Real Madrids hold 2013/2014:
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jesé har udviklet sig helt fænomenalt - største fremgag af alle talenterne - og Castilla har etableret sig i rækken = Real Madrid har gjort det rigtige med Jesé.
Der er jo ingen som har lagt skjul på, at han er klubbens største talent, og dermed er det ligegyldigt om han fik ubetydelige (i hans tilfælde) skulderklap, ved at spille lidt pokalbold. Faktisk er der ærgerligt, at Morata ikke fik samme tur som Jesé. For det havde han udviklet sig mere af.
Han er klar til førsteholdet nu, og man har gjort et flot stykke arbejde med at forme ham. Og husk nu lige, at Jesé har trænet med førsteholdet, og derfor lært mere på den front, end man måske lige tror...
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev: Kort sagt:
Jesé har udviklet sig helt fænomenalt - største fremgag af alle talenterne - og Castilla har etableret sig i rækken = Real Madrid har gjort det rigtige med Jesé.
Den største talent vil højst sandsynligt have den største fremgang af alle talenterne.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- dumdidadum
- Senior bruger
-
rezamadridista skrev:
Den største talent vil højst sandsynligt have den største fremgang af alle talenterne.
Stop nu. Morata har ingen fremgang haft og han er tidligere blevet kaldt det største talent. Udviklingen af spillere går tit i stå og det kan man se tonsvis af eksempler på verdenen over. Fakta er at det først er i år Jesé virkelig har gjort sig interessant for 1 holdet og det er kommet som følge af den udvikling spilletiden på Castilla har givet ham.
For et par år siden sad du vel ikke og kaldte Jesé det største talent i Madrid?
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
dumdidadum skrev:
rezamadridista skrev:
Stop nu. Morata har ingen fremgang haft og han er tidligere blevet kaldt det største talent. Udviklingen af spillere går tit i stå og det kan man se tonsvis af eksempler på verdenen over. Fakta er at det først er i år Jesé virkelig har gjort sig interessant for 1 holdet og det er kommet som følge af den udvikling spilletiden på Castilla har givet ham.
For et par år siden sad du vel ikke og kaldte Jesé det største talent i Madrid?
Morata er en anden sag. Har altid hadet at se ham ude på en af wingerne. Bare tag et kig på hvornår det er Morata scorer; når han er front angriber. Morata er, de få gange gange han har spillet, blevet brugt som wing. Enten kommer han ind istedet for Cristiano ellers så kommer han ind istedet for Callejon/Di Maria. Når Morata så får chancen som 9'er så synes jeg ikke han er en katastrofe som du gør ham til. De to eneste mål som Morata har scoret for første hold er banket ind når han spiller som 9'er.
Og hvad er det jeg skal stoppe med?
Jeg havde et vågent øje for Jesé siden sidste sæson og da han blandt andet blev topscorer i VM for U-19. Så det ikke først denne sæson at han har fanget interessen fra førsteholdet (det håber jeg sandlig ikke).
Og det er da lidt nederen at du kommer midt i det hele som om du så simpelt har svaret til alting. Bare fordi Morata og nogle spillere endte på den måde har intet at gøre med Jesé.
Hvad der ville have sket for Jesé, hvis han havde fået lidt spilletid på førsteholdet og fået den anderkendelse han havde fortjent, vil man måske aldrig få svaret til.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Florentino, en Madrid no hay mar
ni Neymar.
Mon ik at vi får skrabet os et mere kompetent hold sammen til den kommende sæson end Barcelona. Det tror jeg bestemt.
Har valgt at takke af på forum!
For 185 millioner for en 30-årig Pepe, der nok ikke bliver svagere, men må formodes at blive langsommere, ville jeg sælge.
Har valgt at takke af på forum!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Kan Garay købes for 10-12 millioner euro er det vel ok. Ellers så hellere have albiol og Nacho som reserver. Synes hellere at man skulle finde en konkurrent til midtbanen, eftersom Alonso' karriere er ved at slutte.. Jeg synes godt man kunne få lidt mere for Pepe. Det beløb der er vel taget hans historik i betragtning.DarioGomez skrev: Sælg!!! Køb Garay til pladsen som tredjevalg, fyr Albiol og ryk Derik op!
Jeg håber virkelig den nye træner er med inde over disse valg, ellers bliver jeg godt nok skuffet.
Kan Carlo egentlig sproget? :P
DarioGomez skrev: Sælg!!! Køb Garay til pladsen som tredjevalg, fyr Albiol og ryk Derik op!
Derik skal da uden tvivl, spille en sæson for Castilla - minimum;)