Sæson 24-25

4 måneder 3 uger siden #133 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25
@jfelixdiaz
on Rodrygo:

“The exit door is not closed nor is his mind completely sealed to continue at Real Madrid. They’ve told me that Guardiola talked with him, but I cannot confirm this. It’s true that Rodrygo feels uncomfortable & we’ll have to see where this goes.”

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 måneder 3 uger siden #134 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 24-25

Ramos4 post=176416 skrev: Det er så din udlægning at han spillede to klubber ud mod hinanden.

Man kunne også forestille sig det var et miiindre pres at skulle sige nej til Macron, Kaliffen og hele Qatar op til et VM i...Qatar.

Og så har Mbappe selv udtalt at han gerne ville gøre arbejdet færdig og blive topscorer inden han skiftede væk.

​God pointe som er vigtig at huske i Mbappé sagaen; det gigantiske pres han har stået over for, fra selveste Frankrig at President og Khalifen. Ikke nemt som en ung mand, at sige fra over for dem.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #135 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25
Præcis. Jeg ser det 100% som at han ombestemte sig pga. pres udefra og fordi han følte han havde unfinished business i PSG.

Der er intet der objektivt peger på, at han har forsøgt at udnytte Real Madrid. Det er at lade sine følelser sløre sit syn, når man fastholder det postulat.

Men jeg forstår det godt. Jeg var selv gal i skrællen. Man kan nemt komme til at se rødt.

Som en Barca-fan sagde om Figo, ligeledes kan man sige om nogen Madrid-fans forhold til Mbappe; "Vi hader dig så meget, fordi vi elskede dig så højt".

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #136 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæson 24-25

Ramos4 post=176416 skrev: Det er så din udlægning at han spillede to klubber ud mod hinanden.

Man kunne også forestille sig det var et miiindre pres at skulle sige nej til Macron, Kaliffen og hele Qatar op til et VM i...Qatar.

Og så har Mbappe selv udtalt at han gerne ville gøre arbejdet færdig og blive topscorer inden han skiftede væk.

​Han havde ikke travlt med at gøre arbejdet færdigt, da han var enig med Real Madrid om skiftet.....at Mbappé blev handler om penge og intet andet. Her var Real Madrid nyttige idioter og derfor klinger det også så hult, når han nu siger at han skifter til drømmeklubben.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #137 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 24-25
​Og hvad så om man spiller to klubber ud mod hinanden. Det gjorde Ramos sku da også. Jeg spiller da også 2-4 banker ud mod hinanden hvis jeg skal omlægge lån.
Sidste redigering: 4 måneder 3 uger siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #138 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæson 24-25

Real HWL post=176424 skrev: ​Og hvad så om man spiller to klubber ud mod hinanden. Det gjorde Ramos sku da også. Jeg spiller da også 2-4 banker ud mod hinanden hvis jeg skal omlægge lån.

​Det er simpelthen det vildeste jeg har læst fra en såkaldt madridista.

Sergio Ramos røg heldigvis ud på røv og albuer. Ingen er større end klubben. Men det må vi så enes om at være uenige om.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #139 af nono
Besvaret af nono på emne Sæson 24-25
@Siempre Madrid.

Jeg husker med al tydelighed de få Real Madrid fans som af uforklarlige årsager havde en færdigstrækket og ufravigelig holdning til Cristiano Ronaldo da han skiftede til Real Madrid: Han var for arrogant. Han var en diver. Han var kun drevet af penge. Ham kunne man ikke holde ud.

Jeg har stadig ondt af disse personer. Tænk sig at dø på en banke hvor man af egen drift frarøver sig store dele af glæden ved 9 af de mest magiske Real Madrid sæsoner med den bedste spiller der nogensinde har trukket trøjen over hovedet.

Pas nu på du ikke bliver så firkanten at du ender med at snyde dig selv for en masse noches inolvidables med Mbappe gammelfar ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #140 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæson 24-25

nono post=176426 skrev: @Siempre Madrid.

Jeg husker med al tydelighed de få Real Madrid fans som af uforklarlige årsager havde en færdigstrækket og ufravigelig holdning til Cristiano Ronaldo da han skiftede til Real Madrid: Han var for arrogant. Han var en diver. Han var kun drevet af penge. Ham kunne man ikke holde ud.

Jeg har stadig ondt af disse personer. Tænk sig at dø på en banke hvor man af egen drift frarøver sig store dele af glæden ved 9 af de mest magiske Real Madrid sæsoner med den bedste spiller der nogensinde har trukket trøjen over hovedet.

Pas nu på du ikke bliver så firkanten at du ender med at snyde dig selv for en masse noches inolvidables med Mbappe gammelfar ;-)

​Jeg skal nok få nogle fremragende aftener med Real Madrid i de kommende fem år. Først og fremmest elsker jeg Real Madrid og derfor håber jeg også, at Mbappé bliver en succes og jeg skal nok række armene i vejret og juble over hver eneste scoring, der kommer fra ham. Og det bliver mange, for han er en fantastisk fodboldspiller.

Men jeg får ikke en klump i halsen og begynder at græde, som jeg gjorde ved eksempelvis Toni Kroos, når Mbappé på et tidspunkt stopper i Real Madrid. Jeg kommer ikke til at elske ham som spillere som Lucas Vázquez, Fede Valverde, Bellingham, Camavinga og Tchouaméni, som på hver deres måde viser at Real Madrid er det eneste for dem. Det er sådanne spillere, jeg elsker af hele mit hjerte.

For mig vil Mbappé bare være en spiller, der kom forbi, fordi det lige passede ind i hans kram.

Og i bund og grund ærgrer det mig sindssygt. For alt var skrevet så smukt til, at han skulle ankomme til Real Madrid på en fri transfer, når nu Paris SG ikke ville sælge ham, da han selv var indstillet på at glemme alt om personlige rekorder i Paris SG, men så fucker han det selv op med sin vanvidshandling, som udelukkende handlede om penge. Det kommer jeg aldrig til at forstå og derfor bliver han aldrig en spiller, jeg kommer til at elske eller savne, når han en dag stopper i klubben.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, schreiber77, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #141 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæson 24-25

Siempre Madrid post=176427 skrev:

nono post=176426 skrev: @Siempre Madrid.

Jeg husker med al tydelighed de få Real Madrid fans som af uforklarlige årsager havde en færdigstrækket og ufravigelig holdning til Cristiano Ronaldo da han skiftede til Real Madrid: Han var for arrogant. Han var en diver. Han var kun drevet af penge. Ham kunne man ikke holde ud.

Jeg har stadig ondt af disse personer. Tænk sig at dø på en banke hvor man af egen drift frarøver sig store dele af glæden ved 9 af de mest magiske Real Madrid sæsoner med den bedste spiller der nogensinde har trukket trøjen over hovedet.

Pas nu på du ikke bliver så firkanten at du ender med at snyde dig selv for en masse noches inolvidables med Mbappe gammelfar ;-)

​Jeg skal nok få nogle fremragende aftener med Real Madrid i de kommende fem år. Først og fremmest elsker jeg Real Madrid og derfor håber jeg også, at Mbappé bliver en succes og jeg skal nok række armene i vejret og juble over hver eneste scoring, der kommer fra ham. Og det bliver mange, for han er en fantastisk fodboldspiller.

Men jeg får ikke en klump i halsen og begynder at græde, som jeg gjorde ved eksempelvis Toni Kroos, når Mbappé på et tidspunkt stopper i Real Madrid. Jeg kommer ikke til at elske ham som spillere som Lucas Vázquez, Fede Valverde, Bellingham, Camavinga og Tchouaméni, som på hver deres måde viser at Real Madrid er det eneste for dem. Det er sådanne spillere, jeg elsker af hele mit hjerte.

For mig vil Mbappé bare være en spiller, der kom forbi, fordi det lige passede ind i hans kram.

Og i bund og grund ærgrer det mig sindssygt. For alt var skrevet så smukt til, at han skulle ankomme til Real Madrid på en fri transfer, når nu Paris SG ikke ville sælge ham, da han selv var indstillet på at glemme alt om personlige rekorder i Paris SG, men så fucker han det selv op med sin vanvidshandling, som udelukkende handlede om penge. Det kommer jeg aldrig til at forstå og derfor bliver han aldrig en spiller, jeg kommer til at elske eller savne, når han en dag stopper i klubben.

​Men det er jo en antagelse at det udelukkende handlede om penge. Romano har jo også været ude at sige at der ikke var stor forskel i de kontrakter der blev tilbudt fra PSG og Real Madrid. Det er fint at være imod manden, men dine argumenter er understøttet af følelser og personlige gisninger. 

Vi kan jo også lave en antagelse om, at han have besluttet sig for Madrid, men at presset fra Qatar og den franske præsident blev for stort for en dreng på 23. Det er vel ikke mere eller mindre rigtigt, end din antagelse om at det kun handlede om penge.  
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #142 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæson 24-25

elle44 post=176428 skrev:

Siempre Madrid post=176427 skrev:

nono post=176426 skrev: @Siempre Madrid.

Jeg husker med al tydelighed de få Real Madrid fans som af uforklarlige årsager havde en færdigstrækket og ufravigelig holdning til Cristiano Ronaldo da han skiftede til Real Madrid: Han var for arrogant. Han var en diver. Han var kun drevet af penge. Ham kunne man ikke holde ud.

Jeg har stadig ondt af disse personer. Tænk sig at dø på en banke hvor man af egen drift frarøver sig store dele af glæden ved 9 af de mest magiske Real Madrid sæsoner med den bedste spiller der nogensinde har trukket trøjen over hovedet.

Pas nu på du ikke bliver så firkanten at du ender med at snyde dig selv for en masse noches inolvidables med Mbappe gammelfar ;-)

​Jeg skal nok få nogle fremragende aftener med Real Madrid i de kommende fem år. Først og fremmest elsker jeg Real Madrid og derfor håber jeg også, at Mbappé bliver en succes og jeg skal nok række armene i vejret og juble over hver eneste scoring, der kommer fra ham. Og det bliver mange, for han er en fantastisk fodboldspiller.

Men jeg får ikke en klump i halsen og begynder at græde, som jeg gjorde ved eksempelvis Toni Kroos, når Mbappé på et tidspunkt stopper i Real Madrid. Jeg kommer ikke til at elske ham som spillere som Lucas Vázquez, Fede Valverde, Bellingham, Camavinga og Tchouaméni, som på hver deres måde viser at Real Madrid er det eneste for dem. Det er sådanne spillere, jeg elsker af hele mit hjerte.

For mig vil Mbappé bare være en spiller, der kom forbi, fordi det lige passede ind i hans kram.

Og i bund og grund ærgrer det mig sindssygt. For alt var skrevet så smukt til, at han skulle ankomme til Real Madrid på en fri transfer, når nu Paris SG ikke ville sælge ham, da han selv var indstillet på at glemme alt om personlige rekorder i Paris SG, men så fucker han det selv op med sin vanvidshandling, som udelukkende handlede om penge. Det kommer jeg aldrig til at forstå og derfor bliver han aldrig en spiller, jeg kommer til at elske eller savne, når han en dag stopper i klubben.

​Men det er jo en antagelse at det udelukkende handlede om penge. Romano har jo også været ude at sige at der ikke var stor forskel i de kontrakter der blev tilbudt fra PSG og Real Madrid. Det er fint at være imod manden, men dine argumenter er understøttet af følelser og personlige gisninger. 

Vi kan jo også lave en antagelse om, at han have besluttet sig for Madrid, men at presset fra Qatar og den franske præsident blev for stort for en dreng på 23. Det er vel ikke mere eller mindre rigtigt, end din antagelse om at det kun handlede om penge.  

​Næh, det er jo et spørgsmål om, hvad man tror på. Og jeg nægter simpelthen at tro på, at Mutter Mbappé ikke har kigget på penge. Hun har et stort forretningsimperium og er en notorisk hård forhandler, så jeg er ikke i tvivl om, at  hun har kigget på pengene, for selvfølgelig kunne man modstå presset fra Qatar og den franske præsident, hvis det var det, man ville. I bund og grund har de jo intet at skulle have sagt i den sag.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #143 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 24-25

Siempre Madrid post=176425 skrev:

Real HWL post=176424 skrev: ​Og hvad så om man spiller to klubber ud mod hinanden. Det gjorde Ramos sku da også. Jeg spiller da også 2-4 banker ud mod hinanden hvis jeg skal omlægge lån.

​Det er simpelthen det vildeste jeg har læst fra en såkaldt madridista.

Sergio Ramos røg heldigvis ud på røv og albuer. Ingen er større end klubben. Men det må vi så enes om at være uenige om.


Ramos røg ikke ud på røv og albuer. Han forlængede sin kontrakt med Real Madrid. Det var den gang han brugte United til at få en flot lønforhøjelse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #144 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæson 24-25

Real HWL post=176430 skrev:

Siempre Madrid post=176425 skrev:

Real HWL post=176424 skrev: ​Og hvad så om man spiller to klubber ud mod hinanden. Det gjorde Ramos sku da også. Jeg spiller da også 2-4 banker ud mod hinanden hvis jeg skal omlægge lån.

​Det er simpelthen det vildeste jeg har læst fra en såkaldt madridista.

Sergio Ramos røg heldigvis ud på røv og albuer. Ingen er større end klubben. Men det må vi så enes om at være uenige om.


Ramos røg ikke ud på røv og albuer. Han forlængede sin kontrakt med Real Madrid. Det var den gang han brugte United til at få en flot lønforhøjelse.

​Det sidste år endte han med at ryge ud på røv og albuer, da han pludselig kom krybende tilbage og gerne ville forlænge. Der var døren heldigvis lukket i. Om han har gjort det før med held, retfærdiggør jo ikke noget. Det var usympatisk af Ramos og det var usympatisk af Mbappé.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum