Sæson 24-25
Ham vil jeg også gerne have til klubben. Han er en proven player, men samtidigt ung. Har hele tiden været lidt skeptisk om Yoro. Ikke fordi han ikke er fantastisk, men han skal som 18 årig udfylde et stort hul i midterforsvaret, og at han som type minder lidt om Varane og Militao. Vil gerne en, der er bedre på bolden nu, hvor Nacho, Alaba og Kroos ikke er der.Cristiano7 post=176728 skrev:
Hvad med Riccardo Calafiori?El_Juan post=176727 skrev:
Raul7-2880 post=176724 skrev: Hvem henter vi som erstatning for Nacho nu hvor Leny Yoro smutter til Utd…?
William Saliba er ønsketænkning. Desværre nærmest umuligt, at lokke ham væk fra Arsenal. Det samme gælder Ruben Dias fra Man City.
Andre emner:
Antonio Silva (Benfica)
Cristian Romero (Tottenham)
Giorgio Scalvini (Atalanta)
Goncalo Inácio (Sporting CP)
Jarrad Branthwaite (Everton)
Inácio og Branthwaite er, modsat de andre, venstrebenede stoppere. Et andet venstrebenet emne er Gabriel, fra Arsenal, men ligesom med Saliba, bliver han svær at hente.
Han er stadigvæk ikke blevet solgt og kan også spilles på backpositionerne
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Enten har de tilbudt ham absurd mange flere penge end vi gjorde, ellers har han de dårligste rådgivere man kunne have.
Gutierrez kan spille en vigtig rolle mod mindre hold, hvor det mest handler om at dirke et kompakt forsvar op.
Olmo kan glide ind i startopstillingen.
Det ville være en midtbane med Camavinga, Valverde, Olmo og Bellingham.
Tchouameni kan spille i forsvaret ved siden af Rudiger.
Det har Tchouameni jo så bare sagt at han ikke vil, andet i en nødsituation. Så det er vist ikke en holdbar løsning...Matamoro post=176744 skrev: Jeg så gerne at Miguel Gutierrez og Dani Olmo kom til Madrid.
Gutierrez kan spille en vigtig rolle mod mindre hold, hvor det mest handler om at dirke et kompakt forsvar op.
Olmo kan glide ind i startopstillingen.
Det ville være en midtbane med Camavinga, Valverde, Olmo og Bellingham.
Tchouameni kan spille i forsvaret ved siden af Rudiger.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Mon ikke det bliver Tchomani eller cajarval der skal lege centerback
Vi havde nacho - det har vi ikke nu.Hamid8210 post=176748 skrev: Sidste år blev både Mili og Alaba skadet - Perez bevægede sig ikke en meter efter en erstatning. Sker nok heller ikke denne gang
Mon ikke det bliver Tchomani eller cajarval der skal lege centerback
Det er efter min bedste overbevisning at gøre grin med Tchouameni, hvis han i endnu en sæson skal ned og agere nødløsning, selvom man har haft to transfervinduer til at løse problemet. Tchouameni har ikke lagt skjul på at han ikke vil spille dernede, og han er iøvrigt også bedst på midtbanen.
DC19
United spiller Europa League..Kasillas post=176736 skrev: Jeg er pænt uenig i påstanden om at Yoro har lavet en fejl med at vælge United pga. dens "dårlige" sportslige udsigter eller niveau, og synes at United bliver talt grundigt ned. United er en af de mest attraktive fodboldklubber, og med en ny ledelse, der søger stabilitet, er det ikke utænkeligt at de er på rette vej. Det er korrekt, at United her og nu ikke er på Real Madrids eller Man City's niveau, men det er ikke utænkeligt, at det kan ændre sig pludseligt om 1-2 år, hvis alt går vel.
I øvrigt tror jeg ikke, det er så magtpåliggende for Yoro - i modsætning til Mbappe - at være i en klub, der kører på skinner med udsigt til nationale mesterskaber eller Champions League fra dag et, da Ballon D'or med 99% sikkerhed slet ikke kommer i tale for en forsvarspiller som Yoro. Galskabet kunne jeg derfor sagtens spotte, hvis Mbappe valgte United, men ikke lige Yoro. Alt i alt er United en fantastisk klub at være i for en spiller med Yoro's situation.
Synes godt nok vi, både her i DK og andre steder, taler United grundigt ned, fordi vi kun ser på situationen her og nu med de næste 1-2 dage i stedet for at se det i en større helhed med de næste 1-5 år.
Under alle omstændigheder har jeg alligevel en lille irritation med uklarheden mht. Rafa Marin: Jeg forstår alligevel ikke, hvorfor Marin blev skippet så hurtigt, og ville elske hvis en journalist kunne forklare det. Jeg nægter at tro, at det ikke var gennemtænkt. Ledelsen må have haft deres årsager. Nuvel, nu hvor Marin er væk, ville jeg synes godt om, hvis vi gav Pepe eller Hummels et år, bare lige for en absolut sikkerheds skyld.
Altså ja de kan da sagtens gå en lys fremtid i møde, men lysere end Real Madrid?
Det er da mangel på ambition af helvede til i mine øjne.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Forstår det heller ikke. Vi har da råd til at give de skide €50m.elle44 post=176739 skrev: Umiddelbart virkede det til at man kunne hente et stort aktiv for klubben for relativt billige penge på en plads vi desperat har brug for flere folk. Det er lidt svært at forstå man ikke gik mere efter der. Men jaja, der kommer andre.
Var han ikke et generational talent?
Det der med at byde €25m...eller vente på at han er gratis næste år. Come on. Hvem skal vi nu hente? €50m er sgu da ingen penge i dag.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Perez er besat af tanken om, at alle spillere skal ville Madrid ud over alle grænser. Men okay, det skaber nok også en meget god mentalitet i truppen.