Sæson 24-25

2 uger 6 dage siden #577 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 24-25
​rygter går på at Valverde skal spille højre back.. han er jo en af de få der viser noget på midtbanen og har et sindssygt arbejdsraseri og zone løb, så derfor giver det nok god mening at fjerne ham derfra ..
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 6 dage siden #578 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25

mohbar post=179198 skrev: ​rygter går på at Valverde skal spille højre back.. han er jo en af de få der viser noget på midtbanen og har et sindssygt arbejdsraseri og zone løb, så derfor giver det nok god mening at fjerne ham derfra ..

​Men han vil være en væsentligt bedre højreback end lucas... og det kan jo være at man vurderer det vigtigere, og så have både tchoumani og camavinga på midtbanen, sammen med jude og modric.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 5 dage siden #579 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæson 24-25

Ramos4 post=179191 skrev: Dejligt med endnu en landskampspause. Det er jo slet ikke røvsygt. Og heldigvis kommer der en mere inden året er omme.

​er det ikke meget rart at der ikke er liga kamp i weekenden så nogle af spillerne kan hvile lidt? Vini feks. ..
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 5 dage siden #580 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæson 24-25

JesperThomsen post=179200 skrev:

Ramos4 post=179191 skrev: Dejligt med endnu en landskampspause. Det er jo slet ikke røvsygt. Og heldigvis kommer der en mere inden året er omme.

​er det ikke meget rart at der ikke er liga kamp i weekenden så nogle af spillerne kan hvile lidt? Vini feks. ..

​Aldrig er en landskampspause kommet mere belejligt, men man sidder da alligevel og frygter for dem, der rent faktisk er afsted. Og så har Ramos4 jo ret i, at det er røvsygt. Som i RØVSYGT.

Jeg har det med landskampe som med snevejr. Skulle jeg aldrig se det igen, ville det ikke røre mig en pind!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 5 dage siden #581 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25
Landsholdspausen er trættende og spillerne melder jo mere og mere fra med lovlige eller opfundet skader.

Brahim meldes snart klar skrives der i medierne

Guti udtaler el chiringuito at Mbappe har det svært pga Madrids spil ikke fungere. Jeg hælder også mest til det han siger, og nævner at sammenspillet mellem midtbane angreb ikke er særlig godt. Der skal være mere kød på opsspillet i 2-3 fase. Og det er præcist derfor man ikke bare kan sige, at med Lewandowski så ville det hele være meget bedre. Lewa spiller i en spillestil der fungere for ham og sine medspillere.

Guti nævner at Kroos er byttet ud med Mbappe, og Madrid ikke har fundet nøglen endnu. Det er ikke nok bare at smide bold ud på venstre kanten.

Jeg synes selv det er irriterende at Modric ofte bevæger sig ned i frimærket hvor han kan gøre meget lidt med bolden. Jeg kunne godt tænke mig at se Real Madrid spille som i gamle dage med Suker, Raúl, Mijatovic.

Güler er en kreativ spiller der kan åbne et forsvar op. Lad ham nu få spilletid!

Galactico downfall version 2
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 5 dage siden #582 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæson 24-25

Siempre Madrid post=179202 skrev:

JesperThomsen post=179200 skrev:

Ramos4 post=179191 skrev: Dejligt med endnu en landskampspause. Det er jo slet ikke røvsygt. Og heldigvis kommer der en mere inden året er omme.

​er det ikke meget rart at der ikke er liga kamp i weekenden så nogle af spillerne kan hvile lidt? Vini feks. ..

​Aldrig er en landskampspause kommet mere belejligt, men man sidder da alligevel og frygter for dem, der rent faktisk er afsted. Og så har Ramos4 jo ret i, at det er røvsygt. Som i RØVSYGT.

Jeg har det med landskampe som med snevejr. Skulle jeg aldrig se det igen, ville det ikke røre mig en pind!

​Du lever ikke op til dit efternavn. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 5 dage siden #583 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæson 24-25

9eren post=179204 skrev: Landsholdspausen er trættende og spillerne melder jo mere og mere fra med lovlige eller opfundet skader.

Brahim meldes snart klar skrives der i medierne

Guti udtaler el chiringuito at Mbappe har det svært pga Madrids spil ikke fungere. Jeg hælder også mest til det han siger, og nævner at sammenspillet mellem midtbane angreb ikke er særlig godt. Der skal være mere kød på opsspillet i 2-3 fase. Og det er præcist derfor man ikke bare kan sige, at med Lewandowski så ville det hele være meget bedre. Lewa spiller i en spillestil der fungere for ham og sine medspillere.

Guti nævner at Kroos er byttet ud med Mbappe, og Madrid ikke har fundet nøglen endnu. Det er ikke nok bare at smide bold ud på venstre kanten.

Jeg synes selv det er irriterende at Modric ofte bevæger sig ned i frimærket hvor han kan gøre meget lidt med bolden. Jeg kunne godt tænke mig at se Real Madrid spille som i gamle dage med Suker, Raúl, Mijatovic.

Güler er en kreativ spiller der kan åbne et forsvar op. Lad ham nu få spilletid!

​Enig. Spillerne lider under at spillet ikke fungere, de har så meget mere i sig, alle sammen. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 5 dage siden #584 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25

JesperThomsen post=179200 skrev:

Ramos4 post=179191 skrev: Dejligt med endnu en landskampspause. Det er jo slet ikke røvsygt. Og heldigvis kommer der en mere inden året er omme.

​er det ikke meget rart at der ikke er liga kamp i weekenden så nogle af spillerne kan hvile lidt? Vini feks. ..

​Jo både Vini og Mbappé har godt af pausen. Og Militao vist også.
Det er kun for mit eget vedkommende jeg snakker. Om DK kvalificerer sig til en slutrunde, som vi intet præsterer ved, eller ej - det siger mig ikke så meget. Synes tre afbræk på en halvsæson er meget. Men en slutrunde i sig selv er hyggelig nok - pga. sommerstemning og man kan følge vores spillere i andre rammer. Men de her pauser...gaaab.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 5 dage siden #585 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25

elle44 post=179205 skrev:

Siempre Madrid post=179202 skrev:

JesperThomsen post=179200 skrev:

Ramos4 post=179191 skrev: Dejligt med endnu en landskampspause. Det er jo slet ikke røvsygt. Og heldigvis kommer der en mere inden året er omme.

​er det ikke meget rart at der ikke er liga kamp i weekenden så nogle af spillerne kan hvile lidt? Vini feks. ..

​Aldrig er en landskampspause kommet mere belejligt, men man sidder da alligevel og frygter for dem, der rent faktisk er afsted. Og så har Ramos4 jo ret i, at det er røvsygt. Som i RØVSYGT.

Jeg har det med landskampe som med snevejr. Skulle jeg aldrig se det igen, ville det ikke røre mig en pind!

​Du lever ikke op til dit efternavn. 

​what, Siempre har da Anna og Elsa tapet sat op i hele stuen! 

Galactico downfall version 2
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 5 dage siden #586 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæson 24-25
​Mili skadet, hurra for et transfervindue :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 5 dage siden #587 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25

JesperThomsen post=179209 skrev: ​Mili skadet, hurra for et transfervindue :(

​10 dage. 10 dage.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 5 dage siden #588 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25

Ramos4 post=179210 skrev:

JesperThomsen post=179209 skrev: ​Mili skadet, hurra for et transfervindue :(

​10 dage. 10 dage.

​I den her omgang. Han har allerede været skadet flere gange i indeværende sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum