Real Madrids hold 2013/2014:

• unrectify
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #589 af unrectify
Besvaret af unrectify på emne Real Madrids hold 2013/2014:

CristianoRonaldo skrev:

Casper HN skrev:

CristianoRonaldo skrev: Lad os sige det sådan her: Ronaldo bliver! Troværdig kilde, tro mig. ;)

Er det fordi du er ham?

Niks... Jeg er desværre ikke Cristiano men gud, hvor ville jeg gerne være det. Jeg siger det igen: Troværdig kilde.

Dejligt at høre at vi har en person herinde med personlig kontakt til Ronaldo, og som er mere informeret end de spanske medier. Ganske enkelt fantastisk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #590 af Realmadrid94
Dario, du har højst sandsynligt ret. Gider du smide en kilde en? :) er ikke helt tryg ved sider som 101greatgoals osv. Desuden: er der folk herinde, som ved hvorfor Ronaldo føler sig dårligt behandlet af klubben? Hvad er det der gør ham så trist? Manglende opbakning, til internationale nomineringer osv.? Hvis det virkelig er disse ting, så har jeg ærlig talt forståelse for hans skuffelse. Når vi konstant konkurrerer mod Barcelona, hvor Messi bliver beskyttet mod ALT OG ALLE, så forstår jeg frustrationen. Han vil vinde, og dette burde(?) være i klubbens interesse. Man burde som klubben Real Madrid, gå efter ALLE titler, hvilket gælder alle spillere. Aldrig før har der været to spillere så langt over ALLE andre. (I min levetid) Det må godt nok være skuffende, at Perez m.fl. aldrig dukker op til nomineringer. Dette gælder også vores anførere, Casillas og Ramos. Disse to burde deltage i så store arrangementer.
Samtidig håber jeg, at Carlo overbeviser ham om at binde sig til en 5/6-årig kontrakt så han slutter i 2018/19.

• ElGalacticos
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #591 af ElGalacticos
Besvaret af ElGalacticos på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Se dette billede. Har sammelignet "officielle" billeder, med dem fra rygtet. Det ligner sku hans villa. (Det skal dog siges, at han fik bygget en for et par måneder siden... Måske er han klar til at flytte ind?)
ge.tt/3Y93JTi/v/0?c
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved ElGalacticos.

13 år 3 måneder siden #592 af rezamadridista
Jeg synes nu der var ok mange der støttede ham til Balon D'or. Jeg bryder mig ikke om tanken at han stadig er trist, tror det er over, han er glad i Spanien. Fansene støtter ham mere end nogensinde og man kan bare tænke tilbage til "jeg bliver her!"-fejringen.

Det kunne måske, som Dario nævnte, tyde på at han bare flytter til et andet Villa. Jeg kan bare ikke lide tanken om at det skal være nu, hvor alle snakker om kontraktforlængelsen :D

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved rezamadridista.

13 år 3 måneder siden #593 af Realmadrid94
Reza, det var jo netop efter al den ballade hvor han ikke følte sig værdsat. Det var jo nærmest alle som dukkede op i år, grundet deres egne nomineringer. Sådan har det angiveligt ikke været andre år. Man promoverer ikke Ronaldo, som Barca gør med Messi. Dette skyldes dog også en væsentlig forskel - Ronaldo er ikke opvokset i klubben, som Messi er i Barca. :)

• ElGalacticos
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #594 af ElGalacticos
Besvaret af ElGalacticos på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Sergio Ramos satte også sit hus til salg, tilbage i 2012. Han forlod ikke klubben.
sportwitness.ning.com/forum/topics/sergi...a?xg_source=activity

13 år 3 måneder siden #595 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Jeg har sat mine stole til salg,men jeg beholder stadig bordet.... Skal vi nu ikke holde os til trådens emne.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 3 måneder siden #596 af DarioGomez
Igen:

Hvis det virkelig var hans, så ville AS og Marca var i selvsving pt.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

13 år 3 måneder siden #597 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Ronaldo bor i La Finca, mange af husene ser ens ud derover. Google det. I øvrigt så forstår jeg ikke hvorfor medierne skriver det nu, jeg læste det i en spansk hjemmeside for omkring 1 måned siden..

EDIT: pbs.twimg.com/media/BL7u3pcCUAAgh-v.jpg:large
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Steen.

13 år 3 måneder siden #598 af Raul 4 ever

Steen skrev: Ronaldo bor i La Finca, mange af husene ser ens ud derover. Google det. I øvrigt så forstår jeg ikke hvorfor medierne skriver det nu, jeg læste det i en spansk hjemmeside for omkring 1 måned siden..

EDIT: pbs.twimg.com/media/BL7u3pcCUAAgh-v.jpg:large

I denne video ser hans hus ud ligesom på salgsbillederne og ikke som på dit billede.

Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Raul 4 ever.

13 år 3 måneder siden #599 af Steen
Hmm ja kan godt se det nu. Ved sku ikke, som sagt det kan være et andet hus, her kan man se billeder af det område Ronaldo bor i.

www.google.dk/search?hl=da&site=imghp&tb...ce2&biw=1517&bih=741
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

13 år 3 måneder siden #600 af Steen

Rumours Ronaldo is selling house because of an ad showing a place which looks like his. However, he lives in one of 30 identical properties.

Cristiano's casa is one of 30 designed by architect Joaquín Torres on same urbanisation in north-west Madrid. So one in ad probably not his.

Leveret af Kunena Forum