Real Madrids hold 2013/2014:
asp3200 skrev:
Dios skrev:
asp3200 skrev:
Dios skrev:
asp3200 skrev:
Dios skrev: Efter og have set Isco idag, så må vi alle bare konstatere, at han ikke er god nok :D
Slap af hvor var han vild idag :) Det er i øvrigt bemærkelsværdigt, at samtlige af hans lækkerier sker ude på kanterne, selvom mange mener, at han primært skal ligge centralt. Idag spillede han i højre, venstre og centralt, og det er præcis der han også skal spille i Real Madrid. Med udgangspunktet i højreside, men kan bevæge sig frit omkring.
tag nu modstanderens styrke i mente inden i alle kåre isco til verdens vildeste.
han er da god, men stram nu op. I siger jo han næsten er gud. Tåbeligt.
Er det fordi Cavani ikke er udtaget ;D
Der findes kun én gud og det er undertegnet :D
Isco har vist noget EN gang mod tophold og det var mod os hjemme. Jeg måler ham ikke mod sekundære hold og dem han er på alder med. Han er en kanont talent, men DU skriver jo han er gud ligefrem efter en ungdomskamp. Kom nu altså.
Lad ham nu blomstre og blive mere konstant mod top tophold. Så kan du kalde ham gud og få våde inderlår.
Hvad er der med dig og din gud?
Skal vi tale om våde drømme, så læs dine egne 120 indlæg om Cavani!
Jeg skrev Isco spillede fantastisk idag, og det har han gjort hele sæsonen.
Har ingen gud desværre. Du overdriver en indsats mod lidt modstand.
Så han var også genial mod alle hold i sæsonen?, i min optik skal han lige bevise sit værd over længere tid og mod god modstand inden han er for vild. Ned med pulsen.
Nej jeg skrev, han spillede fantastisk. For han spillede fantastisk!
Var Ronaldo genial mod samtlige modstandere sidste sæson? Hvis det er dit bedste modargument, så la da vær altså!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
Albiol (on Arbeloa and Iker's relationship): "It has 'cooled'. I would like it to return to normal. I hope to see them fix things"
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
NDR skrev: Hvis man satte Iker Casillas til salg, hvad ville man så kunne få for ham, er der nogle der har et realistisk bud på det.....Hvis man så kunne få det dobbelte som man gav for Lopez, så har man sku skudt papegøjen!!
United skulle eftersigende have budt 300 mil engang. Altså 30 mil pund dengang. Tror han ville kunne indbringe mindst 20-22£ (mio)
Håber dog ikke man sælger en legende ENDNU engang, fordi en Sevilla reservemålmand har haft et godt forår. Der har Perez (forhåbentlig) lært af sine fejl. :-)
Lopez er god, men Casillas i form er bedre end alle.
Det er lidt irriterende at læse, at en klubmand kan skabe så meget fnidder, om end vi læsere kun får en lille bid af kagen, synes jeg, at der begynder at tegne sig et mønster; et
Casillas har åbenbart brug for at sammenligne størrelsen på sine og resten af Real Madrids ansattes genitalier, når disse går ham bare en lille smule på klingen. Han er absolut ikke mere stjerne hos undertegnede end, at han kan finde en ny arbejdsgiver, som er villig til at udfordre ham i disciplinen: "Genitialmåleri".
Daniel skrev: Casillas virker i medierne og de dertilhørende udtalelser til at være den spiller i hele truppen, der har allerflest nykker jvf. sin status i klubben og fodboldverden i al almindelighed.
Det er lidt irriterende at læse, at en klubmand kan skabe så meget fnidder, om end vi læsere kun får en lille bid af kagen, synes jeg, at der begynder at tegne sig et mønster; ethierakiautokrati om I vil!
Casillas har åbenbart brug for at sammenligne størrelsen på sine og resten af Real Madrids ansattes genitalier, når disse går ham bare en lille smule på klingen. Han er absolut ikke mere stjerne hos undertegnede end, at han kan finde en ny arbejdsgiver, som er villig til at udfordre ham i disciplinen: "Genitialmåleri".
Kan du give et ekspempel? Der ikke kommer fra Mou?
NDR skrev: Hvis man satte Iker Casillas til salg, hvad ville man så kunne få for ham, er der nogle der har et realistisk bud på det.....Hvis man så kunne få det dobbelte som man gav for Lopez, så har man sku skudt papegøjen!!
Efter Ronaldo er han den der tjener flest penge til klubben, så selv hvis der ses bort fra alt det andet, så skal der meget mere end 7 mio € til for at det kan betale sig for klubben.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Vi så hvordan alle bebrejdede Raul og påstod det var hans skyld, da han havde skabt splid i omklædningsrummet på landsholdet. Det kan være du har ret - siger Ancelotti at Casillas skaber problemer, så skal han ud. Hvis mou og Carlo siger det samme, så er der noget om sagen. Indtil der, så er han i min verden San Iker. :-)
MMM skrev:
Daniel skrev: Casillas virker i medierne og de dertilhørende udtalelser til at være den spiller i hele truppen, der har allerflest nykker jvf. sin status i klubben og fodboldverden i al almindelighed.
Det er lidt irriterende at læse, at en klubmand kan skabe så meget fnidder, om end vi læsere kun får en lille bid af kagen, synes jeg, at der begynder at tegne sig et mønster; ethierakiautokrati om I vil!
Det er satme en ommer!
Hvad har Mourinho med mit indspark at gøre? Nej, mit indlæg så dagens lys pga. Albiols udtalelse om, at der skulle være lidt intriger Arbeloa og Casillas i mellem.
Realmadrid94 skrev: Tja. Det kan godt være du har ret Daniel, men er den ikke en smule søgt?
Vi så hvordan alle bebrejdede Raul og påstod det var hans skyld, da han havde skabt splid i omklædningsrummet på landsholdet. Det kan være du har ret - siger Ancelotti at Casillas skaber problemer, så skal han ud. Hvis mou og Carlo siger det samme, så er der noget om sagen. Indtil der, så er han i min verden San Iker. :-)
Du kan have ret, men jeg vælger at forholde mig skeptisk til Casillas pt. og skal naturligvis nok æde mine ord igen, såfremt det viser sig, at han har rent mel i posen og vælger at forkusere på fodbolden igen ;)
Daniel skrev:
MMM skrev:
Det er satme en ommer! Arbeloa og Casillas-kontroversen, som eftersigende er eksisterende. Jeg antager, og undskyld for det, at Albiol er en OK pålidelig kilde i denne sammenhæng. Jeg antager endvidere, at det er Casillas, som har skabt spliden; Arbeloa virker til at være godheden selv uden for banen!
Det er det der min pointe - du antager at det er Iker, der bærer skylden baseret på hvad? Det bliver sagt igen og igen herinde, men der er aldrig nogen der kommer med mere end en mavefornemmelse som forklaring.
Hvis du lytter til hele Albiols interview, så er det ikke Iker han bebrejder:
¿Pero nota que se ha enfriado la relación?
Ha podido enfriarse un poco, pero de ahí a llevarse mal, tampoco. Como compañero de los dos y porque los aprecio a los dos, me gustaría que se arreglaran las cosas.
¡Las que lío Mou!
Ahora ya se ha ido. Fue un problema de todos.
(I: Men der har været en afkøling af relationen? A:Der har måske været en afkøling, men den er ikke dårlig. Som deres holdkammerat og en der værdsætter dem begge, så håber jeg de fixer det. I:Åh hvilket rod fra Mou! A:Nu er han væk. Det var et problem for alle)
Da Xabi blev spurgt om emnet efter Malaga kampen, sagde han at "El deporte a veces te coloca en estas situaciones. Unas veces juegas y otras no, pero Casillas está teniendo una actitud impecable y está apoyando al equipo desde su posición de una forma ejemplar" (Sport sætter dig nogen gange i disse situationer. Nogen gange spiller du, andre gange gør du ikke, men Casillas har haft en upåklagelig attitude og har støttet holdet fra sin position på forbilledlig vis)
Men jeg antager at Xabi også er en upålidelig kilde?