Sæson 24-25

6 måneder 1 uge siden #217 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæson 24-25

El_Juan post=176727 skrev:

Raul7-2880 post=176724 skrev: ​Hvem henter vi som erstatning for Nacho nu hvor Leny Yoro smutter til Utd…?

William Saliba er ønsketænkning. Desværre nærmest umuligt, at lokke ham væk fra Arsenal. Det samme gælder Ruben Dias fra Man City.

Andre emner:
​Antonio Silva (Benfica)
Cristian Romero (Tottenham)
Giorgio Scalvini (Atalanta)
Goncalo Inácio (Sporting CP)
Jarrad Branthwaite (Everton)

Inácio og Branthwaite er, modsat de andre, venstrebenede stoppere. Et andet venstrebenet emne er Gabriel, fra Arsenal, men ligesom med Saliba, bliver han svær at hente.

​Hvad med Riccardo Calafiori? 

Han er stadigvæk ikke blevet solgt og kan også spilles på backpositionerne

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 1 uge siden #218 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæson 24-25

Cristiano7 post=176728 skrev:

El_Juan post=176727 skrev:

Raul7-2880 post=176724 skrev: ​Hvem henter vi som erstatning for Nacho nu hvor Leny Yoro smutter til Utd…?

William Saliba er ønsketænkning. Desværre nærmest umuligt, at lokke ham væk fra Arsenal. Det samme gælder Ruben Dias fra Man City.

Andre emner:
​Antonio Silva (Benfica)
Cristian Romero (Tottenham)
Giorgio Scalvini (Atalanta)
Goncalo Inácio (Sporting CP)
Jarrad Branthwaite (Everton)

Inácio og Branthwaite er, modsat de andre, venstrebenede stoppere. Et andet venstrebenet emne er Gabriel, fra Arsenal, men ligesom med Saliba, bliver han svær at hente.

​Hvad med Riccardo Calafiori? 

Han er stadigvæk ikke blevet solgt og kan også spilles på backpositionerne

​Helt klart også en mulighed. Og så er han venstrebenet, ligesom Inácio, Branthwaite og Gabriel.

Det ligner dog stadig, at han ender hos Arsenal, selv om han endnu ikke er blevet solgt.

6 måneder 1 uge siden #219 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 24-25

​Hvad fanden gider han at lave der, når Real Madrid banker på døren. 

Dagens dårlige nyhed.

Jeg forestiller mig ikke det bliver en meget profileret mulighed med store fremtidsudsigter - Ala Silva, Saliba osv. 
Hvis klubben alligevel var forberedt på at spendere stort på centerforsvaret, havde man nok strukket sig længere for Yoro, da United blev en mulighed.

En spiller som Vivian er før blevet nævnt herinde. Jeg tror rettere at det er det lag vi er i. En spiller til maks. 20-30 mio. som er tilfreds med at være backup. Det er umiddelbart det mest realistiske scenarie i mine øjne.

Ærgerligt med Yoro… Så til United. Hvis i det mindste det havde været City, Bayern eller Liverpool - En anden klub der også har meget at tilbyde. Whatever. 

6 måneder 1 uge siden #220 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæson 24-25
Det var en absurd udvikling - real burde have lukket den. På den anden så ville Yoro jo heller ikke real Madrid mere end det. Videre.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

6 måneder 1 uge siden #221 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæson 24-25
Er spændt på hvad Real gør ift truppen, da vi er tyndt besat i forsvaret hvis Alaba er først rigtigt tilbage efter nytår.

Det bliver en lang sæson med både en ny CHL format, VM for klubhold næste sommer.

6 måneder 1 uge siden #222 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 24-25

NadaMás post=176730 skrev:

​Hvad fanden gider han at lave der, når Real Madrid banker på døren. 

Dagens dårlige nyhed.

Jeg forestiller mig ikke det bliver en meget profileret mulighed med store fremtidsudsigter - Ala Silva, Saliba osv. 
Hvis klubben alligevel var forberedt på at spendere stort på centerforsvaret, havde man nok strukket sig længere for Yoro, da United blev en mulighed.

En spiller som Vivian er før blevet nævnt herinde. Jeg tror rettere at det er det lag vi er i. En spiller til maks. 20-30 mio. som er tilfreds med at være backup. Det er umiddelbart det mest realistiske scenarie i mine øjne.

Ærgerligt med Yoro… Så til United. Hvis i det mindste det havde været City, Bayern eller Liverpool - En anden klub der også har meget at tilbyde. Whatever. 

​United betaler jo en god løn, så det må være derfor. Sportsligt er det en vild beslutning, men som Hamid8210 siger så vil han ikke Real nok, så videre til næste. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

6 måneder 1 uge siden #223 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25
Vildt nok at tage til United. Held og lykke med det, du.

Omvendt forstår jeg ikke hvorfor vi ikke har budt mere end €25m, hvis han virkelig er et generational talent. Ja, han har udløb til sommer, men come on. Man kunne vel for fanden godt matche €50m hvis han er den nye Varane.

Så enten er man ikke så sikker på hans talent alligevel, ellers så synes jeg godt nok man har spillet lidt for aggressivt ud.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

6 måneder 1 uge siden #224 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæson 24-25
Alaba ude 2025 og skal nok bruge minimum et halvt på at komme i omdrejninger igen.

Militao så skidt ud i hans comeback. Hvis det er den generelle niveau næste sæson, så er vi på den.

Nacho er væk.

Eneste stærke og sikker kort er Rüdiger.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

6 måneder 1 uge siden #225 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæson 24-25
​Jeg er pænt uenig i påstanden om at Yoro har lavet en fejl med at vælge United  pga. dens "dårlige" sportslige udsigter eller niveau, og synes at United bliver talt grundigt ned. United er en af de mest attraktive fodboldklubber, og med en ny ledelse, der søger stabilitet, er det ikke utænkeligt at de er på rette vej. Det er korrekt, at United her og nu ikke er på Real Madrids eller Man City's niveau, men det er ikke utænkeligt, at det kan ændre sig pludseligt om 1-2 år, hvis alt går vel.

I øvrigt tror jeg ikke, det er så magtpåliggende for Yoro - i modsætning til Mbappe - at være i en klub, der kører på skinner med udsigt til nationale mesterskaber eller Champions League fra dag et, da Ballon D'or med 99% sikkerhed slet ikke kommer i tale for en forsvarspiller som Yoro. Galskabet kunne jeg derfor sagtens spotte, hvis Mbappe valgte United, men ikke lige Yoro. Alt i alt er United en fantastisk klub at være i for en spiller med Yoro's situation.

Synes godt nok vi, både her i DK og andre steder, taler United grundigt ned, fordi vi kun ser på situationen her og nu med de næste 1-2 dage i stedet for at se det i en større helhed med de næste 1-5 år.

Under alle omstændigheder har jeg alligevel en lille irritation med uklarheden mht. Rafa Marin: Jeg forstår alligevel ikke, hvorfor Marin blev skippet så hurtigt, og ville elske hvis en journalist kunne forklare det. Jeg nægter at tro, at det ikke var gennemtænkt. Ledelsen må have haft deres årsager. Nuvel, nu hvor Marin er væk, ville jeg synes godt om, hvis vi gav Pepe eller Hummels et år, bare lige for en absolut sikkerheds skyld.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 6 måneder 1 uge siden ved Kasillas.

6 måneder 1 uge siden #226 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæson 24-25
​Pepe kan jeg lige gå med til. Hummels? Aldrig i livet. Skabte unødig splid i BVB. Og omkring landsholdet, hvorfor han heller ikke var med til EM. Så hellere bringe Mario Hermoso tilbage. Eller forsøge med Laporte på en lejeaftale.

Seneste forlydender går i øvrigt på, at klubben IKKE havde en plan B. Det var Yoro eller intet. Klubben er åbenlyst ikke villige til, i hvert fald ikke på nuværende tidspunkt, at gå ud og investere vanvittige summer i en ny centerforsvarer. Og udfordringen ligger i høj grad også i, at de fleste unge centerforsvarere, som er eller har potentiale til at blive topklasse, er bundet op på lange kontrakter. F.eks. Bastoni, Antonio Silva, William Saliba, Gabriel, Cristian Romero, Goncalo Inácio, Giorgio Scalvini og Jarrad Branthwaite.

Løsningen nu hedder altså Rüdiger, Militao og Alaba, hvor sidstnævnte formentlig er ude indtil årsskiftet. Samt Vallejo som fjerdevalg. Med Tchouameni som backup. Det vil formentlig også give chancen til unge spillere som Jacobo Ramon, Marvel, Edgar Pujol og Pablo Ramon (netop tilbagevendt fra lejeaftale, og muligvis på vej videre), hvor Jacobo Ramon vel er den mest talentfulde. Joan Martinez er også en mulighed, om end han er meget ung. 16, hvis jeg ikke tager fejl.

6 måneder 1 uge siden #227 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 24-25

Kasillas post=176736 skrev: ​Jeg er pænt uenig i påstanden om at Yoro har lavet en fejl med at vælge United  pga. dens "dårlige" sportslige udsigter eller niveau, og synes at United bliver talt grundigt ned. United er en af de mest attraktive fodboldklubber, og med en ny ledelse, der søger stabilitet, er det ikke utænkeligt at de er på rette vej. Det er korrekt, at United her og nu ikke er på Real Madrids eller Man City's niveau, men det er ikke utænkeligt, at det kan ændre sig pludseligt om 1-2 år, hvis alt går vel.

I øvrigt tror jeg ikke, det er så magtpåliggende for Yoro - i modsætning til Mbappe - at være i en klub, der kører på skinner med udsigt til nationale mesterskaber eller Champions League fra dag et, da Ballon D'or med 99% sikkerhed slet ikke kommer i tale for en forsvarspiller som Yoro. Galskabet kunne jeg derfor sagtens spotte, hvis Mbappe valgte United, men ikke lige Yoro. Alt i alt er United en fantastisk klub at være i for en spiller med Yoro's situation.

Synes godt nok vi, både her i DK og andre steder, taler United grundigt ned, fordi vi kun ser på situationen her og nu med de næste 1-2 dage i stedet for at se det i en større helhed med de næste 1-5 år.

Under alle omstændigheder har jeg alligevel en lille irritation med uklarheden mht. Rafa Marin: Jeg forstår alligevel ikke, hvorfor Marin blev skippet så hurtigt, og ville elske hvis en journalist kunne forklare det. Jeg nægter at tro, at det ikke var gennemtænkt. Ledelsen må have haft deres årsager. Nuvel, nu hvor Marin er væk, ville jeg synes godt om, hvis vi gav Pepe eller Hummels et år, bare lige for en absolut sikkerheds skyld.

​Du har bestemt ret i at United kan være på vej mod bedre tider - Men der er da godt nok lidt af et sats fra hans side af.

I Real Madrid bliver han tilbudt en klub der har haft massiv succes de sidste 10-15 år, og står så robust, både ift. klubbens trup og økonomi, at han praktisk talt er garanteret succes og trofæer.

I United er du som maksimum garanteret en FA Cup eller Europe League med nogle års mellemrum. De har mange gode unge spillere, men der er praktisk talt ingen i deres trup (foruden Casemiro) der har vundet særlig meget af værdi. Det er selvfølgelig muligt at de begynder at vinde mere igen, men vejen dertil er lang og stejl. 
Det ligner at de har gang i det rette, med massive investeringer i deres træningsfaciliteter, samt at få de rette profiler ind på ledelsesgangen. 
De er forsat langt efter City, Arsenal og Liverpool i England, og jeg har umiddelbart svært ved at se dem ramme et niveau nært deres i nær fremtid. 

Men alt United stræber efter findes allerede i Real. Noget Radcliffe praktisk talt selv udtalte fra et pr. måneder siden.

Men jeg er egentlig også delvist enig i at Real måske har håndteret det forkert. Skal man tro Romano, er han blevet omtalt ‘forsvarenes Mbappé’ i Real Madrid, og med tanke på hvordan Mbappé har været et emne i årevis, virker det useriøst ikke at ville matche de 50 mio. 

Omvendt kan jeg godt lide tanken om at have is i maven, og lade spilleren vide at man vil have ham, men på de vilkår som man har besluttet sig for.

Men ja, det åbner bestemt op for at centerforsvaret skal forstærkes. Det ser vaklende ud, og et ungt talent ville være optimalt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Dragam

6 måneder 1 uge siden #228 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæson 24-25
Umiddelbart virkede det til at man kunne hente et stort aktiv for klubben for relativt billige penge på en plads vi desperat har brug for flere folk. Det er lidt svært at forstå man ikke gik mere efter der. Men jaja, der kommer andre.

Leveret af Kunena Forum