Sæson 24-25
Jeg synes at det 1) er skræmmende at Saudi nu er begyndt at gå efter spillere i deres bedste alder. Hvis der ikke skrides ind over for deres regelløse spenderen, så går der ikke længe før rigtig store stjerner skifter dertil i deres prime. 2) Jeg tror heller ikke Vini overvejer det nu, men lad os sige han vinder et par CL mere de næste to-tre år og en Guldbold - så er han 26-27 og har vundet det hele...så kan en vanvittig kontrakt måske se ganske fristende ud. Jeg tror der sker noget med mennesker, når de tilbydes SÅ store summer.Mathiaska post=176941 skrev: 1. Selvfølgelig skal man ikke sælge verdens bedste fodboldspiller i en alder af 24 år.
2. Selvfølgelig har Vini ingen interesse i at skifte det sportslige projekt i Real Madrid ud med penge fra Saudi.
Dette rygte, sandt eller ej, fortjener ikke spalteplads og hvis nogen rent faktisk tror på at Vini overvejer det, er helt på månen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er total enig med dig. Det kan ikke stoppes og det vil nok blot blive værre frem mod 2034.Ramos4 post=176944 skrev:
Jeg synes at det 1) er skræmmende at Saudi nu er begyndt at gå efter spillere i deres bedste alder. Hvis der ikke skrides ind over for deres regelløse spenderen, så går der ikke længe før rigtig store stjerner skifter dertil i deres prime. 2) Jeg tror heller ikke Vini overvejer det nu, men lad os sige han vinder et par CL mere de næste to-tre år og en Guldbold - så er han 26-27 og har vundet det hele...så kan en vanvittig kontrakt måske se ganske fristende ud. Jeg tror der sker noget med mennesker, når de tilbydes SÅ store summer.Mathiaska post=176941 skrev: 1. Selvfølgelig skal man ikke sælge verdens bedste fodboldspiller i en alder af 24 år.
2. Selvfølgelig har Vini ingen interesse i at skifte det sportslige projekt i Real Madrid ud med penge fra Saudi.
Dette rygte, sandt eller ej, fortjener ikke spalteplads og hvis nogen rent faktisk tror på at Vini overvejer det, er helt på månen.
Jeg har det generelt sådan at hvis Vini - og alle andre spillere i europæisk top fodbold - som 23-29 årig kan lokkes til Saudi/Qater/whereever med en gigant kontrakt, så er de døde for mig. I Vinis tilfælde er det jo ikke sådan at han som global superstjerne går på mindsteløn. Han har gang i alle mulige gesjæfter foruden sin fine hyre hos os, som sandsynligvis vil fornyes omtrent hvert andet år i de kommende mange år.
Spillere som forlader subtop/middel klubber som Manchester United og lignende har jeg langt større forståelse for. En spiller som Casemiro f.eks. Hvis jeg var i hans sted havde jeg med garanti spillet for penge i ørkenen for et par år
Jeg er ikke vild med tanken om at middelmådige breddespillere eventuelt fremover skal koste +100 mio. €, så jeg håber aldrig sådan en handel kommer til at ske, ikke så meget fordi det er Saudi-Arabien, men fordi det vil være endnu et sørgeligt søm i kisten for fodbolden på topniveau, som i forvejen lider af ekstrem korruption og grådighed.
DC19
BRUH!
🚨 JUST IN: Camavinga has screamed on the ground after a challenge. Modrić had his hand on his head.
@Rodra10_97
Edit: Camavinga has left training but he was not limping.
@Rodra10_97
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
29 år gammel. Står uden nogen klub lige nu. Stoppede hos Atlético Madrid i sommers. Tidligere castilla spiller. Kan spille i midterforsvaret og venstre back.
Er han ikke ideal?- Hans kone og børn kan blive i byen og deres liv kan forsætte som normalt.
Ved ikke hvorfor der ikke er mere snak om ham, nu hvor vores midt stopper position er lidt tynd (selvom Carlo og Perez siger noget andet).
Giver da mega meget mening efter Joans skade.Dybbøl post=176949 skrev: Kunne Mario Hermoso være vores nye “Nacho”?
29 år gammel. Står uden nogen klub lige nu. Stoppede hos Atlético Madrid i sommers. Tidligere castilla spiller. Kan spille i midterforsvaret og venstre back.
Er han ikke ideal?- Hans kone og børn kan blive i byen og deres liv kan forsætte som normalt.
Ved ikke hvorfor der ikke er mere snak om ham, nu hvor vores midt stopper position er lidt tynd (selvom Carlo og Perez siger noget andet).
Har dog også en mistanke om at Carvajal kommer til at spille ret
meget CB. Der jo nogle, der skal omskoles nu hvor der insisteres på, at der ikke skal købes ind.
Ramos4 post=176948 skrev: Bruh...
BRUH!
🚨 JUST IN: Camavinga has screamed on the ground after a challenge. Modrić had his hand on his head.
@Rodra10_97
Edit: Camavinga has left training but he was not limping.
@Rodra10_97
Jeg har lige set en video på Marca. Hans skrig, plus knæets vrid. Jeg syntes det ligner en klokke klar korrsbåndsskade.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Perez og Carlo tror alt er godt fordi Mbappe er kommet :(
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Der er kun 22 førsteholdsspillere ifølge hjemmesiden.
2 målmand.
8 forsvarsspillere - dog er Alaba skadet, Vallejo anser jeg ikke som en forstærkning men en ekstra fyld på bænken…
7 midtbanespillere - dog er Cama skadet, Modric har ikke benene til 72 kampe og så er der Ceballos…
5 angribere - ingen problemer her. Stærke muligheder.
Hvis der opstår skader i forsvaret og midtbanen - så bliver det et problem med balancen.
Håber på mindst 1-2 forstærkninger før butikken lukker.
Ancelotti har bebudet at det bliver CL-vinderne som starter iaften, men mon ikke vi får Mbappe at se de sidste minutter?
Jeg er 99% på at Mbappé starter inde med Vini og Rodrygo. Specielt nu hvor Camavinga er ude, så giver holdet sig selv. Jeg er faktisk 99,5% sikker.
@JLSanchez78