Real Madrids hold 2013/2014:
Real Madrid skrev: Sidste år:
Cristiano - 60 mål
Benzema - 32 mål
Higiuain - 26 mål
I at - 118 mål
I år:
Cristiano - 55 mål
Benzema - 20 mål
Higiuain - 19 mål
I alt - 94 mål
Forskel på 24 mål, men på papiret godkendt målmæssig sæson af de tre.
Har Benzema ikke fået så meget mere spilletid end Higuain, at det ikke er godkendt for hans vedkommende?
Dios vil du ikke godt holde op med at buhe? Det er værre end at høre på vuvuzelaer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
BBB skrev:
Real Madrid skrev: Sidste år:
Cristiano - 60 mål
Benzema - 32 mål
Higiuain - 26 mål
I at - 118 mål
I år:
Cristiano - 55 mål
Benzema - 20 mål
Higiuain - 19 mål
I alt - 94 mål
Forskel på 24 mål, men på papiret godkendt målmæssig sæson af de tre.
Har Benzema ikke fået så meget mere spilletid end Higuain, at det ikke er godkendt for hans vedkommende?
Dios vil du ikke godt holde op med at buhe? Det er værre end at høre på vuvuzelaer.
Higuain's 19 mål fordelt i:
26 kampe som starter
17 kampe som udskifter
I alt 43 kampe
Benzema's 21 mål fordelt i:
32 kampe som starter
17 kampe som udskifter
I alt 49 kampe
Kilder:
espnfc.com/player/_/id/46858/karim-benzema?cc=5739
espnfc.com/player/_/id/67310/gonzalo-higua%C3%ADn?cc=5739
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
1. Cristiano - 55 mål
2. Benzema - 21 mål
3. Higuain - 19 mål
4. Özil - 10 mål
5. Di Maria - 9 mål
6. Callejon - 7 mål
7. Ramos - 5 mål
- Kaka - 5 mål
9. Modric - 4 mål
- Khedira - 4 mål
11. Varane - 2 mål
- Pepe - 2 mål
- Morata - 2 mål
14. Marcelo - 1 mål
- Coentrao - 1 mål
- Albiol - 1 mål
- Essien - 1 mål
Alt i alt - 149 mål i sæsonen
(Nacho, Alonso, Arbeloa og Carvalho var de eneste markspillere, der ikke fandt vej til netmaskerne)
Real Madrid skrev:
Hugol skrev: De går i stedet efter Cavani.
Anyway, jeg vil gerne ha Isco som starter i stedet for Özil.
Stod det til Hugol......
Træner: Alberto toril
Casillas
Carvajal Varane Ramos Casado
Verratti
Khedira Modric
Isco Mata
Cavani
Har jeg ret? ;)
Nope.
Iker,
Carvajal
Varane
Ramos
Marcelo
Verratti
Xabi
Isco
Jesé
Benzema
Ronaldo
Trænere
Benitez eller Toril.
Har valgt at takke af på forum!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev:
Real Madrid skrev:
Hugol skrev: De går i stedet efter Cavani.
Anyway, jeg vil gerne ha Isco som starter i stedet for Özil.
Stod det til Hugol......
Træner: Alberto toril
Casillas
Carvajal Varane Ramos Casado
Verratti
Khedira Modric
Isco Mata
Cavani
Har jeg ret? ;)
Nope.
Iker,
Carvajal
Varane
Ramos
Marcelo
Verratti
Xabi
Isco
Jesé
Benzema
Ronaldo
Trænere
Benitez eller Toril.
Pt. er hverken Carvajal, Verratti, Isco eller Jesé bedre end Arbeloa, Khedira, Özil eller Di Maria. Dog er jeg tilbøjelig til at satse på Carvajal fra start af de fire.
Higuain : "I feel that my cycle here has ended. I want a change"e
Ja tak.
Nu er jeg lige nødt til at bringe noget lidt andet op til diskussion, noget jeg har haft på hjertet lige siden returkampen mod Dortmund og som blussede op igen mod Atl. Madrid. Emnet er Ozil.
Mange har været rigtig gode til at kritisere Higuain for afbrændere mod diverse hold, og kan huske at han fik hele skylden for at vi røg ud til Lyon i CL for nogle år siden, fordi han brændte en gigant chance.
Tilbage til emnet, Ozil, jeg så hele kampen mod Dortmund og den chance han fik i starten fås altså ikke større! Cristianos chance var svær og Higuain var presset men Ozil havde al tiden i verden og kunne vælge at sætte den ind selv eller spille en hel fri Cristiano, men hvad gør han, han .. brænder......
Kampen mod Atl. Madrid, jeg så ikke kampen men så heighlights, nogle gigant chancer han fik der også bla. et skud som blev reddet på stregen og en gigant chance som Courtois reddede på fantastisk vis, men alligevel, er det godt nok? Man kan kritisere Higuain for at have været skyld i det ene og det andet, jeg vil tillade mig selv at have den holdning at havde Ozil været mere skarp i de to kampe, så havde vi også stået med titler i år. Jeg er godt klar over at man ikke kan klandre en spiller, men mange kan åbenbart tillade sig at gøre det med Higuain og så vil jeg også gerne tillade mig selv at kritisere Ozil.
Han har overordnet set haft en fin sæson, og dette indlæg skal overhovedet ikke forstås som at han skal sælges, overhovedet ikke. Jeg følte bare at han har fortjent lidt kritik nu når man kan kritisere så mange andre, og så var det også bare noget jeg ville ud med. Jeg håber på at se en mere effektiv Ozil i næste sæson, ja jeg håber på at se at de alle sammen er skarpe :)
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Özil spillede desuden også forfærdeligt i udekampen mod Dortmund, og forsømte fuldstændig sine defensive pligter over for Götze da denne lagde indlægget til 1-0 scoringen. Ansvaret for dette er dog også i høj grad Mourinhos, han eksperimenterede med Özil på Di Marias plads for at gøre plads til Özil og Modric samtidig, og det fejlede katastrofalt. Jeg har sågar selv postuleret herinde at det ville være en god idé, da Özil kan udfolde sin kreativitet på kanten, men det var en fiasko. Det er derfor det er så let for os herude at sidde og efterrationalisere, for jeg var enig med Mourinho, og jeg jublede over Özil på kanten og Ramos på backen til kampen i Dortmund, men faktum er at Özil havde en stor skyld i det første mål, og Pepe havde skyld i 3. Ramos og Di Maria på deres favoritpositioner havde nok bragt os i en CL-finale, og det er Mou der bærer ansvaret for dette. Selvom vi er enige med ham, så er det ham der ikke har afprøvet konstellationerne nok til træning og i kamp, og derfor er det hans ansvar. Og som vi kan se nu, så er det også ham der tager konsekvenserne, og ikke Özil og Pepe.
Har valgt at takke af på forum!
For mig skal Özil sparkes på bænken og lad kaka få chancen
No solo soy perfecto, también soy Madridista.