Real Madrids hold 2013/2014:
- Rubæk
- Gæst
-
asp3200 skrev:
Dios skrev: Efter og have set Isco idag, så må vi alle bare konstatere, at han ikke er god nok :D
Slap af hvor var han vild idag :) Det er i øvrigt bemærkelsværdigt, at samtlige af hans lækkerier sker ude på kanterne, selvom mange mener, at han primært skal ligge centralt. Idag spillede han i højre, venstre og centralt, og det er præcis der han også skal spille i Real Madrid. Med udgangspunktet i højreside, men kan bevæge sig frit omkring.
tag nu modstanderens styrke i mente inden i alle kåre isco til verdens vildeste.
han er da god, men stram nu op. I siger jo han næsten er gud. Tåbeligt.
Isco har vist noget EN gang mod tophold og det var mod os hjemme. Jeg måler ham ikke mod sekundære hold og dem han er på alder med. Han er en kanont talent, men DU skriver jo han er gud ligefrem efter en ungdomskamp. Kom nu altså.
Lad ham nu blomstre og blive mere konstant mod top tophold. Så kan du kalde ham gud og få våde inderlår.
Cavani har intet med det her at gøre
Jeg læste Dios' indlæg igennem et par gange. Han skriver Isco er "vild". At du så flere gange påstår Dios kalder ham for "gud" afsporer lidt debatten.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Paulochichon skrev: Et semi-romantisk/smule urealistisk indlæg, men med hjertet og hjernen!
Træner: Carlo Ancelotti
Assistent: Fabio Cannavaro
Sportsdirektør/Florentinos rådgiver: Zinedine Zidane
Andre roller: Hierro, Raul, osv
Casillas
Carvajal - Ramos - Varane - Marcelo
Khedira - Xabi Alonso
Mata - Özil - Ronaldo
Benzema
Øvrige:
Diego Lopez
Jesus
Arbeloa
Albiol
Garay
Nacho
Casado
Casemiro
Modric
Callejon
Isco
Jesé
Kun Aguero
Morata
Ind: Carvajal (6,5), Garay (15) Casemiro (5), Isco (25), Mata (35), Jesé (gratis), Kun Aguero (35) = (121,5)
Ud: Adan (semi-gratis), Pepe (15), Coentrao (20), Essien (tilbage til Daddy), Di maria (25), Kaka (15), Higuain (30) = 105 (et amatør bud!!)
På målmandsposten sker der ikke rigtigt ændringer, udover at Adan forventeligt smutter. Diego og Iker kan konkurrere, så det kører!
I forsvarskæden er der plads til udvikling qua den unge gennemsnitsalder, og der er også udsigt til en kamp om især pladsen ved siden af Ramos, hvis Varane ikke kan blive ved med at præstere på hidtidige niveau så er Garay klar! + Han kender klubben semi-godt.
På midtbanen synes jeg, som de færreste, at det kører ret godt! Er dybt forelsket i Khedira, og mener han kan udvikle sig endnu mere. Hvis Xabi, trods diverse pauser, ikke kan gøre det bedre end indeværende/sidste sæson så er Modric mere end klar til at gå ind i start 11'eren.
Det samme med Isco vs. Özil selvom jeg mener at Özil er helt igennem fantastisk. Mata er jeg vild med og mener på alle måder det ville være bedre at hente ham end Bale, selvom han er et urealistisk emne trods diverse stigende rygter. Han er Real-mand, dygtig teknisk, mere direkte end Özil men stadig enormt uselvisk, og han både spille det hurtige spil omkring modstanderens felt samt finde hullerne som en Özil.
I angrebet har jeg de seneste 3-4 sæsoner ment at Higuain bare manglede en sæson med 100% tiltro til ham, havde han fået det var han blevet vildere end på hans bedste dage hidtil. Desværre er det slut for hans vedkommende!
Jeg ser gerne at man ikke handler for de astronomiske beløb som Cavani og, før Monaco købte ham, Falcao kommer til at gå for!
Mere spansk, mere madrid-baseret, færre til- og afgange og kun 16,5 million euro i underskud mellem salg og indkøb!
Vil meget gerne høre jeres bud, samt eventuel kritik af mit bud. Er jeg helt ude at skide?
PS. HALA MADRID!!!
Jeg synes at det ser rigtigt fint ud, ville dog lave 3 ændringer i din trup.
Ud: Casado, Ind: Coentrao
Ud: Callejon, Ind: Di Maria
Ud: Aguero, Ind: Cavani/Suarez
Coentrao vil jeg gerne beholde da han har været en af de bedste på holdet i 2013 og kan give værdig konkurence til Marcelo. Hvis marcelo bliver skade eller ikke er i topform kan Coentrao træde ind. Der er for stor klasse forskel mellem Marcelo-Coentrao og Nacho-Casado.
Callejon har bare ik niveaut til Real, desværre. Det har en Di Maria i topform i aller højeste grad. Ved godt at han har haft en dårlig sæson, men hvem har ik det?(undtagen Varane, Lopez og Ronaldo). Han vil i aller højeste grad give konkurrence til Mata - imodsætning til Callejon.
Aguero vil jeg også klart foretrække men desværre har han lige forlænget. Derfor må er Cavani/Suarez løsningen. Selvom de er super dyre er de er garant for mål.
Dios skrev:
asp3200 skrev:
Dios skrev:
asp3200 skrev:
Dios skrev: Efter og have set Isco idag, så må vi alle bare konstatere, at han ikke er god nok :D
Slap af hvor var han vild idag :) Det er i øvrigt bemærkelsværdigt, at samtlige af hans lækkerier sker ude på kanterne, selvom mange mener, at han primært skal ligge centralt. Idag spillede han i højre, venstre og centralt, og det er præcis der han også skal spille i Real Madrid. Med udgangspunktet i højreside, men kan bevæge sig frit omkring.
tag nu modstanderens styrke i mente inden i alle kåre isco til verdens vildeste.
Er det fordi Cavani ikke er udtaget ;D
Der findes kun én gud og det er undertegnet :D
Isco har vist noget EN gang mod tophold og det var mod os hjemme. Jeg måler ham ikke mod sekundære hold og dem han er på alder med. Han er en kanont talent, men DU skriver jo han er gud ligefrem efter en ungdomskamp. Kom nu altså.
Lad ham nu blomstre og blive mere konstant mod top tophold. Så kan du kalde ham gud og få våde inderlår.
Hvad er der med dig og din gud?
Skal vi tale om våde drømme, så læs dine egne 120 indlæg om Cavani!
Jeg skrev Isco spillede fantastisk idag, og det har han gjort hele sæsonen.
Har ingen gud desværre. Du overdriver en indsats mod lidt modstand.
Så han var også genial mod alle hold i sæsonen?, i min optik skal han lige bevise sit værd over længere tid og mod god modstand inden han er for vild. Ned med pulsen.
Rubæk skrev:
asp3200 skrev:
Cavani har intet med det her at gøre
Jeg læste Dios' indlæg igennem et par gange. Han skriver Isco er "vild". At du så flere gange påstår Dios kalder ham for "gud" afsporer lidt debatten.
Shhhh gud er en tale måde. Intet religiøst ment hvis folk føler sig trådt på.
- Redondo
- Gæst
-
Vi vinder INTET hvis vores eneste ændringer er Carvajal og Ancelotti. Ronaldo kan ikke klare den alene og vi vil stadig lukke mål ind.
Har valgt at takke af på forum!
Steen skrev: Det ser ud til at hvis man ønsker Ancelotti, så skal man købe ham ud af sin kontrakt, prisen skulle være 49 millioner kroner. .
Hvor får du det tal fra? Alle de medier jeg har læst siger 4 millioner euro, som er nærmere 30.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
SR4 skrev: Er jeg den eneste, som tror Perez har udtalt sig som han gjorde for ikke at lade spillerne smutte til ingen pris?
Nej, for det er lige præcis sagens kerne. Jeg er ikke sikker på, at alle fire spillere er væk fra Real Madrid i den kommende sæson, men interesserede klubber skal ikke komme med deres 10 mill. €-bud.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- unrectify
- Gæst
-
BBB skrev:
Steen skrev: Det ser ud til at hvis man ønsker Ancelotti, så skal man købe ham ud af sin kontrakt, prisen skulle være 49 millioner kroner. .
Hvor får du det tal fra? Alle de medier jeg har læst siger 4 millioner euro, som er nærmere 30.
Kombineret med at Ancelotti er klar til selv at betale 2 af de 4 mio. €, for at komme ud.