nok til at smide ham på bænken. Et Madrid-hold uden, Cristiano og Özil ville være en katastrofe.

Leveret af Kunena Forum