Endrick
1 år 2 uger siden #38
af 9eren
Galactico downfall version 2
Jeg ønsker ikke at sammenligne ham med Rodrygo og Vini. Men jo skal man, så har Endrick nok mere coolness over sig end Vini har og tager problemerne/udfordringerne på ansvarlig vis.
Det jeg så er mest nysgerrig på er hvad de kan opstå når de alle 3 spiller sammen. Som træner synes jeg det er spændende at finde ud af, hvorfor både Rodrygo og Vini er lidt i en scoringsmæssig krise. Jeg er sikker på vi nok skal få sejrene hjem igen og sætte de andre til vægs denne sæson.
Det jeg så er mest nysgerrig på er hvad de kan opstå når de alle 3 spiller sammen. Som træner synes jeg det er spændende at finde ud af, hvorfor både Rodrygo og Vini er lidt i en scoringsmæssig krise. Jeg er sikker på vi nok skal få sejrene hjem igen og sætte de andre til vægs denne sæson.
Galactico downfall version 2
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1 år 2 uger siden #39
af NadaMás
Han ligner et meget unikt talent, fysisk som teknisk. Indfrier han sit enorme potentiale, vil Real stå med et luksusproblem, hvis klubben henter en klasse striker.
Med det være sagt, giver det stadig god mening at hente en bevist sjæl til angrebet til sommer - Også for ikke at lægge unødigt pres på Endrick. Det kommer med ar være 9’er ved verdens største klub.
Kæmpe skulderklap med udtagelsen. Glæder mig virkelig til at have ham på holdet. Jeg syntes han ligner en underholdende spiller at se, en fed type, og nok et meget godt cast til at være Real-angriber.
Med det være sagt, giver det stadig god mening at hente en bevist sjæl til angrebet til sommer - Også for ikke at lægge unødigt pres på Endrick. Det kommer med ar være 9’er ved verdens største klub.
Kæmpe skulderklap med udtagelsen. Glæder mig virkelig til at have ham på holdet. Jeg syntes han ligner en underholdende spiller at se, en fed type, og nok et meget godt cast til at være Real-angriber.
1 år 1 uge siden #42
af 9eren
Sidste redigering: 1 år 1 uge siden ved 9eren.
1 år 1 uge siden #46
af NadaMás
Han er ved at have et ganske habilt målsnit, den kære Endrick.
1.191 minutter spillet, med 8 mål som følge, i den brasilianske Série A. Det giver et mål pr. 148. minut, altså 0,6 mål pr. spillet kamp. Som 17-årig i bedste brasilianske række er det sgu pænt.
Det kan sagtens vise sig at være et nyt scoop af Calefat.
1.191 minutter spillet, med 8 mål som følge, i den brasilianske Série A. Det giver et mål pr. 148. minut, altså 0,6 mål pr. spillet kamp. Som 17-årig i bedste brasilianske række er det sgu pænt.
1 år 1 uge siden #48
af Kiwes
Han har faktisk scoret 9 mål i ligaen.NadaMás post=169764 skrev: Han er ved at have et ganske habilt målsnit, den kære Endrick.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás