Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 3 måneder siden #685 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Real Madrids hold 2013/2014:
MMM

Det er forhelvede lovligt at have en anden holdning end Casillas-sympatisørerne, aight?

I denne henseende, da det udelukkende er udtalelser fra spillerne selv - Alonso, Albiol osv. - vælger jeg at hæfte mig ved, at det ikke er den eneste blamage, som Casillas har været impliceret i, i år, hvorfor det er på sin plads at forholde sig lidt kritisk til problemet (Casillas), end blot at feje det under måtten. Arbeloas kan vel knap tælles?

Jeg er fløjtende ligeglad med, hvorvidt Alonso mener, at Casillas har opført sig upåklageligt på bænken og støttet holdet; vigtigere er, hvordan Casillas har håndteret diverse ting uden for banen, og her er det øjensynligt gået ret elendigt!

Edit: ... "Xabi også er en upålidelig kilde?" Jeg er ikke med. Er du sur over, at jeg mener Casillas er synderen siden du benytter dig af et "også", som absolut ikke har sin berettigelse i forhold til vores debat. Jeg har ikke sagt, at de folk (spillere, fans mfl.), som har udtalt sig positivt om Casillas ikke har ret, men jeg har derimod hæftet mig ved, at Albiol også er en (u)pålidelig kilde, hvorfor en sådan udtalelse også skal tages med i overvejelserne, og mit tilfælde, negative overvejelser.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Daniel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #686 af MMM
Besvaret af MMM på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Daniel skrev: MMM

Det er forhelvede lovligt at have en anden holdning end Casillas-sympatisørerne, aight?

I denne henseende, da det udelukkende er udtalelser fra spillerne selv - Alonso, Albiol osv. - vælger jeg at hæfte mig ved, at det ikke er den eneste blamage, som Casillas har været impliceret i, i år, hvorfor det er på sin plads at forholde sig lidt kritisk til problemet (Casillas), end blot at feje det under måtten. Arbeloas kan vel knap tælles?

Jeg er fløjtende ligeglad med, hvorvidt Alonso mener, at Casillas har opført sig upåklageligt på bænken og støttet holdet; vigtigere er, hvordan Casillas har håndteret diverse ting uden for banen, og her er det øjensynligt gået ret elendigt!

Edit: ... "Xabi også er en upålidelig kilde?" Jeg er ikke med. Er du sur over, at jeg mener Casillas er synderen siden du benytter dig af et "også", som absolut ikke har sin berettigelse i forhold til vores debat. Jeg har ikke sagt, at de folk (spillere, fans mfl.), som har udtalt sig positivt om Casillas ikke har ret, men jeg har derimod hæftet mig ved, at Albiol også er en (u)pålidelig kilde, hvorfor en sådan udtalelse også skal tages med i overvejelserne, og mit tilfælde, negative overvejelser.

Selvfølgelig må du have en anden holdning, men jeg var oprigtig nysgerrig efter at høre hvad den bygger på. Ligesåvel som jeg er interesseret i at høre hvad det er du mener Casillas har håndteret elendigt uden for banen. En stor del af debatten bygger på insinuiationer og det er nu engang nemmere at diskutere konkrete eksempler - og spillernes udtalelser er ofte en af de bedste kilder vi har til dem, derfor Xabis citat.

Jeg undskylder gerne for det 'også', men jeg kan ikke følge den sidste del af din sætning. Mener du at Albiols udtagelser om forholdet mellem Arbeloa og Casillas er (u)pålidelige?

13 år 3 måneder siden #687 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Daniel skrev: MMM

Ja selvfølgelig, du bliver bare spurgt hvad du baserer din holdning på udover mavefornemmelse?

Daniel skrev: I denne henseende, da det udelukkende er udtalelser fra spillerne selv - Alonso, Albiol osv. - vælger jeg at hæfte mig ved, at det ikke er den eneste blamage, som Casillas har været impliceret i, i år, hvorfor det er på sin plads at forholde sig lidt kritisk til problemet (Casillas), end blot at feje det under måtten. Arbeloas kan vel knap tælles?

Men, hvilke blamager? Den eneste jeg kender til er Mou-Iker uoverensstemmelsen, ellers har jeg umiddelbart svært ved at finde andre...

Daniel skrev: Jeg er fløjtende ligeglad med, hvorvidt Alonso mener, at Casillas har opført sig upåklageligt på bænken og støttet holdet; vigtigere er, hvordan Casillas har håndteret diverse ting uden for banen, og her er det øjensynligt gået ret elendigt!

Hvad får dig til at sige at det øjensynligt er gået ret elendigt i Ikers håndtering af tingene uden for banen? Er det at hans kæreste gør sit arbejde eller det faktum at Casillas hverken har udtalt sig kontroversielt eller respektløst overfor nogen?

Daniel skrev: Edit: ... "Xabi også er en upålidelig kilde?" Jeg er ikke med. Er du sur over, at jeg mener Casillas er synderen siden du benytter dig af et "også", som absolut ikke har sin berettigelse i forhold til vores debat. Jeg har ikke sagt, at de folk (spillere, fans mfl.), som har udtalt sig positivt om Casillas ikke har ret, men jeg har derimod hæftet mig ved, at Albiol også er en (u)pålidelig kilde, hvorfor en sådan udtalelse også skal tages med i overvejelserne, og mit tilfælde, negative overvejelser.

Men Albiols udtagelse var jo netop ikke negativ overfor Casillas, ej heller var Alonsos, eller flere andres for den sags skyld. Er det ikke kun Mourinho og nu Arbeloa der bare tilnærmelsesvis har udtalt sig negativt om Iker?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

13 år 3 måneder siden #688 af NDR
Besvaret af NDR på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Realmadrid94 skrev:

NDR skrev: Hvis man satte Iker Casillas til salg, hvad ville man så kunne få for ham, er der nogle der har et realistisk bud på det.....Hvis man så kunne få det dobbelte som man gav for Lopez, så har man sku skudt papegøjen!!

United skulle eftersigende have budt 300 mil engang. Altså 30 mil pund dengang. Tror han ville kunne indbringe mindst 20-22£ (mio)
Håber dog ikke man sælger en legende ENDNU engang, fordi en Sevilla reservemålmand har haft et godt forår. Der har Perez (forhåbentlig) lært af sine fejl. :-)
Lopez er god, men Casillas i form er bedre end alle.

Åhhh den hellige Casillas!!!!!!, her en typisk kommentar, bare fordi en reservemålmand har haft et godt forår.......den reservemålmand har spillet sig ind som førstemålmand, længere er den ikke.
Sjovt nok, så er der nogle som ikke mener at Lopez har gjort det godt nok, og derfor i anden række med ham når spørgsmålet kommer omkring målmandsposten, men hvis en spiller som Higuain eller Di Maria har haft en dårlig kamp, så er man træt af ham og ønsker ham solgt.....
Problemer er til for at blive løst....ud med Casillas, og ind med Diego Lopez. Casillas og hans journalist kone har fucket det op for dem selv, og det kan kun gå for langsomt, og det skal være før den nye træner overtager.

13 år 3 måneder siden #689 af Siempre Madrid
Der er jo ikke nogen, som siger noget direkte nu angående konflikten mellem Casillas og Mourinho. Sidstnævnte er væk og førstnævnte skal man være holdkammerat med i den kommende sæson, hvorfor der ikke er grund til at rippe op i en masse, som hører fortiden til.

Ud fra min egen mavefornemmelse og det jeg synes står mellem linierne i forskellige interviews, så er der forholdsvis mange, som erkender at det har været problemer med visse spilleres motivation og opførsel og i betragtning af, hvordan ung som gammel, spansk som udenlandsk spiller på det nærmeste har stået i kø for at begræde Mourinhos afgang, så kan jeg næsten ikke tolke det på anden vis, end at man tager hans parti.

Dermed ikke sagt, at Iker Casillas bærer al skylden for spliden med Mourinho eller den fordømte sæson, men hvis man går i den anden grøft og totalt frikender ham, så er man en blåøjet stakkel, som kun har fortjent spot og spe.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Realmadrid94

13 år 3 måneder siden #690 af Realmadrid94
Jeg er helt enig siempre. Der har været kliker, nationaliteterne har været opdelt. Meget opdelt. Det ville være dumt, at tro en af parterne stod uden skyld. Jeg synes dog det er forhastet, at påstå Casillas er den mand der skaber ravage. Det skal bevises, ellers er det næsten blasfemi.. Han er dog ikke urørlig, hvis Carlo kommer med samme syn som Mou, så er det Raus med Iker. Det ville være lettere at tage samme kamp op, som den tidligere træner. Det bliver dog spændende med næste sæsons hold, nøj hvor jeg glæder mig :P

13 år 3 måneder siden #691 af DarioGomez
Daniel du burde seriøst skrive nogle flere artikler herinde!

Dine indlæg bærer tydeligt præg af, at du tilsyneladende har en kilde internt i Madrid, som fodrer dig med historier. Sådan som du udlægger alt som fakta, kan det jo ikke være anderledes!
Men ærlig talt så aner du lige så LIDT som os andre, så lad nu være med at gøre dine egne - forskruede - holdninger til sandheden!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

13 år 3 måneder siden #692 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Siempre Madrid skrev: Dermed ikke sagt, at Iker Casillas bærer al skylden for spliden med Mourinho eller den fordømte sæson, men hvis man går i den anden grøft og totalt frikender ham, så er man en blåøjet stakkel, som kun har fortjent spot og spe.

Enig. Man skal være godt naiv for at tro at Casillas ikke har bare en lille andel i skærmydslerne, men ikke desto mindre må man, som udefrastående, forsøge at forholde sig til hvad vi ved og der er, for så vidt jeg angår, ikke noget der peger på Casillas. Han har, efter min bedste overbevisning, opført og udtalt sig eksemplarisk under dette problematiske og begivenhedsrige halvår.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Sam, MMM

13 år 3 måneder siden #693 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Det er tydeligvis ikke kun for Real Madrid, at Higuain brænder store chancer. Helt nøgen i det lille felt brænder han. På den front er det vidst fint at få luftet ud i truppen.

13 år 3 måneder siden #694 af Realmadrid94
Argh gåser. Hans dårlige fod, og det var rimelig tilfældigt. Han scorer i aften bare vent ;)
Han fik så rødt samme minut som jeg skrev.. WTF
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Realmadrid94.
Følgende bruger(e) sagde tak: Gåser

13 år 3 måneder siden #695 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Realmadrid94 skrev: Argh gåser. Hans dårlige fod, og det var rimelig tilfældigt. Han scorer i aften bare vent ;)

Stadig en direktør, og det bliver svært nu, hvor han har dummet sig og modtaget en badebillet. ;-)
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Gåser.

13 år 3 måneder siden #696 af Realmadrid94
Der dummer han sig.
Hugo Chavez er dommer i dag :-)
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Realmadrid94. Begrundelse: Verdensklasse joke

Leveret af Kunena Forum