Sæson 24-25

4 måneder 1 uge siden #253 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25

Ramos4 post=176775 skrev: Real Madrid are not in PANIC about a CB. In case a good opportunity comes in the last weeks of the window, then they would consider it. Otherwise, they will stay with the same squad.
@FabrizioRomano

Okay. Jamen fedt med Tchouaméni på CB endnu en sæson.

​Det bliver godt nok tyndt på midtbanen så, og Tchouameni bliver heller ikke glad for det... rimelig stupidt af ledelsen, synes jeg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #254 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25

Fondo_Sur post=176774 skrev: @Ramos4

Det har du da ret i, da man stadig er villig til at betale store summer for Tchouameni, Bellingham, Mbappé og Endrick. Yoro var vel i kategorien Camavinga. Til forskel fra dengang, så bød United bare rigtig meget til både spiller og klub. Florentino håbede vel på, at han på trods af dette ville til Real Madrid. Til præsentationen af Mbappé sagde han: “Du er her, fordi du selv ville”.

Mbappé koster dog også ret meget i sign-on fee over flere år, så ved heller ikke lige, hvor mange penge der fortsat er i transferbudgettet medmindre der går Bartomeu-Laporta i den. 

​Hvis Mbappé skal have €100m i sign-on over 5 år er det jo til at leve med.
Vi burde stadig have penge til at købe for. En hel del endda.
Men måske arbejdes der på Davies. Ellers skal der spares op til Wirtz næste år måske.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

4 måneder 1 uge siden #255 af Ramos4
Ift. Laporte, så er han jo en god spiller, men qua vores snak om spillere der gerne vil Real Madrid og har den rigtige attitude, så er han jo en profil der falder helt uden for skiven.

Han skiftede væk fra City i sin bedste alder og muligheden for at vinde en masse store titler, for i stedet at tage til Saudi Arabien i sin midt-tyvere. Kan ikke se vores ledelse se ham som et godt match.

4 måneder 1 uge siden #256 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæson 24-25
Er der ikke nogle spændende unge spanske spillere som kunne være godt for Real?

Vi kommer til at kun have Carvajal der spiller på landsholdet i næste sæson. Så er der Vasquez, Ceballos, Vallejo og Brahim (som dog spiller for Marokko).

Anyone?

4 måneder 6 dage siden #257 af Ramos4
Real Madrid are starting to get worried regarding David Alaba. He still does not have a return date.
@Rodra10_97

Real Madrid still maintain the idea of not signing a CB.
@Rodra10_97

Make it make sense.

4 måneder 5 dage siden #258 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Sæson 24-25
​jeg VIL have en langærmet Modric udebanetrøje i år. Men de er allerede udsolgte på hjemmesiden (jeg gider ikke at købe via unisport). 

er der nogen som ved om de kommer retur? Sidste år ventede og ventede og ventede jeg på at de kom retur med en langærmet version, men det skete aldrig. Håber jeg satme ikke er tilfældet igen, at de allerede er tomme for netop den trøje og vil være det resten af sæsonen

3 måneder 3 uger siden #259 af Ramos4
For dælen jeg glæder mig til onsdag. At se Mbappé sammen med Vini, Jude og de andre drenge bliver vildt. At se de nye trøjer i aktion. Der er et trofæ at spille om. Det kan kun gå for langsomt.

Glæder mig også til første hjemmekamp mod Valladolid, logge på realmadrid.tv og se Mbappé løbe og varme op på Bernabéu mens tilskuerrækkerne stille og roligt fyldes op.

Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, Fondo_Sur, NadaMás

3 måneder 2 uger siden #260 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæson 24-25
​Ja eller nej boys (and girls). 

Lige nu er der et rygte om at Florentino Perez i løbet af få dage, vil modtage et bud fra Saudi Arabien på Vinicius Jr. på 400 mio. euro svarende til ca. 3 milliarder kr. 

Hvis i er Don Perez et kort øjeblik, havde i så svaret ja tak eller nej tak?

Og hvis ja tak, hvilken spiller ville i så reinvestere nogle af se penge i ? (i må kun nævne én). 

3 måneder 2 uger siden #261 af Ramos4

Dybbøl post=176934 skrev: ​Ja eller nej boys (and girls). 

Lige nu er der et rygte om at Florentino Perez i løbet af få dage, vil modtage et bud fra Saudi Arabien på Vinicius Jr. på 400 mio. euro svarende til ca. 3 milliarder kr. 

Og hvis ja tak, hvilken spiller ville i så reinvestere nogle af se penge i ? (i må kun nævne én). 

Man kan jo ikke tvinge en spiller ud af klubben, så længe han er på kontrakt (selvom visse klubber virkelig prøver). Så hvis jeg var Florentino ville jeg nok høre Vini ad. Eller høre hans agent eller lytte på vandrørene om han var tilfreds i klubben eller ej. Jeg tror ikke Vini har nogen lyst til at skifte og hvis det forholder sig sådan, så ville jeg takke nej til de 400.

Var Vini træt af Madrid og ville videre i karrieren, ville døren selvfølgelig være åben. Så ville jeg forsøge mig med 200m på Haaland og banke de resterende 200m. Efter vi har fået Mbappe er der ikke rigtig nogen offensive spillere, der virkelig kilder i maven - udover måske Haaland.

Ellers ville jeg smide 100m efter Saliba. 

3 måneder 2 uger siden #262 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæson 24-25

Dybbøl post=176934 skrev: ​Ja eller nej boys (and girls). 

​afsted med Vini hvis han er det mindste i tvivl! ind med Haaland (og selvfølgelig Saliba)

3 måneder 2 uger siden #263 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæson 24-25
​1. Selvfølgelig skal man ikke sælge verdens bedste fodboldspiller i en alder af 24 år.
2. Selvfølgelig har Vini ingen interesse i at skifte det sportslige projekt i Real Madrid ud med penge fra Saudi.

Dette rygte, sandt eller ej, fortjener ikke spalteplads og hvis nogen rent faktisk tror på at Vini overvejer det, er helt på månen. 
Sidste redigering: 3 måneder 2 uger siden ved Mathiaska.

3 måneder 2 uger siden #264 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 24-25
​The Athletic melder at Vini ingen interesse har, Reuters melder det modsatte.

Tror klart på førstnævnte. Jeg skal se meget mere end et rygte for at tro på at Vini har et grams interesse i at forlade Real. Han har aldrig sagt andet end at han vil opnå samme legendestatus i klubben som Modric/Kroos osv. Selvfølgelig vil han ikke forlade Real, specielt nu hvor han skal danne angreb med Mbappé.

Men det er vildt at et salg af Vinicius til Saudi kan dække over 25% af stadionrenovationen. 

Vil man køre tankeeksperimentet ud, tænker jeg bare at Saliba skulle ind, og en backup til angrebet. Så må man køre diamanten med Rodrygo til venstre, det kunne være fedt at se ham en hel sæson der.
Sidste redigering: 3 måneder 2 uger siden ved NadaMás.

Leveret af Kunena Forum