Sæson 24-25
Kamp
Galactico downfall version 2
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
- Platin bruger
Måske mere Arda og Brahim magi
- Platin bruger
@marca
Det er jo interessant. Det giver plads til Rodrygo eller Güler på højrekanten. Omvendt bliver der crowded på midtbanen, da Jude og Fede må være selvskrevne. Så er der Camavinga, Tchou og Kroos tilbage til at kæmpe om den sidste plads.
Håber virkelig ikke det betyder farvel til Kroos. Han har stadig noget unikt, vi ikke bare lige kan erstatte. Og det kommer fra én der ellers troede han var færdig efter sidste sæson.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Tror godt Tchouameni kan vokse med den opgave, som kroos efterlader - han er allerede god til at lave de lange sideskift.Ramos4 post=175705 skrev: With Kylian Mbappe’s arrival, Carlo Ancelotti’s idea is to move Jude Bellingham back to central midfielder, his natural position.
@marca
Det er jo interessant. Det giver plads til Rodrygo eller Güler på højrekanten. Omvendt bliver der crowded på midtbanen, da Jude og Fede må være selvskrevne. Så er der Camavinga, Tchou og Kroos tilbage til at kæmpe om den sidste plads.
Håber virkelig ikke det betyder farvel til Kroos. Han har stadig noget unikt, vi ikke bare lige kan erstatte. Og det kommer fra én der ellers troede han var færdig efter sidste sæson.
Meldingerne om 433 stemmer overens med mine egne gisninger for den nærmeste fremtid:Ramos4 post=175705 skrev: With Kylian Mbappe’s arrival, Carlo Ancelotti’s idea is to move Jude Bellingham back to central midfielder, his natural position.
@marca
- Mbappe taqer både Modrics plads og nummer i truppen. Læg dertil at en fin portion af Mbappe's lønomkostninger dækkes ind med Modrics afgang, såfremt rygterne om at Mbappe ca. er på lønniveau med Vini og Jude er sande.
- Midtbanen bestående af med Toni*, Tchou, Fede, Jude, Cama og Ceballos** til at deles om spilletiden i de 70-75 klubkampe der skal spilles
- Endrick, Mbappe, Vini, Rodrygo, Güler og Brahim*** til de forreste 3. Hertil forventer jeg Joselu får et sidste år, af flere årsager.
- Lucas og Mendy forlænger, Nacho takker af.
- Én ny stopper bringes ind.
- Vini vinder Ballon D'Or, da vi vinder ChL.
- Verdens dominans.
** Et salg af Ceballos er meget realistisk og vil sandsynligvis bringe os i markedet, da det ikke ligner der er nogle playmakere fra Castilla der for alvor banker på. Personligt kunne jeg dog godt se Güler bliver groomet lidt til en Ødegaard rolle på den centrale midtbane i det højre halvrum, men hvorvidt det er realistisk og i Carlos planer tør jeg ikke sige.
*** En PrL klub kunne meget vel kigge forbi med et klassisk PrL-bud og hive Brahim tilbage til England. Dette ville et eller andet sted være det bedste for alle involverede, omend Brahim nok har vundet alles hjerter inklusiv mit.
Jeg er enig. Synes sjældent folk omtaler Fede's lange spil. Her er han (også) verdensklasse. Desuden får Vini og Mbappe også kæmpe glæde af Militaos tilbagevenden, for han er sateme også god bolde på tværs og i dybden. Men vi har aldrig set nogen som Kroos og måske kommer vi ikke til det igen. Han er et unikum og uden ham kommer vi til at spille på en anden måde.Dragam post=175706 skrev:
Tror godt Tchouameni kan vokse med den opgave, som kroos efterlader - han er allerede god til at lave de lange sideskift.Ramos4 post=175705 skrev: With Kylian Mbappe’s arrival, Carlo Ancelotti’s idea is to move Jude Bellingham back to central midfielder, his natural position.
@marca
Siger både Kroos og Modric farvel på samme tid, så er tiderne med at kunne kontrollere en kamp fra midtbanen ovre, vil jeg vurdere. De resterende midtbanespillere har bare ikke den teknik, kølighed og det overblik, som de to gamle har, ikke engang Bellingham (helt endnu) synes jeg. F.eks. synes jeg tit vi ser især Valverde smide nogle dumme bolde væk på de korte afleveringer.
Men de kan til gengæld løbe solen sort, og overmande folk med fysik og fart. Så det lægger jo lidt op til noget mere "overfalds" fodbold, selvom den slags fodbold jo ikke ligefrem ligger til Ancelotti, men han har jo op til den her sæson vist sig at være snu nok taktisk alligevel, og har tilpasset holdet til de typer han har til rådighed. Det kunne jo være spændende at se i næste sæson at man går over til et mere højt og intensivt genpres, og forsøger at få bolden hurtigt i fødderne på Vinicius og Mbappe, istedet for som nu at bygge det mere stille og roligt op.
DC19
Synes nu at Xabi var bedre til de samme ting end Kroos :p Men ja, vi kommer til at spille anderledes - jeg tror ærligt talt at det med tiden bliver bedre med jude i den kreative rolle på midtbanen ala en zidane, fede som arbejds-hesten, og Tchouameni som opryderen og dybe playmaker :)Mathiaska post=175710 skrev:
Jeg er enig. Synes sjældent folk omtaler Fede's lange spil. Her er han (også) verdensklasse. Desuden får Vini og Mbappe også kæmpe glæde af Militaos tilbagevenden, for han er sateme også god bolde på tværs og i dybden. Men vi har aldrig set nogen som Kroos og måske kommer vi ikke til det igen. Han er et unikum og uden ham kommer vi til at spille på en anden måde.Dragam post=175706 skrev:
@marca
De har stadig begge niveauet, men i Modric’ tilfælde er det nok et godt tidspunkt at sige farvel. Kroos er en anden sag, har er stadig blandt verdens bedste på sin position. Han har flere gange sagt at han gerne vil stoppe tidligt, men det skulle ikke være første gang man ser en spiller ændre planerne når der er tur i den, personligt som kollektivt.
Skulle de begge forlade, giver det også mulighed for at Brahim og Arda kan få minutter fra midtbanen. Det er selvfølgelig en positiv.