Endrick

11 måneder 2 uger siden #49 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Endrick

Kiwes post=169766 skrev:

NadaMás post=169764 skrev: ​Han er ved at have et ganske habilt målsnit, den kære Endrick.
1.191 minutter spillet, med 8 mål som følge, i den brasilianske Série A. Det giver et mål pr. 148. minut, altså 0,6 mål pr. spillet kamp. Som 17-årig i bedste brasilianske række er det sgu pænt.
Det kan sagtens vise sig at være et nyt scoop af Calefat. 

​Han har faktisk scoret 9 mål i ligaen. 

​Hm - Okay!
Tog alle tallene fra Forza, men jeg kan også se at andre sites melder 9 stk. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #50 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Endrick
Der er lidt Roberto Carlos over hvordan han er bygget, med kæmpe lår muskler.

pbs.twimg.com/media/Ff57zdmXkAYYRed?format=jpg&name=large

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #51 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Endrick
Altså der er nogle som mener at Roberto Carlos var til en hemmelig læge for at få de lår. Så håber ikke det er sant at nogen kan eller har taget sådan en vej

Galactico downfall version 2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #52 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Endrick

9eren post=169806 skrev: Altså der er nogle som mener at Roberto Carlos var til en hemmelig læge for at få de lår. Så håber ikke det er sant at nogen kan eller har taget sådan en vej

​Han kan jo bare være genetisk disponeret for store lårmuskler, som så bare bliver yderligere fremhævet, når det primært er benmusklerne der trænes.

Men min umiddelbare tanke var at det ligner roid thighs.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #53 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Endrick
Det er da ikke noget om. Både Carlos og Endrick er lave, eksplosive spillere. Det er naturligt for dem at have store lår.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #54 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Endrick

Fondo_Sur post=169809 skrev: Det er da ikke noget om. Både Carlos og Endrick er lave, eksplosive spillere. Det er naturligt for dem at have store lår.

​Der bliver lagt mærke til det, fordi det er usædvanligt.

Der er vel ikke rigtig nogen andre, hvor det har været SÅ udtalt, og hvorfor der spekuleres i om det skyldes det ene eller andet.

Men som jeg skrev, så kan han jo bare være genetisk disponeret for store lårmuskler, men det er udsædvanligt at se, specielt på en 17 årig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #55 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Endrick
Estevao fra Palmeiras. Calafat make your move

Galactico downfall version 2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #56 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Endrick
​selvfølgelig er det 100 % genetisk.

i sådan en ung alder hvor kroppen stadig vokser, og medmindre at det var en tilstand som Messis, så vil det virkelig være at lege med ilden at udsætte Endrick for en form for hormon behandling. 

 
Sidste redigering: 11 måneder 1 uge siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #57 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Endrick

Dragam post=169810 skrev:

Fondo_Sur post=169809 skrev: Det er da ikke noget om. Både Carlos og Endrick er lave, eksplosive spillere. Det er naturligt for dem at have store lår.

​Der bliver lagt mærke til det, fordi det er usædvanligt.

Der er vel ikke rigtig nogen andre, hvor det har været SÅ udtalt, og hvorfor der spekuleres i om det skyldes det ene eller andet.

Men som jeg skrev, så kan han jo bare være genetisk disponeret for store lårmuskler, men det er udsædvanligt at se, specielt på en 17 årig.

​Kan da umiddelbart komme i tanke om brasilianske Hulk og Jack Grealish, som to der også har et usædvanligt muskuløst benparti. Synes særligt Grealish' er mindst ligeså udtalt. Tror nu også, der kan findes flere eksempler, når man lige tænker sig om. Generelt ved jeg ikke lige, hvad vi opnår med de spekulationer, men fair nok

Altid Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #58 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Endrick

FranciscoISCO post=169813 skrev:

Dragam post=169810 skrev:

Fondo_Sur post=169809 skrev: Det er da ikke noget om. Både Carlos og Endrick er lave, eksplosive spillere. Det er naturligt for dem at have store lår.

​Der bliver lagt mærke til det, fordi det er usædvanligt.

Der er vel ikke rigtig nogen andre, hvor det har været SÅ udtalt, og hvorfor der spekuleres i om det skyldes det ene eller andet.

Men som jeg skrev, så kan han jo bare være genetisk disponeret for store lårmuskler, men det er udsædvanligt at se, specielt på en 17 årig.

​Kan da umiddelbart komme i tanke om brasilianske Hulk og Jack Grealish, som to der også har et usædvanligt muskuløst benparti. Synes særligt Grealish' er mindst ligeså udtalt. Tror nu også, der kan findes flere eksempler, når man lige tænker sig om. Generelt ved jeg ikke lige, hvad vi opnår med de spekulationer, men fair nok

​Det er ofte folk der styrketræner som ikke forstår at man kan få større ben af at spille fodbold hver dag og styrketræne end at have “leg-day” en gang om ugen. Forklaringen må være… steroider. Ikke rettet på dig, Dragam. Endrick og Carlos har vel begge samme kropstype. Andre eksempler kunne være R9, Aguero, Seedorf, Shaqiri, Adama Traore and the list go on. Synes sku det er lidt mærkeligt at tænke på steroider, men der sker vel mange mærkelige ting i fodbold nu til dags. Det er vel, næsten som altid, en blanding mellem hårdt arbejde og noget medfødt. 
Sidste redigering: 11 måneder 1 uge siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #59 af longwind
Besvaret af longwind på emne Endrick

Fondo_Sur post=169814 skrev:

FranciscoISCO post=169813 skrev:

Dragam post=169810 skrev:

Fondo_Sur post=169809 skrev: Det er da ikke noget om. Både Carlos og Endrick er lave, eksplosive spillere. Det er naturligt for dem at have store lår.

​Der bliver lagt mærke til det, fordi det er usædvanligt.

Der er vel ikke rigtig nogen andre, hvor det har været SÅ udtalt, og hvorfor der spekuleres i om det skyldes det ene eller andet.

Men som jeg skrev, så kan han jo bare være genetisk disponeret for store lårmuskler, men det er udsædvanligt at se, specielt på en 17 årig.

​Kan da umiddelbart komme i tanke om brasilianske Hulk og Jack Grealish, som to der også har et usædvanligt muskuløst benparti. Synes særligt Grealish' er mindst ligeså udtalt. Tror nu også, der kan findes flere eksempler, når man lige tænker sig om. Generelt ved jeg ikke lige, hvad vi opnår med de spekulationer, men fair nok

​Det er ofte folk der styrketræner som ikke forstår at man kan få større ben af at spille fodbold hver dag og styrketræne end at have “leg-day” en gang om ugen. Forklaringen må være… steroider. Ikke rettet på dig, Dragam. Endrick og Carlos har vel begge samme kropstype. Andre eksempler kunne være R9, Aguero, Seedorf, Shaqiri, Adama Traore and the list go on. Synes sku det er lidt mærkeligt at tænke på steroider, men der sker vel mange mærkelige ting i fodbold nu til dags. Det er vel, næsten som altid, en blanding mellem hårdt arbejde og noget medfødt. 

​Argumentet med, at man kan få større ben af at spille fodbold hver dag og styrketræne giver jo ikke mening - så ville alle fodboldspillere jo have massive lår. Genetik kan selvfølgelig spille ind. Jeg er ikke læge, så jeg skal ikke udtale mig om hvorvidt nogen bruger præstationsfremmende midler, men givet hvor ekstremt mange kampe moderne spillere skal spille, samt den meget hurtige fysiske udvikling nogen gennemgår (fx som i Bayern), og hvor meget længere oppe i alderen spillere holder niveau, vil det overhovedet ikke undre mig hvis det er udbredt praksis i fodbold.
Sidste redigering: 11 måneder 1 uge siden ved longwind.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #60 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Endrick
@longwind

Jeg skriver også i mit indlæg, at genetik spiller ind sammen med hård træning.

Hvis den slags præstationsfremmende midler er så normale, hvorfor får alle ikke sådan nogle lår som Endrick? Eller tager Endrick bare mange flere steroider? I så fald ville han nok være taget i dopingkontrollen.
Sidste redigering: 11 måneder 1 uge siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum