Sæson 24-25
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Al-Andaluzz
- Senior bruger
- Al-Andaluzz
- Senior bruger
https://topsportfeed.com/s4/Jon post=178873 skrev: Er der andre end mig der ikke kan se den? Pga Viaplay har valgt at ligge den som den eneste kamp der kræver viaplay premium og ikke viaplay total?!
Jon post=178873 skrev: Er der andre end mig der ikke kan se den? Pga Viaplay har valgt at ligge den som den eneste kamp der kræver viaplay premium og ikke viaplay total?!
Sådan var det også sidste kamp. Lad vær med at betale for det lort og find noget på nettet :D
Al-Andaluzz post=178874 skrev: Real er godt nok blevet kedelige at se på.
Sidder også og har svært ved ikke at zone ud haha. De spiller helt sikkert flere kedelige kampe end underholdende.
Men leverpølle kampene bliver selvfølgelig altid vist på 3+... de har helt sindssyg premier league bias ! Men er helt enig, lad vær med at give dem en krone...Lars1991 post=178877 skrev:
Jon post=178873 skrev: Er der andre end mig der ikke kan se den? Pga Viaplay har valgt at ligge den som den eneste kamp der kræver viaplay premium og ikke viaplay total?!
Sådan var det også sidste kamp. Lad vær med at betale for det lort og find noget på nettet :D
Ligner det ikke virker at gå direkte på det link jeg gav dig - man skal vidst klikke på links gennem den her sideDragam post=178876 skrev:
https://topsportfeed.com/s4/Jon post=178873 skrev: Er der andre end mig der ikke kan se den? Pga Viaplay har valgt at ligge den som den eneste kamp der kræver viaplay premium og ikke viaplay total?!
next.soccerstreams100.io/event/uefa-cham...-soccer-stats/720448
Bare vælg nr 1
Galactico downfall version 2
Ancelotti mestrer jo at skabe en harmonisk trup der peaker på de rette tidspunkter og kæmper til det sidste, men er det snart tid til at få en Xabi Alonso ind så holdet kan komme op på et højere spilmæssigt niveau? Det handler jo ikke længere om at vi mangler eller savner den og den spiller, truppen burde være der.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.