Sæson 24-25

1 måned 1 uge siden #493 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25
Hvis Carlo bliver ved med at forsætte med den 4-3-3, som åbenlyst ikke fungerer med de spillere vi har, så går jeg squ ud af mit gode skin...

Vi skal tilbage til formationen fra sidste sæson, 4-4-2 med diamant på midten, hvor modric må indtage kroos position.

..........Mbappe..............Endrick.......
............................Jude.........................
..........Modric................Valverde......
......................Tchoumani...................
Fran....Rudiger....Militao... Carvajal

Og så må tchoumani blive erstattet af camavinga når han er tilbage - alternativt kan tchoumani erstatte militao i forsvaret, som godt nok ikke har været god efter han er kommet tilbage fra hans knæskade.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #494 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25
Bellingham udtaler at kun folk der er fjollet forstår ikke Rodrygos betydning for holdet. Der er i den grad også mange der ikke så hvor god en kamp han spillede i går.

Det er et Lucas V syndrom han har fået uretfærdigt påduttet sig. 

Galactico downfall version 2
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #495 af Bogelund
Besvaret af Bogelund på emne Sæson 24-25
Efter at have set alle vores kampe og undret mig lidt over hvordan vi får mest ud af holdet. Ikke nødvendigvis den enkelte spiller men holdet kunne jeg godt tænke mig at vende denne formation.

Kunne et alternativ ikke være. 3-2-4-1 ?

Kunne man forstille sig en opstilling med?

......................Endrick...................
...Mbappe.. Jude  Valverde.....Rodrygo.
..............Modric........Tchoumani.......
...Rudiger....Militao... Carvajal.......

Jeg siger ikke dette er den gyldne opstilling, men prøv at leg med hvordan vi får det meste ud af de spillere vi har. 
Alternativt kan man bytte Modric med Valverde og smide Gular eller Dias ind på midten. De gider og løbe og arbejde for det. 

Bare en tanke som er ud over hvad vi ellers diskutere så meget om herinde. 

PS. Ja Vivi er ikke med i opstilling. Jeg er lidt træt af hans attitude, og synes han skal sættes lidt på bænken så han kan finde sig selv igen elller alternativt sælges så pengene kan investeres på nøglepositioner. Måske kan Vivi spille på højre kant lidt som CR7 gjorde i hans tid i Man u. Ser nogle ligheder fra CR7 unge dage og Vini. Men det er en anden snak.

Blot en ligge tanke her til denne sæson. 
Rigtig god dag folkens. :) 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #496 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæson 24-25
Jeg er meget enig i at vi skal tilbage til 4-4-2.

Courtois
Carvajal Militao Rudiger Mendy
Valverde Camavinga Modric/Guler
Bellingham
Rodrygo Mbappe
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Matamoro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #497 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25
Hvem kunne dog have forudset, at det ikke ville fungere med mbappe som 9'er (i særdeleshed samtidig med at vini spiller)... for mbappe har jo spillet 9'er sidste sæson hos psg ! Oh wait...

Bilag:


Selvom mbappe på papiret har været 9'er i psg, så har han aldrig rent faktisk spillet som 9'er... det har altid været med udgangspunkt i venstreside.

Købet af mbappe, hvor man beholdte vinicious, skriger af at man bare lavede en prestige signing, og sked på om det fungerede for holdet... hele den her sæson skriger af galactico holdet efter makelele blev solgt. 

I min optik er der kun plads til en af dem på holdet, for de er begge kun rigtig gode, når de ligger på venstrekanten. Af samme årsag var jeg modstander af mbappe transferen, medmindre vinicious blev solgt, for hvis han blev hentet skulle det være som erstatning for vini på venstrekanten - ikke som 9er.

Nu er mbappe hentet, så det eneste der økonomisk giver mening er at sælge vinicious - så må vi håbe at saudi stadig vil give 3 milliarder for ham til sommer... og så slipper man også for vinis forfærdelige attitude. Om man så skal hente en rigtig 9'er der er klar til at træde ind i startopstillingen, eller om man vil satse på endrick som vores primære 9'er, og hente en backup 9'er, det må man jo så gøre op med sig selv.

Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Dragam.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #498 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 24-25
@Dragam

Den dyrtindkøbte 9’er Goncalo Ramos spillede 37 kampe for PSG i sidste sæson. Gæt hvor Mbappé spillede, når de var på banen på samme tidspunkt :)

Benzema trak derudover også mod ventre, så det er ikke så simpelt?

Vini ryger i øvrigt ingen steder ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #499 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 24-25
​Ser ud til at Ancelotti overvejer at skifte formation til 4-2-2. 

Det må betyde bedre spil og at vi ikke bliver stacked på venstrekanten. For selvom Rodrygo gjorde en fin indsats i tirsdagskampen, ved også at forblive på højrekanten, så tror jeg ikke at det bliver ved.

Arda  Guler kan sagtens være den der finder plads på midtbanen,. Han er stadig upoleret, men formår at fastholde og fordele bolden. Det var noget overraskende at Stuttgart havde så meget boldbesiddelse i hele 1. halvleg samt en stor del af 2. 

 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #500 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25

mohbar post=178252 skrev: ​Ser ud til at Ancelotti overvejer at skifte formation til 4-2-2. 

Det må betyde bedre spil og at vi ikke bliver stacked på venstrekanten. For selvom Rodrygo gjorde en fin indsats i tirsdagskampen, ved også at forblive på højrekanten, så tror jeg ikke at det bliver ved.

Arda  Guler kan sagtens være den der finder plads på midtbanen,. Han er stadig upoleret, men formår at fastholde og fordele bolden. Det var noget overraskende at Stuttgart havde så meget boldbesiddelse i hele 1. halvleg samt en stor del af 2. 


 

​Jeg tror også en 4-4-2 med diamant på midtbanen er løsningen med den her trup, med mbappe som venstre forward, og endrick som højre forward.

Og så må truppen få fikset alle manglerne til sommer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #501 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25
Camavinga, Brahim, Alaba og Ceballos de eneste fraværende til træningen i dag.

Galactico downfall version 2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #502 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25
Yarek Gasiorowski kunne være cool at hente til center forsvaret. Har lige se nyheden om ham i dag. Keep an eye on him

Galactico downfall version 2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 6 dage siden #503 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25
as.com/futbol/primera/se-busca-al-nuevo-yoro-n/

Mere om Yarek og måske Vitor Reis

​der er lidt Ramos/Puyol over Yarek

Galactico downfall version 2
Sidste redigering: 1 måned 6 dage siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 måned 6 dage siden #504 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 24-25

9eren post=178289 skrev: as.com/futbol/primera/se-busca-al-nuevo-yoro-n/

Mere om Yarek og måske Vitor Reis

​der er lidt Ramos/Puyol over Yarek

​KUnne være fedt med noget spansk blod og så har han en god højde også. Ligner han har spillet fuldtid i to kampe for Valencia denne sæson hvilket også er fornuftigt. Nogen der ved noget om hans niveau og er Valencia ikke også svære at forhandle med for netop Real Madrid? 

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum