Real Madrids hold 2013/2014:
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Steen skrev: Jupp Heynckes har lige udtalt at han går på pension til sommer. Så er der vel kun Ancelotti tilbage.
Tak, tak, tak!!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Elkrimi skrev: Omskoling af Arbeloa til midterforsvaret? Vi har set det bedste fra ham på backen - han bliver ikke hurtigere.
Kløgtig spiller, god til at læse spillet og ok i markeringsspillet.
Ellers er der jo Iñigo Martínez, men spørgsmålet er om han har lyst til at sidde på bænken når La Real skal spille CL!
Hahaha god joke med arbeloa
M_linding skrev:
Hugol skrev: Albiol er jo ikke nogen dårlig forsvars spiller, javel han er ikke ligeså teknisk og hurtig som de to andre, men mere spilletid kan sagtens gavne. Pepe er jo trods alt ikke solgt endnu, så det er sgu lidt svært at forstærke vores centerforsvar. Nu hvor Carvajal er hentet tilbage, så forstår jeg ikke hvorfor fokus ikke er vendt mod den centrale midtbane hvor de største problemer er lige pt.
Nu kaster jeg lige "bomben"...:) Jeg tror ikke, at der hentes en midtbanespiller - Ikke før Alonso en dag rejser.
Jeg gætterpå, at Ancelotti og Perez har tillid til midtbanen:
Alonso/Modric - Khedira/Casemiro.
Jeg må faktisk sige, at jeg også har tillid til Modric. Faktisk så meget, at jeg håber at han kan overhale Alonso.
Han har allerede overhalet ham, og med 2 sæson sprogbarriere klaret vil det ses endnu mere.
- Redondo
- Gæst
-
Jeg lagde bare mærke til hvordan min indbakke blev bombet med hadeindlæg omkring Özil. Du kan vel godt tåle lidt røg?Hugol skrev:
Redondo skrev:
Jeg fatter simpelthen ikke hvordan du kan have noget mod Özil, og samtidig mene at Albiol bør få mere spilletid?! Er der noget jeg har misforstået?Albiol er jo ikke nogen dårlig forsvars spiller, javel han er ikke ligeså teknisk og hurtig som de to andre, men mere spilletid kan sagtens gavne.
Albiol ser jeg som 3/4 valg, der er væsentlig forskel. Jeg troede simpelthen ikke du kunne få drejet den på denne måde. Dog gik det da meget fint.
Jeg mener klart at netop de parametre som du nævner omkring Albiol – ikke så teknisk og ikke så hurtig, at de er med til at dømme ham ude af kampen om spilletid. Han er ringe!
Dog mener jeg at man godt kunne sælge Pepe, hvis beløbet ligger i omegnen af små 200 mio. Køb et ungt talent som ville acceptere en bænk plads. Så har man måske lidt flere penge i overskud og så kan man bruge dem på en ANGRIBER! Nu hvor det er 100% sikkert at Higuain smutter, bliver vi simpelthen nødt til at have en angriber af høj høj kvalitet, som kan give Benzema lidt konkurrence!
Redondo skrev:
Jeg lagde bare mærke til hvordan min indbakke blev bombet med hadeindlæg omkring Özil. Du kan vel godt tåle lidt røg?Hugol skrev:
Redondo skrev:
Jeg fatter simpelthen ikke hvordan du kan have noget mod Özil, og samtidig mene at Albiol bør få mere spilletid?! Er der noget jeg har misforstået?Albiol er jo ikke nogen dårlig forsvars spiller, javel han er ikke ligeså teknisk og hurtig som de to andre, men mere spilletid kan sagtens gavne.
Albiol ser jeg som 3/4 valg, der er væsentlig forskel. Jeg troede simpelthen ikke du kunne få drejet den på denne måde. Dog gik det da meget fint.
Jeg mener klart at netop de parametre som du nævner omkring Albiol – ikke så teknisk og ikke så hurtig, at de er med til at dømme ham ude af kampen om spilletid. Han er ringe!
Jeg kan sagtens tåle røg. Jeg har bare et mere positivt syn på Albiol. Özil debatten kan vi tage til næste sæson.
Har valgt at takke af på forum!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Casillas, Lopez, Jesus
Carvajal, Arbeoa, Ramos Varane Pepe Albiol Nacho Marcelo Coentrao
Khedira Casemiro Alonso Modric
Di Maria, Callejon, Özil, Kaka Ronaldo Jese
Benzema, Morata
Ikke fordi jeg føler mig helt sikker på at satse på Morata, men tror en stor handel med en stor angriber vil trække ud i uendeligheder, og ikke usandsynligt sådan en transfers bliver en realitet d. 31 august.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Så smider jeg den næste "bombe" dette er holdet til næste år, tror ikke på nogle opsigtsvækkende transfer hverken ud eller ind:
Casillas, Lopez, Jesus
Carvajal, Arbeoa, Ramos Varane Pepe Albiol Nacho Marcelo Coentrao
Khedira Casemiro Alonso Modric
Di Maria, Callejon, Özil, Kaka Ronaldo Jese
Benzema, Morata
Ikke fordi jeg føler mig helt sikker på at satse på Morata, men tror en stor handel med en stor angriber vil trække ud i uendeligheder, og ikke usandsynligt sådan en transfers bliver en realitet d. 31 august.
Gid det var så vel, en midtbane spiller ville jeg dog gerne tilføje og Isco.
Alex F er bla en af mine favoritter med Verratti.
Har valgt at takke af på forum!
Jeg vurderer at næste sæsons opstilling bliver følgende:
Casillas
Carvajal Varene Ramos Marcelona
Modric Alonso
Bale Ozil Ronaldo
Benzema
Udskiftere:
Kaka
Albiol
Arbeloa
Jesé
Morata
Isco
Khedira
Casemrio
Nacho
Lopez
(Måske Veratti)
(Måske Cavani)
- sNielsenRM
- Junior bruger
-
Siempre Madrid skrev:
Steen skrev: Jupp Heynckes har lige udtalt at han går på pension til sommer. Så er der vel kun Ancelotti tilbage.
Tak, tak, tak!!
Det er ellers ikke det der fremgår af de seneste nyheder på bold.dk og sport.tv2.dk
www.bold.dk/nyt/Heynckes-lader-traenerdoeren-staa-aaben
sporten.tv2.dk/2013-06-04-jupp-heynckes-...-jeg-som-tr%C3%A6ner
Begge skriver, at han vil gå på sommerferie og tænke over tingene, og først derefter beslutte sig om han vil gå på pension. Derudover skulle han have et tilbud fra en "stor klub med stolte traditioner, der ikke har haft succes de seneste år".
Como no te voy a querer si eres campeón de Europa una y otra vez
Tilbage til opstillingen for den kommende sæson. Hvad med Tevez? Ham ser jeg netop som et rigtig spændende indkøb, dog lidt lille, men det er Suarez også. Jeg håber mere på at man køber isco og så har råd til en dyrere angriber, end Bale og næsten ingenting oppe foran.
Mht forsvaret ser jeg gerne vi henter Mangala fra Porto :)? for dyr? for god til backup?