Sæson 24-25
Det bliver godt nok tyndt på midtbanen så, og Tchouameni bliver heller ikke glad for det... rimelig stupidt af ledelsen, synes jeg.Ramos4 post=176775 skrev: Real Madrid are not in PANIC about a CB. In case a good opportunity comes in the last weeks of the window, then they would consider it. Otherwise, they will stay with the same squad.
@FabrizioRomano
Okay. Jamen fedt med Tchouaméni på CB endnu en sæson.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis Mbappé skal have €100m i sign-on over 5 år er det jo til at leve med.Fondo_Sur post=176774 skrev: @Ramos4
Det har du da ret i, da man stadig er villig til at betale store summer for Tchouameni, Bellingham, Mbappé og Endrick. Yoro var vel i kategorien Camavinga. Til forskel fra dengang, så bød United bare rigtig meget til både spiller og klub. Florentino håbede vel på, at han på trods af dette ville til Real Madrid. Til præsentationen af Mbappé sagde han: “Du er her, fordi du selv ville”.
Mbappé koster dog også ret meget i sign-on fee over flere år, så ved heller ikke lige, hvor mange penge der fortsat er i transferbudgettet medmindre der går Bartomeu-Laporta i den.
Vi burde stadig have penge til at købe for. En hel del endda.
Men måske arbejdes der på Davies. Ellers skal der spares op til Wirtz næste år måske.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Han skiftede væk fra City i sin bedste alder og muligheden for at vinde en masse store titler, for i stedet at tage til Saudi Arabien i sin midt-tyvere. Kan ikke se vores ledelse se ham som et godt match.
- Cristiano7
- Platin bruger
Vi kommer til at kun have Carvajal der spiller på landsholdet i næste sæson. Så er der Vasquez, Ceballos, Vallejo og Brahim (som dog spiller for Marokko).
Anyone?
@Rodra10_97
Real Madrid still maintain the idea of not signing a CB.
@Rodra10_97
Make it make sense.
er der nogen som ved om de kommer retur? Sidste år ventede og ventede og ventede jeg på at de kom retur med en langærmet version, men det skete aldrig. Håber jeg satme ikke er tilfældet igen, at de allerede er tomme for netop den trøje og vil være det resten af sæsonen
Glæder mig også til første hjemmekamp mod Valladolid, logge på realmadrid.tv og se Mbappé løbe og varme op på Bernabéu mens tilskuerrækkerne stille og roligt fyldes op.
Lige nu er der et rygte om at Florentino Perez i løbet af få dage, vil modtage et bud fra Saudi Arabien på Vinicius Jr. på 400 mio. euro svarende til ca. 3 milliarder kr.
Hvis i er Don Perez et kort øjeblik, havde i så svaret ja tak eller nej tak?
Og hvis ja tak, hvilken spiller ville i så reinvestere nogle af se penge i ? (i må kun nævne én).
Man kan jo ikke tvinge en spiller ud af klubben, så længe han er på kontrakt (selvom visse klubber virkelig prøver). Så hvis jeg var Florentino ville jeg nok høre Vini ad. Eller høre hans agent eller lytte på vandrørene om han var tilfreds i klubben eller ej. Jeg tror ikke Vini har nogen lyst til at skifte og hvis det forholder sig sådan, så ville jeg takke nej til de 400.Dybbøl post=176934 skrev: Ja eller nej boys (and girls).
Lige nu er der et rygte om at Florentino Perez i løbet af få dage, vil modtage et bud fra Saudi Arabien på Vinicius Jr. på 400 mio. euro svarende til ca. 3 milliarder kr.
Og hvis ja tak, hvilken spiller ville i så reinvestere nogle af se penge i ? (i må kun nævne én).
Var Vini træt af Madrid og ville videre i karrieren, ville døren selvfølgelig være åben. Så ville jeg forsøge mig med 200m på Haaland og banke de resterende 200m. Efter vi har fået Mbappe er der ikke rigtig nogen offensive spillere, der virkelig kilder i maven - udover måske Haaland.
Ellers ville jeg smide 100m efter Saliba.
- JesperThomsen
- Platin bruger
afsted med Vini hvis han er det mindste i tvivl! ind med Haaland (og selvfølgelig Saliba)Dybbøl post=176934 skrev: Ja eller nej boys (and girls).
2. Selvfølgelig har Vini ingen interesse i at skifte det sportslige projekt i Real Madrid ud med penge fra Saudi.
Dette rygte, sandt eller ej, fortjener ikke spalteplads og hvis nogen rent faktisk tror på at Vini overvejer det, er helt på månen.
Tror klart på førstnævnte. Jeg skal se meget mere end et rygte for at tro på at Vini har et grams interesse i at forlade Real. Han har aldrig sagt andet end at han vil opnå samme legendestatus i klubben som Modric/Kroos osv. Selvfølgelig vil han ikke forlade Real, specielt nu hvor han skal danne angreb med Mbappé.
Men det er vildt at et salg af Vinicius til Saudi kan dække over 25% af stadionrenovationen.
Vil man køre tankeeksperimentet ud, tænker jeg bare at Saliba skulle ind, og en backup til angrebet. Så må man køre diamanten med Rodrygo til venstre, det kunne være fedt at se ham en hel sæson der.