Sæson 24-25

1 år 11 måneder siden #277 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 24-25
​Truppen mangler bestemt bredde. 
Med op til 72 kampe, kommer spillere jo til at blive skadet. Det er ikke helt vildt meget der skal gå galt før Vallejo og Ceballos kommer til at starte.

Få som minimum en centerforsvar ind. Presi skal selvfølgelig ikke gå i panik over at Cama er ude 6-7 uger, men pludselig står vi et pr. måneder uden backup til Tchou. Alaba er i forvejen skadet frem til november, så Tchou der vel skulle være tiltænkt backup til Rudiger/Militao indtil Alaba er tilbage, kan nu ikke længere ´lånes´ fra midtbanen. It´s Vallejo-time then! Det er et farligt sats ikke at styrke bredden. Specielt med tanke på at holdet først skal peake om otte måneder. 

Hermoso virker super oplagt. Jeg har ikke de store krav til hvem det bliver, bare en spiller der kan lægge det ekstra fundament for de startende spillere. 

Et køb af Alphonso kan selvfølgelig også åbne op for at Mendy kan afprøves som backup i centerforsvaret, hvilket er en halv løsning, men med Davies får klubben tilgengæld en spiller til fremtiden, modsat Hermoso.
Sidste redigering: 1 år 11 måneder siden ved NadaMás.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #278 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 24-25
​På en mere positiv note glæder jeg mig vanvittig meget til i aften!

Sæsonen sparkes endelig i gang. Jeg har meget høje forhåbninger/forventninger om en fin trofæhøst i denne sæson, samt mere underholdende fodbold. Jeg tror Brahim og Arda bliver ved med at udmærke sig (hvor jeg forventer en markant mere fremtrædende rolle til Arda), foruden det selvsagte i samspillet mellem Vini, Mbappé, Rodrygo og Bellingham, som kun kan blive magisk! 
Forhåbeligvis ser vi alle fire fra start i aften.

1 år 11 måneder siden #279 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25
BREAKING: Real Madrid have registered Jacobo Ramón as a first team player.

Vi skal nok ikke forvente nogen CB indkøb.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 år 11 måneder siden #280 af Ramos4
@MarioCortegana: “People who know Rodrygo very well tell me that he’ll stay for at least one more season. After that, he’ll review his situation because he wants to feel important.”

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 år 11 måneder siden #281 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 24-25

Ramos4 post=177086 skrev: BREAKING: Real Madrid have registered Jacobo Ramón as a first team player.

Vi skal nok ikke forvente nogen CB indkøb.

Der er ingen panik over den ledelse. 

I sidste ende kan Tchouameni og Carvajal også spille derinde som de endda gjorde sammen i 4-0 sejren over Girona tidligere i år. 

Så kan man sagtens stadig spille 4-2-3-1 med Bellingham og Valverde som 8’ere, og enten Brahim (min favorit) eller Güler. 

Lad os håbe, at Alaba bliver klar til vinter. Skal nok blive godt. 2. halvleg var helt vild i går. 

1 år 11 måneder siden #282 af Ramos4
Når Alaba og Camavinga er tilbage er jeg heller ikke bekymret. Men indtil da.

1 år 11 måneder siden #283 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 24-25
En sjov detalje. Yoro vælger som bekendt at skifte til United. Han bliver skadet, og United køber De Ligt.

For Real Madrid satsede man i stedet på Joan Martinez som 3/4 valg. Han blev skadet, men ingen erstatninger blev hentet. Nu betror man sig til akademispilleren Jakobo Ramón.

Moralen: Hvis Real Madrid er interesseret i at hente dig, er du virkelig heldig. Der er ingen anden klub, der stoler så meget på spillermaterialet. Når du først er inde, er det uanede mængder af udviklingsmuligheder. Real Madrid køber ikke længere Balon d’ors, Real Madrid laver dem selv.

Vinicius’ udvikling har fx været helt vanvittig. Engang kunne han kun løbe. Så lærte han at drible. Så at afslutte. Og nu er begyndt med at fordele spillet fra venstre. Florentino har luret den.
Sidste redigering: 1 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

1 år 11 måneder siden #284 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæson 24-25
Da Vinicius kom til klubben som 18 årig var han lysår fra Mbappe. I dag er han bedre end Mbappe
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

1 år 11 måneder siden #285 af Ramos4
JUST IN: Vallejo has an overload and did NOT train.
@AranchaMOBILE

Nå for dælen.

1 år 11 måneder siden #286 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæson 24-25

Ramos4 post=177275 skrev: JUST IN: Vallejo has an overload and did NOT train.
@AranchaMOBILE

Nå for dælen.

​Endnu en spiller som er offer for de mange kampe i topfodbolden idag.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, Ramos4

1 år 11 måneder siden #287 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæson 24-25
​nåååh’, én lille uges tid til sommerens transfervindue lukker. 

Tror i at vi er færdige på markedet?- eller hiver Perez en lille/stor kanin op inden?

Hvis ja, hvem?

1 år 11 måneder siden #288 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæson 24-25
​Jeg tror, at Lunin smutter. Der er sket noget på målmandsposten i Valencia (det siges, at Marmadashvili er klar til Liverpool). Pau Goméz har forladt Marseille og PSV Eindhoven står også og mangler en målmand. Lunin kan godt være interessant i de klubber. De svarer meget godt til hans evner og så ligger Kepa jo lige for som reserve.

Og så er det vel spændende, om Papá Pérez lige hører Bayern München en sidste gang, om de er HELT sikre på, at Alphonso Davies ikke er til salg for en anden pris end de har krævet hidtil.

Og så er det spændende, om Real Madrid er HELT sikre på det centrale forsvar. En gratis Laporte eller en billig Vitor Reis er vel mulighederne denne sommer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum