Real Madrids hold 2013/2014:
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Steen skrev:
Rumours Ronaldo is selling house because of an ad showing a place which looks like his. However, he lives in one of 30 identical properties.
Cristiano's casa is one of 30 designed by architect Joaquín Torres on same urbanisation in north-west Madrid. So one in ad probably not his.
Like I said ;-)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Carvajal/Arbeloa
Marcelo/Coentrao
Ramos/Pepe/Nacho
Varane/Albiol
Modric/Khedira/Alex
Xabi/Casemiro
Mata/Özil/Kaká
Ronaldo/Di Maria
Bale/Jesé
Benzema/Morata/Callejón
www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/11930...la/1193040475259.htm
Og så er Carvajal på siden.
Har valgt at takke af på forum!
¡Hasta la Victoria Siempre!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
REAList skrev: Nu kan det være at der er nogle romantikere herinde som ikke synes om det jeg skriver, men jeg ser slet ikke ideen i at have/beholde Morata i en så stor klub som Real Madrid. han vil aldrig blive mere end 3. eller 4. valg på første holdet. send dog drengen ud på en manddomsprøve hvor han kan få fuld spilletid, hvis han så får bevist noget kan han komme tilbage, hvis ikke så spilder vi i hvertfald ikke en plads på ham, det er omvendt også synd for ham da han sagtens kan etablere sig på et bedre hold end Castilla. jeg synes personligt ikke at han virker som en spiller der nogensinde kan blive 1. angriber i RM. Soldado og Negredo virkede som spillere der havde meget mere potentiale end Morata som alligevel ikke var gode nok til RM, hvorfor skal Morata så være det?
Fordi han i 90 procent af tiden, i Real Madrid, har spillet som wing (højre eller venstre), når hans rigtige position er at være angriber. Og sjovt nok, så har han også scoret de 2 mål for Madrid, når han har spillet som angriber.
Jeg beundrer Morata utrolig meget når han er angriber. Han er høj og stærk spiller, han er utrolig hurtig når han tager de løb, også kan han med lidt træning blive en fantastisk koldblodig afslutter, husk endelig på at han er 20 år.
Jeg er en af dem der ikke håber på en ny angriber istedet for Higuain (med mindre det er Lewan, ham kan jeg ikke siger nej til). Jeg er mere end tilfreds med Benzema som får det meste af tiden, også får Morata noget af tiden (meget mere end denne sæson ihvertfald).
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Reza jeg beundrer at du overhovedet prøver, men folks manglende indsigt skinder igennem, og derfor vil man kun ende ud i morata ik god/go nok debatter
Haha, men på den anden side kan man jo ikke bare have et ubesvaret indlæg, så tror alle jo på, at Morata ikke er god nok.
Og jeg forstår hellere ikke hvordan man kan vrage en 20 årig angriber, når han næsten er uprøvet på hans yndlings position
Bonus info: De få kampe Morata har spillet for Castilla (12), der har han scorer 11 mål. En sindsyg statistik, hvis man spørger mig. Han kan så utrolig meget som angriber.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
- Ramos a la playa
- Gæst
-
Han har et stort potientiale, så jeg synes at man skal satse en del mere på ham i den kommende sæson. Det vil også vise at Real Madrid tør satse på egne spillere, også uden at de behøves at få et år eller to i en anden klub via en tilbagekøbsklausul, som det så ofte før er set.
Jeg syntes det kunne være fedt at få en ny angriber, men jeg mener ikke det er nødvendigt, i hvert fald ikke hvis Ronaldo forlænger og Bale tiltræder. Men igen, hvis man kan finde den rigtige angriber til en halvfornuftig pris, så vil jeg heller ikke klage.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Ramos a la playa skrev: Jeg vil mene at denne sommer ikke er det rette tidspunkt at sælge ham.
Han har et stort potientiale, så jeg synes at man skal satse en del mere på ham i den kommende sæson. Det vil også vise at Real Madrid tør satse på egne spillere, også uden at de behøves at få et år eller to i en anden klub via en tilbagekøbsklausul, som det så ofte før er set.
Jeg syntes det kunne være fedt at få en ny angriber, men jeg mener ikke det er nødvendigt, i hvert fald ikke hvis Ronaldo forlænger og Bale tiltræder. Men igen, hvis man kan finde den rigtige angriber til en halvfornuftig pris, så vil jeg heller ikke klage.
Er du sikker?
- CristianoSiempreMejor
- Gæst
-
Først og fremmest skal der ryddes ud i truppen - det gøres ved at komme af med disse spillere:
Carvalho(allerede væk), Essien(skifter tilbage til Chelsea), Kaka, Albiol, Higuain, Di Maria, Callejón og Coentrao.
- Kaka har simpelthen ikke vist nok, og han skal sælges omgående(ham kan vi nok få ca. 20 mio. Euro for).
- Albiol er ikke god nok til forsvaret i Real Madrid (15 mio. Euro)
- Higuain har været en god målscorer - men det er så det eneste, for man kan sagtens finde bedre alternativer (30 mio. Euro)
- Di Maria har vist kvalitet, især sidste sæson, men det har ikke været godt nok på det seneste (25 mio. Euro)
- Callejon kan jeg rigtig godt lide - han er en god breddespiller, men det ser ikke ud til at de vil beholde ham (Byttehandel)
- Coentrao har vist gode kvaliteter, synes jeg selv - men siden han selv udtrykker sin utilfredshed, regner jeg ikke med at han fortsætter (25 mio. Euro)
Dette bringer det fulde beløb op på omkring de 800 mio. kr. i transferindtægter (hypotetisk set).
Så skal der tilføres noget kvalitet til truppen (mine bud på spillere med sandsynlige priser):
- Carvajal: en klasse back allerede med kæmpe potentiale (allerede hentet for 5 mio. Euro)
- Jesé: kæmpe talent, som skal have sin længe ventede chance på kant-pladsen, i stedet for Callejon (Gratis)
- Nacho: stabil back, som har præsteret godt i de kampe han har fået - så han skal rykkes op (Gratis)
- Gareth Bale: Verdens klasse, intet mindre - skal hentes (60 mio. Euro)
- Ezequiel Garay: Et bedre alternativ end Albiol i mine øjne - vil være god som reserve (15 mio. Euro)
- Gündogan/Kondogbia/Verratti: Tre gode spillere med stort potentiale til den centrale plads (15-20 mio. Euro)
- Luis Suarez: En meget kontroversiel spiller, men intet mindre end verdensklasse angriber, som er langt bedre end Higuain(30 mio. Euro, evt. med Callejon i byttehandlen)
Det får transferudgifter op på omkring 950 mio. kr. Selvom dette er et højt beløb (som i realiteten kan være mindre), er det nødvendigt for at få skabt en stabil trup, der er godt dækket ind på godt og vel alle pladser. Hala Madrid!!
- Ikertheman
- Gæst
-
Ud:
Carvalho - Monaco
Essien - Mous søn
Pepe - Mener at vi skal skyde ham afsted, Ramos/Varane konstellationen er fremtiden og Pepe har vist på det seneste, at han (måske) ikke er lige så stærk i duelspillet, som han engang var.
Kaka - Mener det er bedst for alle parter, at Kaka forlader Real også selvom Ancelotti bliver træner!
Di Maria - Har altid været en stor fortaler for Di Maria, ville ikke være verdens undergang, hvis vi ikke hentede Isco/Mata og beholdte ham.
Callejon - En indskifter, men desværre aldrig mere end det. Kan ryge afsted i en byttehandel.
Coentrao - utilfreds i Madrid. Har præsteret ok, men aldrig været meget mere end det jævne.
Ind:
Jese, Nacho, Isco/Mata, Verratti/Gundogan og Bale.
Jeg ser for alt i verden, at vi IKKE hente Suarez, idet jeg mener, at klubben ikke fortjener en ballademager af den rang. JA! Han er et gudsbenådet talent og er nok en af de mest farlige frontspidser pt, med jeg ser ham (uheldigvis) ikke rette op på hans opførsel..
Håber på, at Bale/Jese vil smide noget uforudsigelighed ind på kanterne og at Verratti/Gundogan, ville kunne afhjælpe det problem vi har centralt.
Ville ikke gøre mig noget, hvis vi hentede en Verratti, som med tiden ville kunne overtage, så vi kunne prøve en tremands midtbane bestående enten af (hvor Verratti ville overtage for Alonso på sigt, men også indgå i et rotationsprincip):
Modric-Alonso-Khedira
Özil/Modric
Alonso-Khedira
Özil
Modric-Alonso
Jeg tror stadigvæk på Alonso/Modric konstellationen... Hvis vi skiftede til en 4/3/3, ville Mata være overflødig og jeg ville hente en Verratti og Isco, som ville kunne tage over på sigt.