Real Madrids hold 2013/2014:
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Men seriøst set, så er Garay jo en af de eneste af de mange, mange talenter, vi har sendt videre, som faktisk har vist et meget højt niveau, og som reelt set er god nok til at komme retur.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Han har jo netop udviklet sig fordi han er i en klub uden samme pres som Real Madrid og fordi han har fået lov til at være førstevalg.
Den situation vil jo ændre sig i Real Madrid, for selv om han er argentinsk landsholdsspiller, så vil han nok ikke presse sig ind foran Ramos og Varane.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Han er ung, spanier og vigtigst af alt yderst talentfuld. Han vil formentlig presse sig ind som 3. valg efter en kort tilvænningsperiode.
Garay skal bare holde sig langt væk. For at holde sig til en gammelkendt kliché "gå aldrig tilbage til en fuser".
DC19
Kløgtig spiller, god til at læse spillet og ok i markeringsspillet.
Ellers er der jo Iñigo Martínez, men spørgsmålet er om han har lyst til at sidde på bænken når La Real skal spille CL!
Har valgt at takke af på forum!
- Ramos a la playa
- Gæst
-
Men så ingen tvivl om at vi skal have en ny centralforsvar i klasse ala Garay, der kan konkurrere med Varane. Jeg glæder mig til at se om han kan holde det høje niveau igennem en hel sæson, for hvis ikke skal vi have en anden dygtig forsvar som kan supplere med Varane.
Om det skal være lige netop Garay kan jeg ikke tage stilling til, for det er begrænset hvor meget jeg har set ham for Benfica, men husker ham i Real, som også skrives ovenstående, at han var meget langsom. Men hvem ved, måske har Zidane en speciel forsvar i ærmet!
Hugol skrev: Albiol er jo ikke nogen dårlig forsvars spiller, javel han er ikke ligeså teknisk og hurtig som de to andre, men mere spilletid kan sagtens gavne. Pepe er jo trods alt ikke solgt endnu, så det er sgu lidt svært at forstærke vores centerforsvar. Nu hvor Carvajal er hentet tilbage, så forstår jeg ikke hvorfor fokus ikke er vendt mod den centrale midtbane hvor de største problemer er lige pt.
Nu kaster jeg lige "bomben"...:) Jeg tror ikke, at der hentes en midtbanespiller - Ikke før Alonso en dag rejser.
Jeg gætterpå, at Ancelotti og Perez har tillid til midtbanen:
Alonso/Modric - Khedira/Casemiro.
Jeg må faktisk sige, at jeg også har tillid til Modric. Faktisk så meget, at jeg håber at han kan overhale Alonso.
- Redondo
- Gæst
-
Jeg fatter simpelthen ikke hvordan du kan have noget mod Özil, og samtidig mene at Albiol bør få mere spilletid?! Er der noget jeg har misforstået?Albiol er jo ikke nogen dårlig forsvars spiller, javel han er ikke ligeså teknisk og hurtig som de to andre, men mere spilletid kan sagtens gavne.
Redondo skrev:
Jeg fatter simpelthen ikke hvordan du kan have noget mod Özil, og samtidig mene at Albiol bør få mere spilletid?! Er der noget jeg har misforstået?Albiol er jo ikke nogen dårlig forsvars spiller, javel han er ikke ligeså teknisk og hurtig som de to andre, men mere spilletid kan sagtens gavne.
Albiol ser jeg som 3/4 valg, der er væsentlig forskel. Jeg troede simpelthen ikke du kunne få drejet den på denne måde. Dog gik det da meget fint.
Har valgt at takke af på forum!